Kitabı bugün yayınlayacağım
Bugün 2 Mart benim doğum günüm ve karanlıktan doğan aşkın yazılış günüBen Derya 25 yaşındayım. Doktorum.
Bugünde uzun bir aradan sonra hastaneye geldim . Aslında ben hiç gelmesemde olurdu çünkü hastane babama aitti . Hastane kapısı açıldı içeriye iri yapılı bir polis onun yanında kolu kelepçeli bir adam onun yanında ilk baştaki gibi olmasada iri yapılı biri vardı . Ben orada fazla oyalanmadan odama gittim. Masamın üzerinden telefonu alıp hastalar gelene kadar sosyal medyada dolaştım.
Kapımın tıklanmasıyla kafamı telefondan kaldırıp telofonu masaya indirdim. "Gel" dedim . Odaya daha yeni gördüğüm iki polislen kolları kelepçeli adam içeriye girdi . İri yapılı polis "15 dk içinde Kemal'i muayene edin" dedi . Kemalden kastı ortalarında ki suçlu adamdı . Sesinin kaba çıkmasını es geçip elimle muayene yatağını gösterdim . Kemal i oraya oturtup kendileri de benim masamın önündeki sandalyelere oturdular. Ben hemen Kemal'in kolundan kan alıp test yapmaları için hemşireye verdim. Test sonuçları çıkarken adamın kaşına pansuman yaptım.
Test sonuçları çıkmıştı. Ben hemen test sonuçlarını alıp kontrol ettim . "Kemal Bey'in hiç bir şeyi yok " dedim.
(Normalde test sonuçları en az 2 saate çıkar ama suçlu olduğu için ve daha hiç bir test gönderilmesini için erkenden oldu).
Kitaba yeni başlamış olabilirim ama bu sıralar hocalar çok ödev verdiği için haftam çok yoğun geçiyor hafta sonu da gene ödevlerle uğraşmaktan kitap yazmaya vakit bulamıyorum belki Uzun bir ara yeni bölüm gelmez