Jisung Han
Bethany LeeByl pátek když Bethanina matka, Kethrin
(anglické jméno) volala a poprosila Bet (Bethany), aby jí donesla velmi důležitou složku do Kethrininy práce, kterou potřebovala na meeting. Bet nic v plánu neměla, takže si mohla dovolit své matce vyhovět a složku jí do její práce dovést.Už připravená jsem popadla složky, a nastoupila do svého auta. Moje první auto nebylo úplně nejlevnější. Dostala jsem ho od své matky k mojim tehdejším 19tinám, jedná se o bmw i7. To auto jsem si přála už od svých 17ti, matka si to mohla dovolit, ne nadarmo má postavení šéfka firmy Lawks.
Bylo 9:05 a já stála před velkou luxusní budovou s názvem Lawks. Vešla jsem do budovy a s úsměvem pozdravila recepční, která mě už moc dobře znala. Zná mě tu vlastně skoro každý, přece jsem dcera jejich šéfky, a mám za nedlouho nastoupit do té samé firmy jako zaměstnankyně.
Jela jsem výtahem na patro s číslem 36, nejvyšší patro v budově. Bylo přesně 9:13 když jsem vystoupila z výtahu a mířila si to směr kancelář mé matky. Pozdravila jsem matčinu sekretářku, zaklepala a vešla do kanceláře. „ ahoj mami, tady to máš " řekla jsem. Položila jsem složku své matce na konferenční stůl. „ Jé zlato moc ti děkuji, nevím co bych si bez ní počala " poděkovala mi. Obejmula a políbila mě na líčko. „ každopádně pospícháš teď někam, mám meeting až na 10:20 potřebuju s tebou probrat pár věcí" Zeptala se mě matka. „ Mám se sejít s Emmou až v 11:30 jdeme na oběd, takže do té doby mám dost času" oznámila jsem. „ Výborně, sedni si sem" pobídla mě. Sedla jsem si a začali jsme řešit věci ohledně pracovní smlouvy.
Příští týden v pondělí mám oficiálně nastoupit do firmy. Lawks je firma která prodává oblečení, není to oblečení nejlevnější, ale kvalita a krása odpovídá ceně. Mamka si vždy dá záležet na kvalitě a hlavně je to velmi precizní člověk, potřebuje mít vše tip ťop. Moje postavení ve firmě má být asistentka šéfky. V tomhle odvětví se docela dost vyznam, vlastně jsem to doposud studovala.
Právě sedím v restauraci Mel, která je v Soulu vyhlášená jako ta nejlepší. Čekám na Emmu, když mi začne volat táta, jestli by mohl přiletět na návštěvu, samozřejmě jsem souhalsila. S tátou mám tak jako s matkou skvělý vztah. Moje rodiče se rozvedly před 5 lety, a táta má už 4 roky novou přítelkyni, jmenuje se Amber. Když spolu ještě rodiče byly žili jsme ve Spojených státech. Jeden z důvodu proč se rodiče rozvedli, bylo to že mamka chtěla zpátky do svého rodného města do Soulu. Ano matka je jihokorejka a taťka Američan. Abych řekla pravdu podobám se více na matku, takže vypadám víc jako Korejka než Američanka, a taky umím plynule korejsky, mamka mě už od mala učila korejsky. U taťky jsem byla většinou přes prázdniny, ale teď když jsem vyšla vysokou, a nastupuju do firmy, tak nebudu mít tolik času.
Otevřeli se dveře od restaurace a vstoupil muž kolem 25, byl nádherný, jeho hnědé vlasy mu padali do očí. Vypadal úžasně. Už teď vím že mě okouzlil. Přešel ke stolu vedle, kde seděl muž kolem 40ti. Sundal si sako a tím odhalil košili která obepínala jeho svalnatou hruď. Z mého okukování krásného může od vedlejšího stolu mě vyrušila moje nejlepší kamarádka Emma. Emma je Američanka, poznali jsme se na střední, byly jsme jediné ze třídy které pocházeli ze Spojených států, a nějak jsme si sedly a stali se z nás takzvaně bff. „ Co tu okukuješ toho sexy chlápka ty zvrhlice " vybafla na mě. „ Taky tě zdravím, a jo okukuju kdo by ne" usmála jsem se. Bavili jsme se o všem možném tak jako vždy, při povídání jsem pořád po očku sledovala toho sexy 'chlápka'. „ Jisungu, slyšel jsem že jste se rozešli " 'omylem' jsem zaslechla. Jisung. Hmm pěkné jméno. Takže je teď sám? „ posloucháš mě vůbec" křikla na mě emma. Sexy chlap. Jisung to nejspíš uslyšel a otočil se směrem k nám. Přistihl mě jak na něho koukám a usmál se. Má tak nádherný úsměv, asi láska na první pohled?
Je neděle a já právě do vyřizuju poslední detaily ohledně smlouvy s matkou. Zítra už oficiálně nastupuju do firmy. Je to nová etapa mého života už nebudu středoškolačka ani vysokoškolačka, už budu asistentka šéfky (mé matky) firmy Lawks. Nemůžu se dočkat, a zároveň jsem hodně nervózní. Ne jen že bude zítra můj první den ve firmě, ale rovnou půjdu s matkou na můj první meeting který bude řídit ovšem má matka, já ji tam budu jen zapisovat nějaké věci, a podávat návrhy a názory, ale stejně se docela bojím, že něco poseru. No nic už máme vše do řešené jdu spát ať jsem na zítřek připravená.
___________________________________
Ano začla jsem další příběh, když nemám ani dokončený ten předchozí nějak to, ale zvládnu. Snad se vám začátek líbil a nadchl vás tak že si přečtěte další budoucí kapitolu. Budu ráda za hvězdičku ★
ČTEŠ
chance or fate?
Fanfiction23 letá Bethany nastoupí do známé firmy Lawks, kde je šéfkou její matka. Bet jednoho dne nastoupí oficiálně do práce jako asistentka šéfky tedy své matky, a hned první den práce má také svůj první meeting. Tam se s -ním- setká znovu, a co když zjist...