3. kapitola

2 1 0
                                    

Je další den ráno, a já opět nestíhám nějak jsem se upravila, oblékla a vyjela. Ještě než jsem jela do firmy jsem zastavila v blízké kavárně, koupit své oblíbené kafe Americano a jela do práce. Dneska by neměl být nějak náročný den, jen pár telefonátů a dvě schůze. Popadla jsem své Americano, tašku a vystoupila z auta. Vešla jsem do budovi mávla na Chrise který tu pracuje jako náhradní recepční a vstoupila do výtahu. Když jsem seděla za počítačem a popíjela své kafe napadlo mě se podívat na email jestli mi už neodepsali ohledně toho apartmánu, a světě div se odepsali. Email obsahoval telefoní číslo na majitele a přišlo mi že komunikace bude lepší a rychlejší přes hovor, na nic jsem nečekala a volala tam. Domluvili jsme se na prohlídce ve čtvrtek. Doufám že to vyjde ale nebudu se radši těšit vždy to pak dopadne naprd. Zazvonil mi mobil, volala mi mamka. Ano mami ozvala jsem se přijď prosím do mé kanceláře je tu Jisung sdělila mi dobře už jsem na cestě. Když jsem šla chodbičkou přemýšlela jsem o tom co tu Jisung dělá, dneska jsme neměli mít společnou schůzi, snad se nic nepokazilo. Otevřela jsem dveře od kanceláře mé matky a vešla dovnitř " aaa tady jsi posaď se" ukázala mamka na místo vedle Jisunga. "Ahoj Bethany" usmál se Jisung. Kývla jsem na pozdrav a usadila se. " S jisungem jsme se tu bavili o té prohlídce, a dospěli jsme k názoru že by bylo nejlepší kdyby jste jí zařídili celou spolu, já musím řešit dodavatele a ostatní věci okolo. Jisung navíc už to nedělá poprvé, a v mojí firmě by se o to nestaral poprvé, takže máte mojí důvěru" vysvětlila mi situaci. " Uhm dobře, souhlasím s vámi" usmála jsem se. Poté jsme se společně s Jisungem odebrali ke mně do kanceláře řešili jsme věci jako třeba fotografy, sponzory atd. Seděla jsem naproti Jisungovi, který mi ukazoval plánek toho jak by měl sál vypadat. "Uhm nemyslíš že by to mělo být více do stříbrna nebylo by to tak křiklavé a ve mně osobně by to vybudilo dobrý pocit" sdělila jsem svůj návrh, chvíli bylo ticho. " Možná máš pravdu, jo rozhodně máš pravdu" zasmál se a tím pádem i já. Navázali jsme oční kontakt a ve mně to vybidlo pocit něčeho známého jakoby jsem ty jeho oči znala už dříve před tím. "Bethany myslím, že už bych měl jít omluv mě" zvedl se a posbíral si své věci. "Jo jasně doprovodil tě aspoň k výtahu" kývl. Oba jsme se odebrali k východu mezi námi panovalo ticho, ale takové to příjemné. Jisung se zastavil před výtahem a otočil se na mě. " Zítra nezapomeň na tu večeři" připomenul mi. "Jo jasně neboj nezapomenu" usmála jsem se. Jisung se ke mně přiblížil a přitom se mi díval do očí. Byl tak blízko pár centimetrů ode mně, tím jak byl o dost vyšší jsem se na něj dívala tak, že jsem měla zakloněnou hlavu. Chytil mě za zátylek, přiblížil se k mému uchu. A mě naskočila husí kůže. "Ber to spíše jako pracovní večeři na rande tě pozvu později" mrkl na mě a odebral se do výtahu. Stála jsem tam celá zkamenělá, ještě teď jsem cítila jeho dech na mém krku. Když už obrazovka na vztahů ukazovala 3 patro, tak jsem se odebrala do kanceláře. Stále jsem musela myslet na to co řekl, a jak se ke mně přiblížil. Najednou jsem slyšela klepání, když dotyčný otevřel dveře vykoukla blondýnka Lia. "Ahoj zlato co ty tu?" Zeptala jsem se. "Ahoj, jen jsem přišla vyzvídat." Usmála se a přiběhla si sednou ke mně. "Tak povídej, co ti to tam pošeptal." Culila se. "Tys nás sledovala??" Vyjekla jsem a podezřívavě se na ní podívala. "Jasně, že neee jen jsem vás potkala a nechtěla vás rušit tak jsem se schovala za roh a sledovala vás nic zvláštního." Schovala si pramen svých blonďatých vlasů za ucho. "Ty jedna nezbednice" řekla jsem do ní a obě jsme se začali smát. "Tak co?" Zeptala se po druhé. "No řekl mi, že ať zítřejší večeři beru spíš jako pracovní, že mně pozve na rande později" usmála jsem se. A tak jsme si povídali asi další půl hodinu, než jsem zjistila kolik je. Vzhnala jsem jí abych se mohla soustředit na práci.
      
                                  ★

Po dost dlouhé době další kapitola. Bylo toho docela dost přijímačky, a pak, no pak jsem byla líná nebudu lhát. Snad se vám kapitola líbila budu ráda za hvězdičku ★.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jun 16 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

chance or fate? Kde žijí příběhy. Začni objevovat