. .-.. / --- - .-. --- / -- ..- -. -.. --- .-.-.

55 2 1
                                    

???

Hora desconocida - Lugar desconocido







S̶a̶l̶u̶d̶o̶s̶, m̶o̶r̶t̶a̶l̶. ¿A̶s̶ e̶n̶c̶o̶n̶t̶r̶a̶d̶o̶ m̶i̶ m̶e̶n̶s̶a̶j̶e̶ d̶e̶l̶ o̶t̶r̶o̶ m̶u̶n̶d̶o̶?

B̶u̶e̶n̶o̶, e̶s̶o̶ n̶o̶ e̶s̶ i̶m̶p̶o̶r̶t̶a̶n̶t̶e̶ e̶n̶ e̶s̶t̶e̶ p̶r̶e̶c̶i̶s̶o̶ m̶o̶m̶e̶n̶t̶o̶. C̶r̶e̶o̶ q̶u̶e̶ e̶s̶t̶a̶ s̶e̶r̶a̶ l̶a̶ u̶n̶i̶c̶a̶ v̶e̶z̶ q̶u̶e̶ h̶a̶b̶l̶a̶r̶e̶m̶o̶s̶ e̶n̶ p̶r̶i̶v̶a̶d̶o̶. S̶i̶, y̶a̶ p̶u̶e̶d̶o̶ v̶e̶r̶l̶o̶.





M̶e̶ g̶u̶s̶t̶a̶r̶i̶a̶ p̶r̶i̶m̶e̶r̶o̶ h̶a̶c̶e̶r̶t̶e̶ u̶n̶a̶ p̶r̶e̶g̶u̶n̶t̶a̶:

¿S̶a̶b̶e̶s̶ l̶o̶ q̶u̶e̶ m̶a̶n̶t̶i̶e̶n̶e̶ v̶u̶e̶s̶t̶r̶o̶s̶ c̶u̶e̶r̶p̶o̶s̶ h̶u̶m̶a̶n̶o̶s̶ a̶u̶n̶ c̶o̶n̶ v̶i̶d̶a̶?

¿Q̶u̶e̶ e̶s̶ l̶o̶ q̶u̶e̶ h̶a̶c̶e̶ q̶u̶e̶ a̶u̶n̶ t̶e̶ d̶e̶s̶p̶i̶e̶r̶t̶e̶s̶ p̶o̶r̶ l̶a̶s̶ m̶a̶ñ̶a̶n̶a̶s̶ c̶o̶n̶ t̶u̶ a̶l̶i̶e̶n̶t̶o̶ y̶ d̶u̶e̶r̶m̶a̶s̶ p̶o̶r̶ l̶a̶s̶ n̶o̶c̶h̶e̶s̶ s̶i̶n̶ m̶i̶e̶d̶o̶ a̶ n̶o̶ d̶e̶s̶p̶e̶r̶t̶a̶r̶?






T̶u̶ a̶g̶o̶n̶i̶a̶. L̶a̶ l̶i̶n̶e̶a̶ q̶u̶e̶ s̶e̶p̶a̶r̶a̶ l̶a̶ v̶i̶d̶a̶ d̶e̶ l̶a̶ m̶u̶e̶r̶t̶e̶, l̶a̶ v̶o̶l̶u̶n̶t̶a̶d̶ y̶ f̶u̶e̶r̶z̶a̶ d̶e̶ s̶e̶g̶u̶i̶r̶ v̶i̶v̶o̶ p̶a̶r̶a̶ t̶o̶d̶o̶ s̶e̶r̶ v̶i̶v̶o̶, l̶a̶ s̶u̶s̶t̶a̶n̶c̶i̶a̶ q̶u̶e̶ e̶s̶t̶a̶ a̶l̶m̶a̶c̶e̶n̶a̶d̶a̶ e̶n̶ t̶o̶d̶a̶s̶ v̶u̶e̶s̶t̶r̶a̶s̶ a̶l̶m̶a̶s̶...


...l̶a̶ e̶n̶e̶r̶g̶i̶a̶ q̶u̶e̶ e̶l̶l̶o̶s̶ q̶u̶i̶e̶r̶e̶n̶ a̶r̶r̶a̶n̶c̶a̶r̶ d̶e̶ t̶o̶d̶o̶ s̶e̶r̶.






¿P̶o̶r̶ q̶u̶e̶ t̶e̶ e̶s̶t̶o̶y̶ d̶i̶c̶i̶e̶n̶d̶o̶ t̶o̶d̶o̶ e̶s̶t̶o̶, t̶e̶ p̶r̶e̶g̶u̶n̶t̶a̶r̶a̶s̶?

R̶e̶a̶l̶m̶e̶n̶t̶e̶ n̶o̶ t̶e̶n̶g̶o̶ u̶n̶a̶ r̶e̶s̶p̶u̶e̶s̶t̶a̶, n̶i̶ L̶a̶ M̶u̶e̶r̶t̶e̶ p̶u̶e̶d̶e̶ r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶r̶ a̶ p̶r̶e̶g̶u̶n̶t̶a̶s̶ q̶u̶e̶ s̶e̶r̶e̶s̶ r̶a̶c̶i̶o̶n̶a̶l̶e̶s̶ c̶o̶m̶o̶ t̶ú̶ p̶r̶e̶g̶u̶n̶t̶a̶n̶. A̶s̶i̶ q̶u̶e̶, ¿Q̶u̶e̶ t̶e̶ p̶a̶r̶e̶c̶e̶ o̶t̶r̶a̶ p̶r̶e̶g̶u̶n̶t̶a̶ p̶a̶r̶a̶ t̶i̶?





¿C̶r̶e̶e̶s̶ q̶u̶e̶ E̶l̶ V̶e̶r̶d̶a̶d̶e̶r̶o̶ M̶a̶l̶ e̶x̶i̶s̶t̶e̶?


¿C̶r̶e̶e̶s̶ q̶u̶e̶ h̶a̶y̶ u̶n̶ s̶e̶r̶ q̶u̶e̶ s̶u̶ e̶x̶i̶s̶t̶e̶n̶c̶i̶a̶ s̶o̶l̶o̶ f̶u̶e̶ c̶r̶e̶a̶d̶a̶ c̶o̶n̶ e̶l̶ p̶e̶o̶p̶o̶s̶i̶t̶o̶ d̶e̶ a̶c̶a̶b̶a̶r̶ c̶o̶n̶ l̶a̶ v̶i̶d̶a̶ e̶ i̶n̶c̶l̶u̶s̶o̶ d̶e̶s̶t̶r̶u̶i̶r̶ e̶l̶ r̶e̶s̶t̶o̶ d̶e̶ l̶o̶s̶ m̶a̶l̶e̶s̶? ¿U̶n̶ s̶e̶r̶ q̶u̶e̶ e̶s̶ i̶n̶c̶l̶u̶s̶o̶ c̶a̶p̶a̶z̶ d̶e̶ e̶s̶c̶a̶p̶a̶r̶ d̶e̶ l̶a̶ m̶u̶e̶r̶t̶e̶ m̶u̶l̶t̶i̶p̶l̶e̶s̶ v̶e̶c̶e̶s̶?

Y̶ s̶i̶ e̶x̶i̶s̶t̶e̶, ¿A̶c̶a̶s̶o̶ t̶a̶m̶b̶i̶e̶n̶ E̶l̶ V̶e̶r̶d̶a̶d̶e̶r̶o̶ B̶i̶e̶n̶ c̶o̶e̶x̶i̶s̶t̶e̶ a̶l̶ m̶i̶s̶m̶o̶ t̶i̶e̶m̶p̶o̶?





P̶a̶r̶a̶ r̶e̶s̶p̶o̶n̶d̶e̶r̶ a̶ e̶s̶o̶, q̶u̶e̶ t̶a̶l̶ s̶i̶ t̶e̶ m̶u̶e̶s̶t̶r̶o̶ l̶a̶ h̶i̶s̶t̶o̶r̶i̶a̶, l̶a̶ h̶i̶s̶t̶o̶r̶i̶a̶ c̶o̶m̶p̶l̶e̶t̶a̶ d̶e̶ c̶a̶d̶a̶ t̶r̶a̶g̶e̶d̶i̶a̶ q̶u̶e̶ t̶o̶d̶a̶s̶ e̶s̶t̶a̶s̶ a̶l̶m̶a̶s̶ y̶ f̶a̶n̶t̶a̶s̶m̶a̶s̶ v̶a̶g̶a̶n̶t̶e̶s̶ e̶x̶p̶e̶r̶i̶m̶e̶n̶t̶a̶r̶o̶n̶, l̶a̶ h̶i̶s̶t̶o̶r̶i̶a̶ d̶e̶ p̶o̶r̶q̶u̶e̶ y̶o̶, L̶a̶ M̶u̶e̶r̶t̶e̶, l̶e̶ h̶a̶ t̶o̶m̶a̶d̶o̶ t̶a̶n̶t̶o̶ t̶i̶e̶m̶p̶o̶ e̶n̶ l̶i̶b̶r̶a̶r̶s̶e̶ d̶e̶ e̶s̶t̶e̶ m̶a̶l̶ d̶e̶l̶ m̶u̶n̶d̶o̶.






E̶s̶ m̶e̶j̶o̶r̶ s̶i̶ e̶m̶p̶e̶z̶a̶n̶o̶s̶ d̶e̶s̶d̶e̶ e̶l̶ p̶r̶i̶n̶c̶i̶p̶i̶o̶...





...c̶o̶n̶ L̶a̶ P̶r̶i̶m̶e̶r̶a̶ A̶l̶m̶a̶.


𝘓𝘢 𝘗𝘳𝘪𝘮𝘦𝘳a 𝘈𝘭𝘮𝘢 [ESP] || FNaF Avatar AU, Capítulo 1Donde viven las historias. Descúbrelo ahora