Oy ve yorumları unutmayın,
Iyi okumalar asklarimm
•°•°•°•°•°•Size soruyorum,
tanımadığınız,bilmediğiniz
bir adamın arabasına biner misiniz?Üstelik evine gitmek için?
-Yani eğer barda çok sarhoş degilsek gitmezdik...
Gitmezsiniz değil mi?Gitmezsiniz.
Ben gidiyorum,
çünkü ailem,arkadaslarım ve Dünya'm için gitmem gerek.İçimde ki bir ses bu adamla ilgili
iyi şeyler fısıldıyordu,ancak beraberinde bir bataklığa batacağımı da fısıldıyor,tüylerimi ürpertiyordu.Arabaya bindiğimizden beri lastik sesi hariç ses çıkmıyor,konuşmuyorduk.
Nefes alışverişlerimizin sesi ortamı geriyor ve içimdeki kuşkuyu 2 katına çıkartıyor,beni rahatsız ediyordu.Ve adının D'yvol olduğunu öğrendiğim adam yola bakıyor sonra rahatsız olur gibi bana bakıyordu.
Galiba neden teklifimi kabul ettiğini sorguluyor,kendine içten içe küfür ediyor olabilirdi bir ihtimaldi sonuçta.
Sessizliği bitirmek adına;Boğazımı temizledim
"Eğer teklifimi kabul etmekten pişmansan beni indirebilirsin.
Hiçbir şey olamamış gibi davranırız,
olay kapanır.İstersen yani..."Hala cevap vermiyor,ayıp olmasın diye mi susuyor?
"Hayır,Litief değilim,oldukça memnunum.Seni sevdim.Bilmediğin şeyler olsa bile."
"Neymiş o bilmediğim şeyler D'yvol?"
"Üsteleme,zamanı gelince öğrenirsin."
Pekala...
•°•°•°•°•°•°•°•°•
Evin önünde doktor maaşıyla alamayacağı devasa eve pardon ev demişim malikaneye bakıyordum!!
-Bu adam karun kadar zengin Gece
Bencede iç ses,bence-
-Bunu kocamız yapmak lazım,adamdaki karizma=Alex Volkov
(Bahsi geçen karakter Ana Huang'ın Twisted serisinde ki Çarpık aşk karakteri Alex Volkov'dur)Intikam iç sesim,intikam.
Ben bunları düşünürken daha doğrusu iç sesimle D'yvol'un ne kadar zengin olduğunu konuşurken eve girmiştik.
"Odamı gösterirsen eğer duş alacağım."
Umarım o kitap klişelerindeki "Başka oda yok."muhabbeti geçmez.
Çünkü bu ev Beyaz Saray gibi
-Abartma,o kadar fakir değiliz 3 katlı bir malikane işte en fazla 10-15 odası vardır.
Tamam belki biraz abarttım ama 15 oda az mı?
-Haklısı-
Benim odam çatı katında güvende hissetmessen 3. Kattaki geniş odayı alabilirsin.
Sen hazırlandıktan sonra da birbirimizi tanımak için konuşuruz,
Bundan sonra evimde yaşayacak kişiyi tanımak isterim,
2 saat sonra Litief."Hey,bu adamın sesi neden korku filmlerindeki o gerilim müziğine benziyor?
İnsanı gerçekten geriyor.
1.30 Saat Sonra
Odaya çıkıp duşumu almamdan yaklaşık 1 saat geçmiş olmalıydı.
Yatağa oturup em sevdiğim kitaplardam olan Twisted serisinin kapağını açtım.
Ingilizcesini okuyordum çünkü Ingilizcem C1 seviyesinde vardı,
ilk satırına başlıyordum ki
üst kattan -Çatı katından-
Bardak dolap ve masanın devrilme sesi geldi.Avizeye baktım,sallanmıyordu rahat bir nefes aldım.
6 Şubat Türkiye depremi hala beni sarsan durumlardan biriydi,
Bence Kahramanmaraş değil Türkiye depremiydi bu deprem.Tanrı Bir daha memleketim insanına göstermesin.
Tekrar devrilme sesleri gelince gerilmiştim açıkçası.
Yanına mı gitmeliyim ki,bilmiyorum amına koyayım.
-Gitme otur oturduğun yerde,tanışalı sadece 5 saat geçti,sana zarar verebilir.
Tamam,iç sesim haklı ama şuan
D'yvol'un sinirlendiğini yada nöbet geçirdiğini düşünmeye başlamıştım,sesler durmadan devam ediyordu.Siktir ama artık ya!AH HAYIR OLAMAZ SILAH SESI NELER OLUYORDU BU SIKTIGIMIN AMINA KOYDUGUMUN EVINDE?!
Şimdi ben bir oç olduğum için burada kestim.
Kendimi bilmem ne kadar iyi
Neyse bolum nasildi asklarim??
Bunu okulda yazdim bana bir elfatiga
Yeni bölüm istiyorsaniz isteyin ben yazacagim zaten oy bile isteyemiyorum çünkü atmasaniz bile yeni bolum atacagim ben nasil bir enayiyim yaaa
Oncelikle yazim yanlislarim varsa affola
Bu hikayeyi okuyup dalga geçen sevgili arkadasıma buradan sevgilerimi iletiyorum kendisi şu günlerde hikayemin onu sarması nedeniyle ufak zortingen krizleri geçiriyor
Ehehehe
Yeni bölümde
Görüşürüz asklarrr💍🖤💫
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞANS VE ŞANSSIZ
أدب المراهقينBU KITAP ACEMICE YAZILMIŞTIR HESAPTAKI DIGER KITAPLAR SILINMIŞTIR. Katledildik,katledildiler ve sen o kadar acının içinde bana hiç dürüst olmadın. Benimle birlikte öleceksin ve benimle birlikte yaşayacaksın çünkü gittiğin an sevgilin kendini deşec...