Den gamla mannen slickade sig om munnen och hon ville dra ihop benen.
"Jag ser att ni två har det kul." Mumlade han svagt mot chefen som snabbt hade ställt sig upp från sängen.
"Lite för kul kanske." Han granskade chefen med en kritiserande blick innan den drogs mot henne."Gillar du hans ungdomliga uthållighet, älskling?" Fastän den lugna tonen låg det något giftigt i det och hon skakade hastigt på huvudet. Vad skulle hon säga? Hon ville inte ha någon av dem. Chefen var en simpel äcklig våldtäktsman som missbrukade allt som hade med att "förbereda" henne.
Ändå kunde hon inte hjälpa att säga, "Jag vill inte ha honom. Han utnyttjade bara skälet att jag ligger här serverad som en måltid för vem som helst." Hon kunde inte hjälpa att lätt fräsa fram det sista.
"Mhm, du är dock ingen måltid, älskling." Han gick fram till henne för tog dag om dildon. "Du är min efterrätt och jag har varit extremt sötsugen på sistone." Hastigt slet han ut dildon och hon skrek av smärta innan hon kände hur han tryckte in sin k*k i henne.Hastigt började han knu*lla henne och hon sved varje gång han slog in i henne. Liksom hon irriterat honom satte han handen för henne mun och hon såg hur den röda morgonrocken sakta gled isär. I all hast slängde han av morgonrocken och tog istället tag om hennes strupe. Han tryckte inte hårt men det var tillräckligt för att begränsa hennes lufttillförsel.
Tillslut kom han hårt i henne. Hon kände hur det bokstavligen rann ut sperma från henne när han drog ut sin k*k. Hennes hals kände öm och torr, hon kunde inte hjälpa att hosta till några gånger.
Hennes blick var ofokuserad och suddig men han greppade tag om hennes kind. "Lägg dig på mage med rumpan upp. Jag vill se din fina r*öv." Förvirrat höjde om lätt på ena armen för att upptäcka att hon igen var fri. Lika förvirrad vände hon sig på mage och gjorde som han sa. Hennes fi*tta ömmade och sved så mycket att hon nästan började gråta. Hon ville inte att han knu*llade hennes rö*v också, men vad hade hon för val?
Samtidigt som hon försökte pressa tillbaka tårarna satte hon sig så som hon blivit tillsagd. Mjuka händer tog tag om hennes båda skinkor för att sära dem ännu mer.
"Har du sovit gott med dessa?" Han slog till henne lätt över anu*set, vilket fick kulorna att vibrera inne i henne. Hon bet sig hårt i underläppen. Plötsligt kände hon något blött dra över hennes utsträckta anu*s och hon rös."Så skön som ditt fi*tta är, är det svårt att tro något annat om ditt rö*vhål. Ska vi testa?" Hon ville ge honom en mordisk blick. Det var mer än elak att säga så när de båda visste att hon inte hade något val.
Plopp!
Hon ryckte till samtidigt som hon lätt skrek till.
"Seså, medtanke på hur jag precis knu*llade dig borde detta inte vara något problem." Hon kände hans hand igen lätt klappa henne på hennes ena skinka.Plopp!
Igen ryckte hon till. Han skrattade till.
Plopp!
Hon kunde inte hjälpa att lätt stöna till av tillfredsställelse över att de snart var borta. De hade suttit i henne i flera timmar i sträck och ömmat.
"Oh bara vänta, älskling. Om du gillar detta kommer du älska när jag knu*llar dig där." Hon gav ifrån sig en svag grimas men stönade snabbt igen till.Plopp!
Ljudet av metall träffa någon hårt hördes och hon antog att han hade slängt ner buttplugen på golvet.
"Mhm, så uttöjd. Ditt rö*vhål gråter nästan lika mycket som ditt fi*tta. Vad ska vi göra åt saken?" Hon kände ett finger föras upp i hennes rövhål och hon försökte trycka ut honom. Det fick däremot den motsatta effekten.
"Oh du är girig. Jag älskar när dem är giriga. Ett ögonblick bara, älskling." Plötsligt kände hon varma andetag mellan mellan särade skinkor innan plötsligt han spottar på hennes uttämjda rövhål. Snabbt trycker han in hans varma saliv in i henne och hon ryckte förskräckt i länderremmarna om hennes handleder."Vill du ha gli*dmedel?" Hörde hon chefens röst och hon mådde nästan illa.
"Nej och försvinn ut härifrån medans jag knu*llar henne." Efter det hördes dörren stängas igen och ryckte lätt i hennes fastknutna ben vilket fick det att se ut som hon vickade på rumpan framför Överstemannen. Innan hon hann tänka mer kände hon hans varma kuk mot hennes blöta an*us. Hon tog ett skakigt andetag samtidigt som hon kände hur han tryckte in sin ku*k in i hennes rö*vhål.Hon skrek ljudlöst samtidigt som han lugnt rörde sig fram och tillbaka in i henne för att komma längre in.
"Snälla-"
"Skulle fan tagit det där glidmedlet iallafall. Du är lika torr som Sahara. Eller så får jag helt enkelt spotta några gånger till." Han drog ut ur henne innan hon igen kände hans varma andetag där bak. Återigen spottade han in i henne och det kändes som hon mådde mer illa för var gång han använde hans fingrar för att föra in sitt saliv in i henne."Eller så får vi använda större kulor..." Han verkade prata med sig själv när han igen tryckte in sin kuk in i hennes röv. Hon kved och greppade hårt tag om madrassen under henne. Igen gungade han sakta fram och tillbaka in i henne. Hon tyckte sig känna sig mer och mer full för var gång han gungade in i henne.
"Snälla-AH!" Han slog till henne hårt på rumpan för att i samma veva trycka sig helt och hållet in i henne.
"Mhm, nu snackar vi." Han började sakta knulla henne innan han la sig lätt över henne för att hårt ta tag om hennes bröst.Med fingrarna masserande och nypandes på hennes bröstvårtor började hon försiktigt gnida sig mot honom. Hon hörde honom stöna i hennes öra. Överstemannen ökade takten och det var när han förde ner sin hand till hennes klitoris som hon ville gå under.
Han nöp tag om hennes klitoris mellan hans fingrar och fortsatte knulla henne hårdare. Det blev för mycket och tillslut kunde hon inte hjälpa att högt stöna till.
Han ökade takten vilket ledde till att fingrarna om hennes klitoris även ökade och hon tryckte sin röv längre in mot hans kuk som redan var långt in i henne.
"Där har vi det, älskling. Säg hur mycket du älskar min kuk." Hon stönade högt till svar men skrek till när han hårt slog till henne på rumpan.
"Jag...jag älllskar...AH..din..Mhm..k*uk-Mhm.." Han fortfarande knulla henne och när det vita ljuset väl slog mot henne var hon som utmattad. Inte långt därefter kände hon hur han hårt kom långt upp i hennes rö*vhål.Han drog ut ur henne och hon kände hur sperma blandat med saliv rann ner från både hennes rö*vhål och fi*tta ner på madrassen under dem.
"Det finns inget bättre än en välknullad tjej läckandes från båda sina hål. Hade jag varit på bra humör hade jag låtit någon av de anställd att knulla dig tillsammans med mig, men detta var speciellt. Eller hur?" Han klappade lätt till henne på röven.
"Tänka sig? Förlora två oskulder så hastigt inpå varandra. Andra fixar inte min kuk, men du, älskling, kramar om mig fint. Nästan så att jag vill hänga dig på väggen i mitt kontor. Kanske i mitt sovrum. Vad var det du sa? Serverad som en måltid?" Han drog med tungan längsmed hennes rygg ner till hennes ömmande rövhål."Alltid lika lättillgänglig. Öppen," Hans händer greppade tag om hennes lår. "och våt. Jag blir hård bara av att föreställa mig ditt fitta gråta längs väggen ner till golvet och bilda en pöl. Mhm," Hans händer masserade igen hennes bröst och tryckte sin ku*k mellan hennes skinkor. Hon tog ett djupt andetag när han började jucka mot henne innan han hastigt tryckte in sin kuk in i hennes fitta igen. Hon stönade till och kom nästan när hans fingrar igen letade sig ner till hennes klitoris.
ESTÁS LEYENDO
Överstemannen - 18+ 🇸🇪
De TodoÖverstemannen styr staden och har gjort under ett flertal decennier. Att som tjej hamna i hans händer och hans säng är inget man vill vara med om. Trots det hamnar hon där. I hans säng. Naken, våt och redo. _______ En hel del sexscener så rekomme...