4 idk...

119 9 19
                                    

Gus yerine haru olduğunu düşünün.
Neyse iyi okumalarrr!!!!
Bir sonraki bölüm geç gelebilirrr!
İyi okumalarr

💕

Sabah gözlerimi parlamaktan daha ötesini yapan güneşe karşı açtım ver açar açmaz yorganın altına girdim...
Dün perdeyi kapatmayı unutmuşum! Ah sıçayım hızlıca kıyafetlerimi giydim ve kahvaltıya indim. Pek iştahım yoktu o yüzden bir ekmekle yetineceğimi söyledim ve aşağıya indim ve babamı bekledim babam gelince birlikte okula doğru yol aldık...

💕

Okula geldiğimde gözlerim etrafı taradı İşte! Orada beni bekliyordu. Koşarak haru'nun yanına gittim ve ona büyük bir kucak verdim Haru benden çok azıcık kısaydı  ama buradan bakınca çok kısa görünüyordu! Teras'a çıkmaya karar verdik daha okulun başlamasına vardı sonuçta. Terasta rahat bir yere oturduktan sonra yanımıza bibide geldi haru bibiyi selamladı.

"Bibi! Hoş geldinn" dedi Haru mutluluklarla

Bibide ona karşılık verdi

"Hoş bulduk aşkımm"

ve bibi tam bana döndüğünde ona yapıştım

"Hoşgeldin! Ama neden abinin bizim dükkanda çalışmaya karar verdiğini söylemedin!?" Dedim dudak büzerken
Bibi ise göz devirip gülmeye başladı

"Bende bilmiyorum ani bir karardı" dedi bibi yanımıza eğilirken

Haruya döndüğümde bir yere dalmış bakıyordu, bibi ile baktığı yere baktık.

Meğersem Fange bakıyormus! Ve tabi yanında edgar ve crowda vardı. Bibi boğazını temizleyip konuştu.

"Çocuğu bakışlarınla yedin haru"
Haru bize dönerken yüzü kızarmıştı

"H-hayır ne alakası var!" Dedi yüzünü saklarken

O sırada çok bağırmış olacakki erkekler bize bakıyorlardı ve fang... Endişeli gözlerle haruya bakıyordu! Aman tanrım karşılıklı hoşlantı. Edgar bir kaşını kaldırıp bibiye ne oldu bakışı atarken gibi ise sessizce gülüyordu. Haru kafasını kaldırdığında fangin ona yakalaştığını görmeyi beklemiyordu daha da kızardı ve fang elini uzatınca hızlı bir şekilde eline vurdu! Ve hızlıca ayağa kalkıp kaçtı... Ahh su kızının utanç halleri yokmu ayağa kalkıp fange Haru adına özür diledim. o bile ne olduğunu anlamamıştı sorun olmadığını söyleyerek gitti.
Bizde haru'nun peşinden koştum lavaboya gitmişti ve yüzünü yıkıyordu bize bakınca...

"Neden bu kadar sıcak!? R-resmen yanıyorum tanrım... Bir de onunla aynı işte çalışıyoruz ya! Bugün kesin yanıma gelip ne olduğunu sorup ısrar edecek."

Haru ellerini kollarını lavaboya yaslayıp kafasını etmişti... Parlak  sarı gözleri endişeyle titriyordu Zil sesini duyar duymaz tenefüste görüşürüz diyerek tuvaletten çıktı.
Bunu ile bakışıp güldük ve sınıfımıza gittik. Neyseki aynı sınıfta değillerdi...

💕

Günün geri kalanı her zamanki gibi sıkıcı geçmişti ve farkında olmadan gün bitmişti bile... Çantamı aldıktan sonra bini ile çıkarken haru aramıza atladı ve bize bir selam verdi daha mutlu görünüyordu.

ColetteXEdgar<3                                                     Colgar<3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin