Överstemannen nöp i hennes kli*tories och hon stönade högt till. Hon var så k*åt att hon inte visste vart hon skulle ta vägen. Knu*lla mig igen, ville hon skrika åt honom.
De fyra männen kom återigen in genom dörren och hjälpte Överstemannen upp från sängen samt trädde på honom den röda morgonrocken.
Chefen tittade fundersamt ner på henne. "Det ser fortfarande ut som hon vill att du ska knu*lla henne, Överstemannen." Den äldre mannen skrockade till och tittade ner på henne.
"Hade jag varit yngre hade jag tagit henne igen men en man i mina år orkar bara så mycket." Han slickade sig om läpparna.
"Låt henne vara till imorgon. Hon är än så länge min favorit." Han slog till henne lätt över fi*ttat och hon gnydde till."Att ha din fi*tta gråtandes efter min k*uk kommer inte hjälpa dig i stunden, älskling. Jag lovar att knu*lla dig ordentligt imorgon. Kanske är din r*öv lika tajt. Förbered hennes röv imorgon också." Med det vände han sig om och gick ut ur dörren.
Chefen väntade tills dörren slagits igen efter Överstemannen innan han drog ner byxorna.
"Du ser så k*åt ut att det inte går att låt dig vara." Med det penetrerande han hårt henne och hon skrek samtidigt som han hårt började knu*lla henne. Han greppade hårt tag om hennes handleder och tvingade dem upp över hennes huvud samtidigt som han hårt slog in i henne.
Ljudet av deras stön och hennes blöta fi*tta fyllde rummet.Han drog sig plötsligt ur henne och vände våldsamt henne så att hon låg mage i den klistriga madrassen. "Upp med ru*mpan i vädret." Hon gjorde som han och reste rö*ven för att kort därefter känner hur han igen hårt penetrerande henne bakifrån.
Hon skrek ner i madrassen och gnydde när chefen hårt slog till henne på ena skinkan.
"Hårdare?" Frågade han genom sammanbitna tänder. "Vill du att jag knu*llar dig hårdare? Hårdare än den där gamle mannen." Han slog hårdare in i henne och hon skrek av njutning ner i madrassen.
"Jag hörde inte?" Han saktade ner takten och hon stönade av frustration.
"Ja! Ja, snälla! Hårdare!" Skrek hon och putade med rö*ven mer mot honom.Han gjorde som hon sa och började igen knu*lla henne hårdare. Sängen slog mot väggen och hon kunde inte ligga stilla utan att slänga med huvudet fram och tillbaka i madrassen.
"Spänn fast henne igen." Hörde hon chefen bakom henne stöna samtidigt som han knu*llade henne. Hon uppfattade först inte orden förens hon kände hur händer började ta tag om hennes händer och fötter. Dessvärre kunde hon inte fokusera på något annat när det vita ljuset slog mot henne och hon skrek för att känna hur chefen sprutade in sin sperma in i henne.
Han andades hårt i hennes öra för att dra ut ur henne för att därefter hårt slå till henne över hennes svullna blöta fi*tta. Hon skrek till och rös av hur känslan färdades upp till hennes klit*oris."Knu*lla röven sa han." Hörde hon en annan röst för att påminnas om att tre andra män befunnit sig i rummet samtidigt som chefen knu*llat henne.
Eftersom att de knutit fast henne samtidigt som chefen hade knu*llat henne bakifrån var hon fast i samma position.
"Exakt." Ljudet av en dragkedja som drogs upp fick henne att misstänka att chefen var tillbaka som professionell, eller vad deras variant av "professionell" innebar."Var har vi buttplugsen?" Frågade en av dem samtidigt som hon hörde hur de drog i garderoben.
"I den svarta lite mindre boxen i sammet. Tror det ligger till höger." Svarade chefen.
"Ah! Hittade den. Vilken?" Svarade rösten."Eftersom att hon var oskuld är hon definitivt oskuld i rö*ven också. Eller vad säger du, prinsessan?" Hon kände ännu ett slag mot hennes våta fi*tta då hennes och andras orgas*mer bokstavlig talat rann ur henne ner på madrassen
"Låt mig knulla henne också." Stönade mannen som stod vid garderoben. "Ni alla har knu*llat henne plus att hennes fi*tta rinner. Jag blir hård av att bara kolla på henne just nu." Hördes han stöna och hon hörde någon ta ett djupt andetag.
"Okej, i så fall vill jag knu*lla henne i röven."
"Oh! Kan jag testa hennes mun?" Hördes en annan och hon stelnade av skräck. De pratade om henne liksom hon vore en sexleksak. Kanske hon var en sexleksak i deras ögon. Hon hade precis blivit knu*llade av tre av dem plus Överstemannen som var en gammal gubbe som knappt kunde gå själv.Hade hon ens några kläder i rummet? Hon hade inte sett några kläder när hon tittat runt i rummet under de korta minutrarna. Visserligen verkade hon bara vara här för en anledning och det var att tillfredsställa Överstemannen. Det var hennes fit*ta som var viktigt, så varför skulle hon gömma det i kläder när Överstemannen så enkelt som möjligt skulle få tillgång till hennes fi*tta? Tanken var bitter och gjorde henne illamående.
Var det såhär resten av hennes liv skulle se ut? Fastknuten till en säng naken med särade lår? Lätt att knu*lla, våt och redo?"Nej, ingen avsu*gning än." Hon hörde ett hög suck samtidigt som en dragkedja igen drogs ned.
Händer greppade tag om båda hennes skinkor och särade på dem innan hon kände hur en varm k*uk gled in i hennes våta fi*tta. Hon var redan så blöt från alla orgasmer från både henne själv och andra. Hon var så våt att det droppade från henne ner på madrassen som redan var klibbig. Ändå kunde hon inte låta bli det stön som kom från henne när hennes fi*tta sakta särade på sig för den nya varma ku*ken."Oh yeah, baby. Du tar mig så fint." Stönade mannen och hon putade ännu mer med rö*ven mot honom. Han började öka takten och slå in i henne samtidigt som han greppade tag om båda hennes styva brö*stvårtor. Hon skrek till när han hårt nöp i de båda.
"Hade du inte tillhört Överstemannen skulle jag dragit hem dig och kedjat fast dig i min säng och lekt med dig varannan timme." Hon stönade till och särade lite till på benen. Hans pung slog mot hennes klit*oris och gjorde henne galen av kåthet.Plötsligt kände hon hur något sattes mot hennes an*us och sakta började tryckas in i hennes r*övhål. Hon skrek till oväntat och försökte komma bort från föremålet i hennes rö*v som bara fortsatte att trycka sig längre in. Dessvärre var hon som fastnålad till madrassen av ku*ken som ständigt slog in i henne.
"Ta ut den och spruta in glidmedel eller något." Föremålet drogs snabbt ut ur henne med ett ploppande ljud och hon gnydde till och försökte komma bort från den envisa ku*ken som fortfarande knu*llade henne liksom inget annat hade hänt.
Sen kände hon den välkända kalla metallen från ett metallrör sära på hennes an*us innan den bekanta kalla vita vätskan sköts in långt i hennes rö*vhål. Hon hann inte reagera innan samma föremål som tidigare varit i hennes rö*v igen trycktes in i henne med ett plopp likt en kula. Tills plötsligt en annan kula trycktes in i hennes och hon gnydde till men kunde inte röra sig för att hon fortfarande blev knu*llad av samma envisa ku*k. Kunde han inte bara komma i henne någon gång? Hoppas de hade dagen-efter-piller så att hon inte blev gravid med fem barn från olika fäder som alla knu*llat henne på samma dag.En tredje större kula trycktes in i henne och stönade högt.
"Sluta!" Stönade hon fram nere i madrassen men möttes av skratt innan en fjärde lika stor kula trycktes in i hennes r*öv. Hon kände sig så full. Hennes fi*tta var full och nu hennes rö*v.Äntligen kände hon hur mannen med ku*ken i hennes plötsligt kom hårt i henne och drog. Han släppte greppet om hennes ömma bröst och hon andades lättat ut.
"Definitivt 10/10." Hon hörde hur de andra skrattade. Positionen de tvingat henne i började göra ont och krampa. Hon ville stänga benen då det kändes som de varit särade på i flera timmar i sträck. Det var ett under att hennes fi*tta inte hade gått i sönder."Vi vänder på henne och låter henne vila till imorgon. Överstemannen brukar vela sova länge så vi har fram tills efter lunch på oss." Hörde hon chefen säga men hon var så trött och slut i kroppen att hon sakta sipprade bort från verkligheten.
Halvt medvetslös kände hon hur de vände henne tillbaka på rygg ner i madrassen. Även hur de med något blött likt handdukar tvättade henne mellan benen och resten av kroppen. Till sist kände hon hur någon lätt sög på hennes ena bröst innan dörren tillslut slängdes igen.
CZYTASZ
Överstemannen - 18+ 🇸🇪
LosoweÖverstemannen styr staden och har gjort under ett flertal decennier. Att som tjej hamna i hans händer och hans säng är inget man vill vara med om. Trots det hamnar hon där. I hans säng. Naken, våt och redo. _______ En hel del sexscener så rekomme...