Sesizlik

4 1 0
                                    

Ceset ailesi tarafından darp edilmiş ailesi kızlarını zorla başka insanlara pazarlıyormuş ve bir süre sonra kız evden kaçmiş ailesi peşine düşmüş bulmuşlar yıllarca başkaları tarafından istismara uğrayıp öldürülmüş Aslı'yla birbirimize baktık bir annne bir baba kızlarına bunu nasıl yapabilir aci içinde ölen bir ceset adliye işlem başlatmiş çok tan ogedayla telefonu kapattıktan sonra Aslı'yla iştahımız kaçmişti o bir kaç saat sonra evine gitmek için ayrıldı bense sadece oturup seyretmiştim duvarı kapinin sesiyle irkildim bu saate kim olabilirdiki kapıya doğru kimsiniz die bagırdımda bir yaşlı teyzenin sesi kızım benim üst komşun sana lokum getirirdim dedi sesi okadar tatlıydiki kapıyı açtımda tebessümle bu lokumları şimdi yaptım ve sana getirmek istedim dedi komşumla tanişmak istiyorum dercesine şaşırmıştım ben buraya taşınalı 3ay olmuştu ve kimseyle tanışmıyordum tebessümle buyrun gelin dedim hayır kızım benim bey bekliyor şimdi gelmim dedi tebessümle ozaman başka zaman gelirsiniz dedim oda Tabikide kızım geliriz dedi bana işin nedir die sordu otopciyim dedim şaşkınlıkla baktı yukardan sesle irkildi hanım hanım neredesin sen die bana bir telaşla benim bey bağırıyor kızım dedi hoşçakal demeden gitti insanların yüzünde hep bir korku vardı otopciyim dedimde değişik tavırlarla uzaklaşıyorlardı benden şu zamana kadar evet tabi başıma o olaylar gelmedi ben bir otopsiciydim işim buydu .
Zır zır zır telefon sesi ve ben uyuyordum uykumun en iç kısımındaydım gözlerimi açtım telefona baktım ogedaydı açtimda ayla buraya gelmelisin bir ceset geldi ve ceset oldukça tuhaf dedi nedir dedim tuhaf olan cesette çürüme yok hiç birşey yok DNA'sına ulaşmaya çalıştımda bilgisayar sürekli kapandı dedi arızalımı kaçkere baktık .
Şaşkınlıkla ogeday geliyorum dedim
Ve kapattık gardırobuma yaklaştımda siyah buluz kot pantolon ve çekettimi giyindinmiştim elimi yüzümü yıkamadan çıkmiştim bazen kendime bakmaktan zorlanıyordum ama işim buydu seviyordum hızlı adımlarla metroya yaklaştım nefes nefese kalmiştim çok tuhaf İstanbul güzel şehirdi ama benim için fazla kalabalıktı metroya geldiğimde derin oh çektim ve cam kenarına oturdum şarkı açmiştim lana kadının sesi çok güzeldi hüznüme çöküyordu metrodan ses geldi bir adam bağırmaya başladı karım ölüyor die .

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 29 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

OtopsiWhere stories live. Discover now