Şimdi bu adam bir patron,Rus ve ben onun ilgisini mi çekmişim?
-Kıt mısın kızım sen,adamda aynı şeyleri söyledi
Seni duymadım var sayıyorum iç sesciğim.
Ha birde şey var bebeğim falan diyor bu adam bana hayır ne alaka??"Ha birde malyshka,bir baloya davet edildim.
Her yıl bir kere yapılan zorunlu bir davet ama genellikle kurallara uyan biri değilim.
Kasabanı katledenlerin orada olacağına eminim."Orada olacaklar
Bu ses beynimin içinde bir kurşun etkisi yaratırken D'yvol bana bakıyor cevap bekliyordu.
-Git
"Onların ölümünün ardından kutlama yapar gibi davete gitmemi mi bekliyorsun D'yvol?"
"Hayır malyshka,onların ölümünün ardından intikam almanı bekliyorum ve bence bu harika bir fırsat."
"Pekala,pekala anlat."
D'yvol derin bir nefes aldı ve verdi.
"1 saat sonra hazır ol,Malyshka."
Hey bu kadar mı,ciddi misin?
Yok ben bunu öldürürüm.Tam ağzımı açtımki masadan kalktı ve merdivenlere yöneldi.
Arkasından mırıldandım
"svoloch"(piç kurusu demek)1 saat sonra
Giydiğim elbise siyahtı simsiyah.
Esmer tenime ve siyah gür saçlarımla adeta bir tanrıçaya benziyordum.(Kıyafet böyle beğenmeyen kafasindakiyle dewamm
Makyaj temsili yine beğenmeyen aklındakiyle dewamm
Saç temsili buda yine beğenmeyen aklındakiyle dewam)(ayakkabi bulamadim valla onu siz dusununn)
Aşagı indiģimde D'yvol'un tekli koltukta oturmuş viskisini yudumluyor şekilde bulmuştum.
Aslında oldukça etkileyici görünüyordu
Siyah bir gömlek ve altında siyah bol bir pantolon ve kemeri...Etkileyici,
(Kiyafet temsili D'yvol kocama aittir (begenmeyecek tanimiyorum))
"Çıkalım"
Gözlerimi devirdim,çıkalımmış zeki adam seni
svoloch(piç kurusu)
Arabaya bindim,ve gözlerimi kapattım.
30 dakika sonra
"Kalk."
Bu adama noldu be!
Neyse çokta sikimde yani.Zaten moralim yerlerdeydi.
Onların ardından kutlama yapıyor gibi hissediyordum.Arabadan indik ve mekanın içinde girdik.
"Ooo D'yvol seni buralarda görmezdik,bu hoş hanfendi kim?
Yeni oyuncağın mi?"deyip güldü."Hayır beyfendi,sanırım siz her kadını sex oyuncağı sanıyorsunuz ancak ben sizin iğrenç ağzınızdan çıkan değersiz sözlere kulak asmıyorum.
Bu arada memnun oldum ben-"Elime gelen elle sustum.
D'yvol kulağıma eğildi,
"Adını söyleme,bundan sonrası bende.
Sadece konuşmaya çalışanlara kötü bir şekilde bak tamam mı Rus kızı?""Tamam."
Galiba gerçekten ona bırakmalıyım.D'yvol konuşmadı sadece bir bakış atıp,önüne döndü ve piste doğru yürüdü.
Dans eden çiftlerin arasına karıştık.
Elini belime koydu,bense olayın şaşkınlığıyla ellerimi aşağıya düşürdüm."Elini omzuma at,Rus kızı."
Attım.
-Gerçekten attı beni tutun çekimden yerlere yatacağım
10 dakika sonra
Ortada dans eden tek çift biz kalmıştık.
Gelen silah sesiyle korkuyla kafamı çevirmeye kalktım.
D'yvol ise belimi daha sıkı tutarak kafamı çevirmemi engelledi.
Ona baktığımda sırıttığını gördüm.
Beni kendine çekip kulağıma eğildi,
"Hepsi ölecek Rus kızı'm"
"Neden?" Diye sordum."Sana yan gözle baktı hepsi,sana hakaret etti,ben himayem altındakileri korurum Rus kızı."
Korurmuş,malmıyım ben ki sen beni koruyorsun?
"Kimsenin beni korumasına ihtiyacım yok benim,böyle yaparak o adamın dediklerini haklı çıkartıyorsun.
Ayrıca davetlilerin öldürülmesini düşmanların olduğu için öldürmene lafım yok,kısa süre sonra ayrılacağız zaten," bir anda sesimi yükselttim ve"Ancak beni korumak sana düşmedi D'yvol Plokhoy Andrei!"
-konuş bebeģim
Kaşlarını çattı ve hafif sırıttı
"Tadın hala güzel ağzımdayken bebeğim,onurunun benim elimde olmadığını mı söylüyorsun?""Evet,çünkü hala bacak aramdaykenki bakışların aklımdayken,senin onurunu korumak bana düşmüyor."
-siktir...
Ne dedim ben,hayır fazla gaza geldim...
"Bunu bildiğim iyi oldu bebeğim eminimki artık onurum senin elindedir ona bişey yapmalarina izin vermeyecegini biliyorum."
Gözlerimi devirdim.
"Davetlilerin hepsi öldüğüne göre katilleride ölmüştür,ayrılma zamanı D'yvol,merak etme sırrın benimle güvende."diyerek sırıttım.Sırıtmak böyle olur pislik herif!
"Ayrıca D'yvol tadımı unutmak için yemek yemeyi dene.""Ben tadı silebilirim Litief ama sen aklını ve bakışları silemezsin."
Ona arkamı döndüm ve çıkışa doğru yürümeye başladım.
-Her şey şimdi başlıyacak Litief Gece Larossa, arkandaki adama iyi bak dış sesim,ölüme bile onunla gideceksin.
Kes çeneni!
Hellooo
Yeni bir bölümle karsinizdayimmmm
Evet biliyorum kısa ama olsun okunmaya baslasin oyle yazarim efenim.
Cok bişey demeyeceğim
Görüşürüz💍🖤(Bana hemen sınavdan full olarak ciksin diye dua edinnn)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞANS VE ŞANSSIZ
Teen FictionBU KITAP ACEMICE YAZILMIŞTIR HESAPTAKI DIGER KITAPLAR SILINMIŞTIR. Katledildik,katledildiler ve sen o kadar acının içinde bana hiç dürüst olmadın. Benimle birlikte öleceksin ve benimle birlikte yaşayacaksın çünkü gittiğin an sevgilin kendini deşec...