Naapuri

17 1 0
                                    

Eräänä perjantai iltana neljä 13 vuotiasta kaverusta Veeti, Pete, Niilo ja Luka teki koteihin pila pimpotuksia. Pojat meni yhden talon nurkalle. "Kuka käy nytten pimpottamassa?" Pete kysyi kaikilta. "Tehäänks Veeti sillee et sä menet koputtaa ikkunalle ja mä meen pimpottaa?" Niilo kysy veetiltä.
"Sopiihan se!" Veeti vastasi.

Veeti meni ikkunan luo ja katsoi sisään. Siellä oli olohuoneessa sohvalla joku nainen. "3... 2... 1!" Luka laski talon nurkalla Peten kanssa. Niilo pimpotti oveen 3 kertaa ja lähti nurkalle. Sen jälkeen Veeti koputti ikkunaan ja meni Niilon perään.
Nainen tuli ovelle ja katsoi ympärille. Talosta alkoi kuulua vauvan itkua (joka oli naisen oma lapsi.) "Voi vitsit noita kakaroita!" Nainen kuiskasi itselleen ja meni sisälle takas.

"HHAHAHAHAHH!" kaikki nauroi. "Tehdäänkö vielä pari pojat?" Luka kysyi kaikilta. "Mitä sä kyselet? Ilta on vasta nuori mun puolesta oltais tätä koko illan." Niilo sanoi Lukalle. "Noh... Mua vaa huolettaa et jos jäädään kiinni ja-" Luka sanoi mutta Niilo keskeyttää hänet. "Myönnä et sulla on hauskaa!" "No on mulla tehään vaa tälleen!" Luka myönsi. Kaikki. Nyökytteli. "Mulla ois yks hyvä kohde!" Pete kertoi kaikille. "Ala laulamaan!" Niilo sanoi.

"Meidän naapurissa on yksi vanha pappa joka ragee paljon tai ainaki Tino sillee sano koulus." Pete kertoi. "No käydään." Luka sanoi kaikille. He lähtivät Peten naapurin pihalle. Talo on vanhan näköinen sotkuinen oma koti talo jossa on kaksi kerrosta. "Nyt Lukan vuoro." Pete sanoi. "No okei..." Sanoi Luka huokaisten. Luka meni ovelle ja huomasi ettei siinä ole ovi kelloa. "Noh... Mä koputan." Luka koputti oveen mutta se oli rauolleen ja aukeni.

Niilo näki sen ja meni Lukan luo. Sitten Pete ja Veeti meni. "Mennää sisälle!" Niilo sanoi ja aukaisi ovea. Veeti meni myös sisälle. "Ootteko te nössöjä kun ette tule?" Veeti sanoi. "Noh... En mä ole!" Pete sanoi ja meni myös. Sitten Luka meni varovasti sinne myös. Kaikki esineet oli vanhan aikaisia. Niilo meni eteen päin ja katsoi paikkoja. Pian eräällä pöydällä oleva vanhan aikainen lanka puhelin alkoi soida. Kaikki säikähti sitä.

"Lähdetään pois täältä tää on rikos!" Luka sanoi. "Noh... Mä oon Lukan kanssa samaa mieltä." Pete sanoi. "Äijät me eletään vaa kerr-" Niilo ei kerennyt sanoa loppuun asti kun pitkistä portaista kuului nariseva ääni. Luka katsoi ovea päin mut nyt se oli kiinni. Veeti juoksi erään pöydän alle. Pete meni perässä. Niilo meni erääseen kaappiin. Kun Niilo meni sinne hän huomasi että siellä oli mätänevät jonkun pienen tytön ruumis. Niilo oli niin kauhuissaan ettei pystynyt huutamaan pelosta.

Luka meni ovelle ja koitti varata sitä mutta ei onnistunut. Portaista alas tuli joku pitkä mies jolla on kokonaan mustat vaatteet ja naamalla joku klovni maski. Luka koitti koko ajan avata ovea ja se hahmo lähestyi kukaan kohti. Muut ei nähnyt mitään mutta ne kuulu Lukan huutamisen. Pian kuului kun taas kuului kun joku kävilisi ylös. Niilo katsoo kaapista ulos ja siellä ei olut mitään. Niilo näyttää kalpealta ja pelokkaakta sen ruumiin takia. Veeti ja Pete tulee pois pöydän alta.

"Mitä me tehdään?" Pete sanoi. "E- en mi- minä tie- tiedä..." Niilo sanoi pelokkaana. Se kaapissa oleva tyttö kaatui kaapista ja siitä kuului kova ääni. Kuitenkaan kukaan ei tullut pois ylhäältä. Pojat menivät yhdelle ovelle ja aukaisi sen. Sisällä on pöytä, penkki ja vihko. Kun Pete astuu huoneeseen hän näkee että lattialla makaa talon omistaja pappa. Hänellä ei näytä olevan vaurioita mutta ei hengitä. Kaikki muuttuu pelokkaiksi siitä. Veeti ottaa vihkon ja avaa sen. Sivuilla on venäjäksi jotain virikkeitä. Pian taas alkaa kuulua alkeleita.

Pete juoksee shokissa ovesta ulos. Hän näkee taas sen klovni naaman. Hänellä on reppu selässä. Pete jähmettyy paikalleen shokista. Klovni naamalla on pesäpallo mailan. Pete ei pysty vieläkään liikkumaan. Sitten klovni naaman ottaa vauhtia ja lyö ihan täysiä Peten päähän pesarilla ja Peten pää lähtee irti. (Se oli metallinen pesari.) Huoneessa oli enää Niilo ja Veeti. Pian Veeti meni nopeaa pöydän alle piiloon kun näki oven raosta että klovni naaman lähestyy. Niilo ei kerennyt tehdä mitään.

Klovni naaman tuli huoneeseen. Hänellä oli verinen metalli pesari. Niilo käveli taakse päin ja pian oli kiinni seinässä. Kun Veeti oli pöydän alla hän kuuli kovan lyönnin äänen ja kaatumisen. Hän katsoi vähän ja Niilo makasi siinä ja hänen naamaa ei tunnistanut kun klovni naaman oli lyönyt pesarilla naamaan. Pian klovni naama tuli seisomaan suoraan pöydän eteen. Veeti katsoi kauhuissaan sitä. Klovni naama meni nopeaa kyykkyyn ja näki Veetin. Veeti alkoi huutamaan pelosta.

*Kuukausi myöhemmin olevat uutiset.*

OMA KOTI TALON JOUKKO MURHA:
Viime kesäkuussa 14 päivänä perjantaina eräässä vanhassa talosta löytyi 2 kuollutta lasta, yski lapsi jonka naama oli suorastaan murskattu ja talon vanha omistaja. Selviytyjä oli hengissä mutta menetti naamansa kokonaan. Pojalla kävi hyvä tuuri kun hänen aivoihin ei ollut käynyt kuinkaan. Myöhemmin hän pystyi kertomaan että heitä oli 4 mutta yhtä ei koskaan löydetty. Uskotaan että se on ryöstö mutta talosta ei ryöstetty ainakaan mitään arvokasta. Poliisit jatkaa tutkintoja.

Omia keksimiä kauhu tarinoitaWhere stories live. Discover now