Poyraz
🌔
Batuhan Survivor'a geleli birkaç gün oldu. Beklemediğim için gelmesi beni çok şaşırttı.
Acun ismini söylediğinde inanamadım.
Şaka gibi görünüyordu ama görünce şaka olmadığını anladım.Çünkü durumumuzu açıklamak şu anda biraz zor ve karmaşık. Çünkü mutlu mu olayım stresli mi olayım bilemiyorum.
Daha önce burada bağlantı kurduğum kimse yoktu ve şimdi Batuhan'ın burada olması benim için stresli çünkü onunla en büyük bağım var ve onu kaybedemem.
Çünkü Batuhan benim sevgilim.
Şu anda yatağın üzerinde uzanıyorum ve tavana bakıyorum. Herkes uyuyor. Henüz uyuyamıyorum. Bir şey eksik.
Derin bir nefes alıp sağ tarafıma döndüm.
Yanımda Batuhan yatıyor. O uyumuş. Yüzü bana dönük yatıyordu ve kafasını koluma yaslamıştı. Çok tatlı duruyor.
Serbest elimle nazikçe saçlarını alnından düzeltiyorum.
Çok yumuşak saçları var. Saçlarıyla biraz oynadım ama dayanamadım ve onu kendime doğru çektim. Onun tatlı kokusunu içime çekiyorum.
Bu kokuyu çok özlemişim. Batuhan uykusunda biraz kıpırdandı.Batuhan: „Mmh, Poyraz, noldu?"
Poyraz: „Ssh, hiç, devam et uyumaya. Sadece yine fazla düşünmüştüm."
Uykulu bir şekilde başını salladı ve kafasını boynuma gömdü. Onu battaniyeyle örtüyorum.
Ne kadar yorulduğumu ve gözlerimin yavaş yavaş sarkmaya başladığını fark ediyorum.
Eksik olanın tam olarak bu olduğunun farkındayım. Batuhan'ımı özlemiştim.
☀️
Sabah ilk ben uyandım ve sonra rahatsız edilmemek için herkesin uyuyup uyumadığını kontrol ettim.
Yanımda Batuhan'ın yattığı yere bakıyorum. Yanıma sokuldu. Çok tatlı.
Saçlarını okşadım ve onu sıkıca kendime çektim.
Batuhan biraz hareket etti.Batuhan: „Poyraz, nefes alamıyorum."
Onu hızla bıraktım ve bana uykulu ve biraz sinirlenmiş bir bakışla baktı. Ama dağınık saçları ve şiş gözleriyle çok tatlı duruyor.
Beyaz hoodie ona çok yakışıyor.Poyraz: „Özür dilerim, dayanamadım, çok tatlısın."
Hafifçe onun yanaklarını sıkıyorum ve o elimi itiyor.
Batuhan: „Ben tatlı değilim, Poyraz."
Yatağa oturup kısaca etrafına baktı. Gözlerini ovuşturdu ve esnedi. Onu bu kadar erken uyandırdığım için kendimi biraz kötü hissediyorum.
Poyraz: „Herkes uyuyor ve ben seninle kameraların olmadığı sahile gitmek istedim."
Batuhan: „Kameralar ne zaman açılmaya başlıyor?"
Poyraz: „2 saat içinde, bu yüzden acele etmeliyiz."
Yataktan kalkıp Batuhan'ı kucağıma aldım ve yere indirdim. Biraz kıkırdadı ve hızla diğerlerinden uzaklaştık.
Batuhan'ın önünden yürüdüm ve elinin elime kaydığını hissettim. Gülümsedim ve elinin benimkinden ne kadar küçük olduğunu bir kez daha fark ettim.
Batuhan: „Poyraz, bileğim ağrıyor, biraz daha yavaş yürüyebilir misin?"
Durdum ve onun ayak bileğinin yaralı olduğunu tamamen unutmuştum.
Poyraz: „Bileğin çok mu ağrıyor, seni taşımamı ister misin bebeğim?"
Batuhan kızardı.
Batuhan: "H-hayır bileğim çok acımıyor ama biraz daha yavaş yürümek benim için daha rahat olur."
Güldüm.
Poyraz: „Nasıl istersen ama eğer ayak bileğin düzelmezse, benimle işin zor olacak, anladın mı?"
Batuhan güldü ve başını salladı.
Yavaş yavaş sahile doğru yürüdük. Ellerimiz hala birbirine kenetlenmiş.Sahile geldik.
Batuhan buraya geldiğinden beri defalarca buraya geldik. Sahildeki gölgeli alanı tercih ederim.Batuhan olmadan buraya geldiğimde, genellikle yalnızdım. Yalnız olduğumda burası gerçekten sıkıcıydı, Batuhan'ı çok özlemiştim ve her geldiğimde, yanımda olmasını diledim.
Ama dileğimin gerçekleşeceğini bilmiyordum.
Bir palmiye ağacının altına oturduk ve önce ben oturdum, o da kucağıma oturdu.
Hala biraz yorgun görünüyor.
Poyraz: „Hala mı yorgunsun, Batu?"
Batuhan: „Mhm."
Başını omzuma koydu, ben de saçlarını okşadım.
Tatlı kokusu o kadar güzel ki doyamıyorum.Poyraz: „Batu, biliyor musun?"
Batuhan başını omzumdan kaldırıp bana bakıyor. Elim hala saçlarıyla oynuyor.
Batuhan: „Neyi?"
Poyraz: „Seni çok sevdimi."
Batuhan kızardı ve gülümsedi.
Batuhan: „Ben de seni seviyorum, Poyraz."
Ona sıkıca sarıldım ve saçlarından birkaç kez öptüm.
Batuhan gibi birini bulduğum için çok şanslıyım. Çok yakışıklı ve karakteri harika.Batuhan omzumda uyuyor. Bende sırtımı palmiye ağacına yaslayıp gözlerimi kapattım. Ama hâlâ aklımda kameraların iki saat sonra açılacağı var.
Burada kamera olmasa da ekipten birinin bunu öğrenmesini istiyorum.
Survivor'da ilişkimiz gizli.
______
Selam herkes ❤️
Yeni kitap umarım sevdiniz ❤️