Bu bölümü yazıyorum çünkü anneme ders çalışmamak için bir bahanem oluyor.
Bu bölüme bir hazırlık yapmadim.
Normalde kağıda yazar sonra düzelterek geçirirdim,bakalım şimdi ne olacak??İyi okumalar Benim asklarimsularımm
•°•°•°•°•°•°•°•
Uyandığımda boynuma vuran sıcak nefeslerle rahatlıyordum.
Bir dakika NE?
Sıcak nefesler,hayvan gibi bir vücut.Gece
Bu silah sesi ile beynimden vurulmuşa döndüm.
Çatı katına çıkıyorum şuanda
Yerinde duramadın dimi gerizekalı
Duramadım,durmuyorum.
Kapıyı tıklatmadan içeriye koştum.
D'yvol tekli koltukta oturmuş film izliyordu,tanrım silah sesleri ve o masa sesleri filmden mi gelmişti?
D'yvol yüzüme çatık kaşlarla bakıyordu
Bu gözler niye kırmızı siyah karışımı?
"O TELEVIZYONUN SESİNİ KISABİLİRDİN.KORKTUM,SANA BIRSEY
OLDU DİYE ÖLÜMÜNE KORKTUM!"Bağlanmam diyen kızın son görüntüleri sadece show TVde
"Sakin ol,Özür dilerim.Iyi misin?"
Ona çatık kaşlarla bakarken,sehpanın üzerindeki birayı kafama diktim.
Derin nefesler alıyor,kendimi sakinleştirmeye çalışıyordum.
"Buraya gel Litief.Kapımı çalmadan da girme bir daha.Tamam mı?"
Sokarım kapısına."Aynen"
Birden elini bileğime sardı ve beni çekti.KENDINE DOĞRU!Düştüğümde elim boynuna,bacaklarım beline dolanmıştı,ve kahretsin burunlarımız birbirine temas ediyor ve bu,bu beni tahrik ediyor,tanrım.
D'yvol'un gözleri dudaklarıma oradan göğüş çatalıma iniyordu.
İçimden neden olduğunu asla bilmediğim bir şekilde ona doğru eğildim.
Ağzı göğsüme değiyor,ve altımdaki penisi gittikçe büyüyordu.
"Seni rahatlatmam mı istiyor musun Rus kızı?"
Şart koymadan buna izin vermem ehe.
Ama kabul etmeliyim ki rahatlamayı çok istiyorum.Onun tarafından."Yarın sabah,herşeyi anlatacaksan neden olmasın?"
Dememle birlikte,duduklarıma yapıştı ve birden ayağa kalktı, beni koltuğa bastırdı ve üstüme doğru eğildi.
Pembe dantel geceliğimin üstünden dudakları göğüslerime doğru indi.
Nefesi göğüs ucuma çarpıyordu.Bu beni çıldırtıyor,kadınlığımı ise zevkten kasılıp gevşetiyordu ve beni zor durumda bırakıyordu.
Onun rahat tavrına uyuz olduğum için ellerimi siyah gömleğinin içine soktum,karın kaslarında buz gibi ellerimi gezdirirken onun ağzından çıkan hırıltılı inlemesi beni mutlu etmişti.
Üstümden kalktı,gömleğinı çıkardı ve tekrar göğüslerime döndü.Artık dayanamıyor olacaktı ki dantel geceliğimi üstümden fırlattı.
Diklenmiş ve şişmiş göğüs uçlarıma tapar gibi bakıyordu.
"Çok güzeller,galiba artık sadece iş arkadaşı olmayacağız ha?"
"İhtiyaçlarımız için yaptığımızı hatırlatırım."
Bu onu sinirlendirmişti ancak doğru söylediğimi anlamıştı.
Yani ben öyle düşünüyorum.
Pembe tomurcuklarımı bir bebek gibi emiyordu,siyah saç diplerini elime sardım,ve çekiştirdim.
Çekiştirdiğim anda göğüslerime daha çok gömüldü ve ıssırdı.
"Imh,ah ya-yavaş ol hayvan"
Hakareti asla ama asla bırakmam.Bir anda durdu.
Gözlerini kadınlığıma çevirdi ve oraya doğru eğildi,iç çamaşırıma dişlerini sürttü,ve dantele dişlerini taktı
aşağıya doğru indirmeye başladı.İndirdiğinde gözlerindeki o şevhetin kızıl alevini gördüm.
Bir andan ağzını kadınlığıma gömdü.
Ne ben ne o inlememizi durduramadık.
Onun boğazından gelen hırıltılı inlemesini beni şevhetin kollarına
Bir şeytan gibi bırakıyordu.Adı gibi o bir şeytandı,tam şuan buna inanabilirdim,inanıyordum ve bu konu hakkında dünya ile savaşırdım.
Kilitorisimi ıssırmasıyla çığlık attım, ve kendimi ona daha çok bastırdım.
5 dakika boyunca bu böyle devam etti ve sonunda boşaldım.
"Bu tad,aradığım,beni cehenemde bile kutsayacak o tad ve ben bu tattan vazgeçmiyeceğim Litief."
Ayağa kalktı ve geceliğimi aldı.
Yanıma doğru gelmeye başladı,beni ayağa kaldırdı.Üstüme geçirdiği geceliğin üstüden tekrar göğüslerimi öptü.
Masadan kendi siyah gömleğini aldı.
Beni yatağa uzandırırken oda üstüme çıktı ve yüzünü göğüslerime gömerek dinlenmeye başladı
"Uyu,Şeytanın tanrısı,yorulmuş olmalısın."
Bu iltifat hoşuma gitmişti.
"Uyu,tanrının kulu sende çıldırmış olmalısın."
D'yvol Plokhoy Andrei
Bu kadın benim tanrımdı.
Beni yok edebilir,beni çıldırtabilir ve beni vâr edebilirdi.Nefesleri düzenle hale geçtiğinde gözlerimi açtım.
Ve yarın ona olayları nasıl açıklayacağımı
Düşünmeye başladım.Benim bebeklerimm
Naber asklarr
Nasil olmus bolum he he nasil olmus ahahahhahah
Bence gayette iş başındalarr
Yeni bolumde gorusuruz insallahhh
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞANS VE ŞANSSIZ
Roman pour AdolescentsBU KITAP ACEMICE YAZILMIŞTIR HESAPTAKI DIGER KITAPLAR SILINMIŞTIR. Katledildik,katledildiler ve sen o kadar acının içinde bana hiç dürüst olmadın. Benimle birlikte öleceksin ve benimle birlikte yaşayacaksın çünkü gittiğin an sevgilin kendini deşec...