1.bölüm şans

48 5 3
                                    

Dinlenebilecek şarkılar ;
~Aglama ben ağlarım
~yıldızların altında
~eyes don' t lie

                                                                          

Merhaba ben masal 22 yaşındayım arkadan gelen sesleri duymazdan gelin zaten duymassin annem asima babam Alihan kavga ediyor aslında yıllardır evlilikleri mutluydu takı ben İstanbula tasinana kadar bugün uçak ile İstanbula uçucam eşyalarımı topladım herşeyim hazırdı oturma odasına valizim ile girdim annemle babamın kavgası yeni bitmişti babam beni havaalanına götürecekti "hadi kızım çıkalım geç kalma " dedi "olur baba " anneme üzgün gözlerle baktım ve hızlı adımlar la ilerledim anneme sarıldım öptüm annem bana hiç bişey dememesi beni üzdü hatta çok kararımı nerdeyse  vazgececektim ama geçmedim babama ilerledim "hadi baba gidelim" dedim  Arabaya bindik uzun uzun sohbet ettik ve vedalaştık uçağa "eyes don't lie " dinleyerek gittim az daha yavaş gitsem  uçağı kaçırıyordum ama  son anda yetişmiştim.

                           *******
Uzun bir uçuş sonunda istanbula vardım geçen hafta İstanbul'a gelmiştim eve bakmak ve iş yeri ile anlaşmak için gelmiştim herşey çok iyi bir taksiye binip evi tarif ettim ev lusk bı yerdi havuzu, fitnessı, spa vb. Şeyler vardı apartmanın içine girdim asansöre ilerledim ve dairemin olduğu kata bastım dairem 22 di acaba komşum kum, kız mi ,erkek mi kim olduğunu merak ediyordum dairenin önüne geldim kapıyı tam açarken karşı  komşum kapıyı açtığını duydum ve omuzumun üstünden baktım onları görünce içimden şunlar geçti " nee iki tane erkek mi şimdi ben tasiniyorum hemen hehe nereye tasincam salak masal" evet zihnim ile konuştum dalmistim bı an farkettim ki ben eve  girmiş hatta kapıyı kapatmıştım ... Kendimi eve adamistim ilk günden komşum geleceketi eski sokak arkadaşlarım gelecek yıllar oldu gormeyeli diyip gelecekler yemek yapacak halim olmadigi için yemek sipariş ettim

                              *******

Kızlarla yemek yedik tam dedikodu yapacaktık ki karşı komşum dan müzik sesi gelmeye başladı onların evden bizim eve kadar ses geliyordu naz ve Esma yani arkadaslarim rahatsız olmustular ama sustular Esma çok hırçın naz ise tam tersiydi hepimiz yarım saate biter diye düşündük ama saat 00:34' du artık Esma dayanamayıp "ben gidiyorum " diye bağırdı sesi gelmeyecek kadar fazlaydı nazlı ile aynı anda sesli bir şekilde ciyakladik  " nereyyeee" diye bağırdık Esma "karşı komşumyaa" dedi nazla biz şok olmustuk Esma üstüne hırka alıp karşı komşunun kapısına dayandı  hem zile basiyo hemde kapıyı yumrukluyodu ses yüzünden o çocuklar da duymuyodu galiba en son müzik sesi gittikce kısıldı ve en sonunda kapandı Esma son enerjisi ile kapıyı yumrukladı ve kapı acildi karşımızda onlar vardı Sabah gördüğün cocuklardi içki içmiş gibiydiler biz naz'la çocukları izlerken Esma lafa girdu " öncelikle iyi geceler ama kardeşim bu ses ne saat gece bir bizde insanız işimiz var belki şu müziği kaptin yada sesini kısın'"dedi çocuklar önce şaşırdı sonra sonra esmanin dediklerini anlamaya çalıştı uzun boylu çocuk konuştu " merhaba öncelikle galiba karşı komşumuzsun ben buğra ses için özür dilerim hemen halledicez "
Diye sustu ardın dan yanındaki çocuk " salak ismini niye söyledin mal " dedi ikisi de sustu ardından Esma " nazikliğiniz için teşekkürler buğra bey ayrıca komşunuz değilim " dedi beni gösterdi " bu komşunuz adı masal biz onun arkadaşıyız bu arada sesi kısmasanız polis  ile kapıya dayanırım haberinize "deyip benim evime girdi ve kapıyı sertçe kapattı biz nazla olduğumu yerde kaldık Esma koltuğa oturdu arkasından bizde oturduk ev sep sessizdi.

                                                                             1. Bölüm sonu

Merhaba ben berilkk bu benim ilk denemelerini kötü olmuş olabilir özür dilerim

BİR ŞANS DAHA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin