Epilogue

Malie's POV:
(18 years later)

"Daddy!!! Any how you get that crazy woman pregnant again I am going to kill my self!!!!" Malia shouted coming out under the gazebo where Kj and I were.

"Hello girl tek time wid yuh noise inna me parents house" Kj said to her.

"Kj guh suck out yuh mumma" Malia said to her.

"Doh call me rass name inna yuh mouth, why yuh never tell him fi suck out him daddy likkle red skin gyal?" Izzy hissed coming outside.

"Nose big like" Malia told her.

"Big like yuh pussy" Izzy answered her.

"Yuh deff fi stop tell di likkle girl suh?? Den yuh cuss seh she naave nuh mannaz" I hissed.

"Kj baby my darling son, yuh brother want yuh fi come set up sumn on his game system" I told him.

"No, me tell him seh it a guh stay disconnected until him can seh up to him 7 times" Kj replied.

Unu think me did grimy?? Likkle youth put the capital G inna it.

"But Kj-" she whined.

"But nothing, me done talk" he cut her off.

5..4..3..2..1

"Suh why yaah talk to me suh?? Is alright man, me soon dead and come outta unu way" she began crying and waddled back into the house.

"Thank God a di last a it dis" I sighed.

"Yeah, six a we good enough" Kj said.

"That's even too much but mom and dad behaves as if sex is running away" Malia rolled her eyes.

"Malia me know seh yaah fuck suh shut" I hissed.

"Okay but that's different" she rolled her eyes.

"Fly fi just pitch pon dem and blind yuh" Kj told her and she rolled her eyes.

"Daddy can get one a yuh card? Me waah order sumn from Louis Vuittion" Kimora my seveteen year old daughter said coming outside.

Kimmy name da one yah.

She was born three months after the twins turned one.

Atto and Dantae call her five mil because she was the product of the video hitting five million likes.

Unu know which video me a talk. Unu think me did a ramp???

"Yuh nuh have money likkle girl?" Kj asked her.

"If me did want use my own money yuh nuh think me would a use it?" She rolled her eyes at him.

"Look inna me room on the dresser yuh see me wallet" I told her.

"Thanks daddy" she squealed going back inside.

"Anything yaah buy me want one" Malia shouted.

"Oh, me figet, yuh man inna yuh room" Mora said to her and she hissed.

"Sj lucky" she hissed.

"Gwaan to yuh husband yerr cause if him come out here come haul yuh weh by di horse hair pon yuh head and me and me fada a do like Rebel and tun ee adda way" Kj laughed.

"A di hair pon yuh front a horse hair drankro" Izzy shouted from the kitchen.

Her ears good yf but weh she fi hear she nuh hear.

Malia and Bri and Dantae son deh from dem a bout five him proposed to her when dem a six and Bri and Izzy with them extra self keep big wedding fi dem in the yard.