Poyraz
Dudaklarımı ondan ayırıp ayak seslerinin geldiği yöne baktım. Onun kim olduğunu göremiyorum.
Uzaktan biri bize doğru geliyor. Ellerimi Batuhan'ın sırtından çekip kulağına fısıldıyorum.
Poyraz: „Batuhan biri bize doğru geliyor. Palmiye ağacının arkasına saklan."
Batuhan başını salladı ve kucağımdan indi. Ayağa kalkıp o kişinin bize nasıl daha yakın olduğunu görüyorum.
Kim olabilir?
Batuhan palmiye ağacının arkasında. Bende arkamı döndüğümde bize doğru gelen kişinin Hakan olduğunu görüyorum.
Akşam ne istiyor o?
Hakan: „Poyraz batuhan'ı gördün mü?"
Poyraz: „Hayır, neden onu arıyorsun Hakan?"
Hakan: „Çünkü onunla konuşmam lazım."
Hakan battaniyeye ve Batuhan'ın beyaz kapüşonlusuna baktı.
Lanet olsun, bunu vermeyi unuttum.Hakan arkamdan Palme'ye baktı ve sonra yanımdan geçti.
Batuhan
Palmiye ağacının arkasına saklanıyorum ve Poyraz'ın konuştuğu kişinin Hakan olduğunu duyuyorum.
Ne yapıyorlar diye, palmiye ağacının arkasına biraz yana eğildim, ama gözlerim Hakan'la buluştu. Tekrar palmiye ağacının arkasına saklandım.
Lütfen beni görmedin.
Bana yaklaşan ayak seslerini duyuyorum. Nefesimi tutuyorum.
Beni titreten soğuk hava mı yoksa yakalanma korkusu mu bilmiyorum.
Ve Hakan'a yakalanmak istemiyorum.Poyraz bir şeyler yap lütfen!
Poyraz
Hakan'ı palmiye ağacına daha fazla yaklaşmasın diye kolundan durdurdum.
Poyraz: „Akşam senin neyin var?"
Hakan bana bakıyor, sonra tekrar palmiye ağacına bakıyor. İçini çekti ve konuşmaya başladı.
Hakan: „Batuhan, Yasin'le gizlice antrenman yaptığı için beni kızdırıyor. Senin de ona yardım edip etmeyeceğini bilmek istedim."
Sahte bir şekilde güldüm ve elimi omzuna koydum.
Poyraz: „Merak etme, Batuhan'a yardım edecek son kişi benim."
Hakan memnun bir şekilde gülümsedi ve başını salladı.
Diğerlerinin yanına döndü. Saklanmadığından ya da geri dönmediğinden emin olmak için onu izliyorum. Ne sinir bozucu bir adam.Poyraz: „Gel batu, gitti."
Batuhan palmiye ağacının arkasından çıkıyor ve bana gülümsüyor. Seni öylece yiyebilirim tatlı şey.
Yanına gidip onu kalçasından kaldırıyorum. Bacaklarını arkama doladı ve ellerini omuzlarıma koydu.
Poyraz: „Gizli 'antrenman' devam edelim mi?"
Bunu sırıtarak söyledim. Güldü ve şakacı bir şekilde omzuma vurdu.
Batuhan: „Bana yardım edecek son kişinin sen olduğunu sanıyordum."
Ah, seni kötü, tatlı şey. Güldüm ve ardından onu öptüm. Alt dudağını ısırdığımda inledi.
Onun inlemeleri beni deli ediyor.
Batuhan: „Poyraz, lütfen bekle."
Bekledim ve çok mu sert ısırdığımı görmek için dudağına baktım.
En büyük korkum ona zarar vermek.
Bir kez oldu...
Poyraz: „Sana zarar mı verdim?"
Batuhan: „Hayır yapmadın ama biraz yorgunum."
Poyraz: „Ah, tamam, yarın da düello var ve senin topalladığını görmek istemiyorum."
Batuhan koluma vurunca gülüyorum ve onu yavaşça yere bırakıyorum. Saçlarını kısaca öptüm.
Beyaz kapüşonlusunu giydi ve tişörtünü eline aldı. Battaniyeyi alıp elimi omzuna koydum. Birlikte diğerlerinin yanına dönüyoruz. Herkes çoktan uykuya dalmıştı ve Batuhan ile ben yerlerimize uzandık.
Sırtı bana dönük yatıyor. Kolumu ona dolayıp onu kendime doğru çekiyorum.
Başı çenemin altındaydı ve eğilip kulağına fısıldadım.Poyraz: „Düelloyu kazanırsan sana söz verebilirim ki birkaç gün oturamayacaksın."
Yutkundu ve başını salladı. Gülümseyip kulağını öptüm. Çenemi tekrar saçlarına yaslıyorum. Ve uyuyana kadar bekledim.
O uykuya daldığında ben de uyudum.
_______Şu anda bir düellodayız ve Batuhan bu sabah Yasin'le son kez antrenmana çıktı.
Hakan'ın bu kadar büyük bir drama yapacağı belliydi. Ama Yasin'in Batuhan'a destek olması ve yardım etmesi beni çok mutlu ediyor.
Ogeday'dan destek Batuhan'a beni biraz kıskandırıyor.
Erkek arkadaşımdan uzak durmalı.Hakan ve Batuhan şu anda atış yapıyor. Bu son puan.
Batuhan kazandı ve üzerimden büyük bir yük kalktı. Derin bir nefes aldım, nefesimi tuttuğumu fark etmedim bile. Sonlara doğru çok tedirgin oldum.
Batuhan herkesten tebrik edildi, ben de onu tebrik ettim. LeBron James hakkında şaka yaptı bana.
Güldüm, bununla ne demek istediğini çok iyi biliyorum.Düellodan sonra daha görecek.
Şimdi sıra Hakan ve Mustafa Kemal'de. Kimin gidip kimin kalacağı umurumda değil. Hakan'ın gitmesi beni mutlu ederdi.
Sırtımda beni dürten bir el hissediyorum. Gülümsedim bu benim batuhanım.
Arkama yaslanıyorum ama bakışlarım hala ileri doğru. Şu anda bench'de yalnızız, herkes Mustafa Kemal ve Hakan'ın yanında çünkü bu onların son turu.
Poyraz: „Neyin var tatlım?"
Batuhan: „Sözünü tutuyorsun değil mi?"
Güldüm ve kafamı ona çevirdim. Yüzlerimiz çok yakındı. Onu gerçekten öpmek istiyordum ama tüm kameraların önünde bunu riske atamazdım.
Poyraz: „Yarın oynayamayacaksın tatlım."
______
Selam herkes ❤️
Şu ana kadar kitabı beğendiniz mi? ❤️