Aquell dia no sabien què fer perquè el tresor estava molt lluny, però van tenir la sort de trobar-se amb un taxi llavors. Van pujar i li va dir la direcció a taxista el lloc on havien d'anar estava a una hora d'on estaven ells llavors sabien que han de pagar molt i mentre estaven de camí estaven planejant com s'escaparien del taxi sense pagar, però després li tornarien perquè estaven segurs de què aquest tresor serien monedes d'or i moltes més coses d'or.
Quan van arribar al lloc, van obrir la porta i van sortir corrents, però el taxista no es va quedar de braços plegats va arrancar el cotxe i va arrancar el cotxe i els va seguir Will i Smith estaven molt espantats perquè pensaven que el taxista els hi atropellaria amb el cotxe. Però Will i Smith es van ficar per carrils contraris perquè el taxista no pugui passar, però a un així va seguir darrere d'ells dos.
Però no els va seguir molt temps perquè al taxista li va parar policia per excés de velocitat i per anar contra direcció llavors Will i Smith van aprofitar aquest moment per anar en recerca del tresor. Van arribar a una piràmide que cridava molt l'atenció perquè estava trencat per dalt com si hagués caigut un tro. Llavors van mirar el mapa i el mapa indicava que el tresor estava dins d'aquella piràmide. Quan van entrar dins de la piràmide estava una mica espantats perquè van notar com una presència.
Però no volien fer-se enrere ara que estaven tan a prop del tresor llavors van buscar el tresor per tota la piràmide durant 40 min, ja que era molt gran la piràmide fins que van trobar un cofre que els va cridar molt l'atenció perquè era d'or. Ho van obrir amb molta il·lusió i amb molts nervis. Es van quedar boca oberta, ja que hi havia molt or hi havia cadenes d'or, monedes i fins i tot hi havia diamants gegants.
YOU ARE READING
L'aventura a Egipte de Will i Smith
AdventureLa meva història es titula l'aventura a Egipte de Will i Smith, aquesta història tracta de dos nens adolescents que van a un internat molt antic. Un dia els dos amics es van trobar una porta que donava un soterrani en aquell soterrani petit i fosc e...