2014
Eerik ja Miro kävelee bussista pois bussi pysäkille. he kävelevät kävely tietä eteen päin, miro näytää vihaiselta ja tympääntyneeltä. "tossa sen rollikello-kassun koti on." miro osoittaa heidän edessä olevaa oma koti taloa. "joo se kerto koulussa opelle, mutta sä ite eka suihkutit sitä vedellä siellä liikka pukkaarissa." Eerik sanoi takas mirolle. "mutta se sai mut ongelmiin!" Miro sanoi vihaisena.
miro pysähtyy Kassun kodin paikalle. "toi vanha ja ruma koti ois hienompi jos sitä vähän koristaa..." miro sanoo hiljaa itsekseen ja ottaa maasta yhen semi ison kiven ja heittää sen Kassun kotia kohti. se osuu talon puiseen seinään ja siihen tulee jälki. Eerik katsoo vierestä kun Miro ottaa toisen ja heittää uudestaan.
Miro jatkaa kivien heittelyä vähän aikaa ja tulee paljon lommoja puu seinään. sitten Miro heitti vähän huonosti ja se osui viereiseen ikkunaan joka oli auki. sisällä talossa pöydällä joka oli ikkunan edessä oli kynttilä. kivi osui kynttilään ja kynttilä tipahti pöydältä. Miro ei ajatellut sitä ja jatkoi heittelyä seinään. "etkö sä voisi jo lopettaa, tohon on tullut jo monta lommoa!" Eerik halusi että Miro lopettaisi.
"joo ihan muutama enää, se ansaitsee tämän!" Miro sanoo ja heittää vielä muutama kiveä. Miro lopettaa ja pojat on juuri lähtemässä niin rupee kuulumaan liekkien ääntä. Eerik kääntyy ja näkee jo aika ison liekin tulevan keittiöstä. Miro kääntyy istekkin ja talon sisältä rupee kuulumaan ihmisen huutoa. "mi-" Miro katsoo kauhuissaan niinkuin Eerik.
"tule nopeasti!" Miro lähtee juoskemaa nopeaa karkuun ja samaan aikaan häneltä putoaa taskustaan patukka joka oli tarkoitettu hänelle väli palaksi. Eerik jää katsomaan taloa hetkeksi kunnes lähtee Miron perään juoksemaan. kun pojat olivat lähteneet pois Kassu pyöräilee pyörällään kodin eteen. hän katsoo taloa kauhuissaan. "mitä- mitä täällä on tapahtunut!"
ILLAN UUTISET: "tänään on tapahtunut kauhea onnettomuus täällä. Samintiellä oli yksi talo syttynyt palamaan tuntemattomasta syystä. talon lapsi Kasper Timonen ei ollut tapahtuma hetkellä kotona. hän oli sanonut että kotona olisi hänen äiti ja isä.
(10 vuotta myöhemmin 2024)
on yö ja Miro, Eerik ja heidän vanha luokkalainen Jere kävelee talon eteen. "tämä on juuri sellainen hylätty talo jossa voisi kuvata kauhu videon, Jere otitko sä kameran mukaan?" Miro sanoi ja kysyi. Jere laittaa selässä olevan reppunsa maahan, avaa sen ja vetää sieltä Kameran. "tässä se on." Jere vastasi.
"Eerik, mikset näytä yhtään iloiselta? jos me tehdään täällä feikki kauhu video meistä voi tulla rikkaita." Miro kysyy. "noh... tuntuu väärältä kun me vähän niikun aiheutettiin tän talon palamisen..." Eerik vastaa. "se oli vahinko ja kyllä tää vielä iloksi muuttuu kun kun jukastaan tää ja saadaan paljo rahaa." Miro sanoo.
Eerik nyökkää ja pojat kävelee sisälle. kaikki ottaa taskulamput ja avaa ne. sienät ja lattiaat ovat palaneet niinkuin kaikki esineetkin. siellä on jotain random tavaroita. rikkinäisiä, ehjiä, isoja ja pieniä. seinillä on graffitteja ja muuta spray maali juttuja. "okei tehdään niin että Jere kuvaa. minä olen se joka näkyy videolla ja Eerik tekee jonkun äänen vaikka että tyypit luulee että tämä paikka on kirottu.
Jere ja Eerik nyökkää. Eerik menee yhteen huoneeseen jossa hänen idea olisi läimästä ovi kiinni ilman että Eerikiä näkyisi. Jere aloittaa kuvaamisen. "moro youtube. tänään mä olen tämmösessä hylätyssä talossa joka on kirottu-" Miro ei kerkeä sanoa loppuun kun Eerik läimäisee oven kiinni Eerikin takana. "joo tää paikka on tosi kirottu mutta huomenna jatketaan tätä video sarjaa, heihei!" miro sanoo ja he lopettavat kuvaamisen.
Eerik tulee huoneesta ulos Jeren ja Miron luokse. "huomenna jatketaan tätä siis!" Miro sanoo. "ennen kuin te tulette niin mä ajoin asetella kameroita ympäri tätä taloa. tulkaa huomenna samoihin aikoihin kuin tänään eli 2:00 yöllä." Jere sanoo. Miro ja Eerik nyökkää.
(Eerikin uni)
Eerik seisoo keskellä Kassun kotia. "miro? Jere? missä te ootte?" Eerik lähtee etsimään Miroa ja Jereä. heitä ei löydy mistään mutta unessa Eerik näkee portaat ylös. Eerik huutelede poikien nimiä samaan aikaan kun menee rappuset ylös. ylhäälä on pimeää mutta Eerik kuulee askelia. "Miro-" Eerik ei kerkeä sanoa loppuun kun häntä lyödään päähän takaa.
Eerik herää peloissaan ja nousee ylös. hän rupee katsomaan viereisellä pöydällä olevaa puukkoa. "tuota ehkä tarvitsee..."
(seuraavana päivänä 2:00)
Eerik ja Miro kävelee talon sisälle. "Eerik, näitkö sä kuinka paljon se eka vidi sai tykkäyksia?" Miro kysyy. "en, kuinka paljon?" Eerik vastaa ja kysyy. "se sai yhen päivän aikana 5000 katselu kertaa!" Miro vastaa. "oho..." Eerik on hämmentynyt että miten niin paljon. "ei anneta Jeren odottaa. mennään sisälle!" Miro sanoi ja Eerik nyökkäsi.
pojat meni sisälle mutta siellä ei ollut Jereä. he katsoivat kaikki huoneet mutta ei löytänyt. Miro löytää kuitenkin rappuset ylös päin mitä ei ollut Miro huomannut ennen. "se on varmaan tuolla ylhäälä, tule Eerik!" Miro sanoo ja kävelee ylös. "noh... okei..." Eerik kävelee perässä.
pojat ovat ylhäälä mutta siellä on pimeää eikä ne nää mitään. Eerik kuitenkin näkee kun hänen edessään Miro kuin vedetään pimeyteen. "voih... Miro..." Eerik on peloissaan ja perääntyy vähän kunnes hänetkin vedetään pimeyteen.
(20 min myöhemmin)
Eerik herää ja on sidottu penkissä kiinni. hän näkee että hänen edessään on Miro sidottuna toiseen penkkiin ja on tajuton. "vihdoin olet hereillä.." pimeydestä kuuluu tuttu ääni. "kuka sä oot, missä Jere?" Eerik sanoo pelokkaala äänellä. "sillä ei ole väliä.." se hahmo tulee Miron viereen ja hän on kassu. kassulla on rikkinäiset vaatteet, pitkät hiukset ja hänen ihossaan on paljon haavoja.
"sinä ja tämä Miro teitte talostani tälläsen ja tapoitte vanhempani..." Kassu sanoo ja samalla lyö Miroa joka herää. "mi- ka- kassu? etkö sä ole kuollut?" Miro ihmettelee ja katsoo kassua. "en ole... en ollut kotonani palon aikana koska matkalla mun pyörän ketjut lähti ja jouduin matkalla laittamaan ne takaisin..."
Kassu selittää. "mistä sä tiedät että kuka se oli." Miro kysyy pelokkaana myös. "pihallani oli tälläinen kun tulin kotiin." Kassu ottaa taskusta vanhan patukan jossa lukee miro. "voi vittu, mitä sä teet meille..." Miro vastaa pelokkaana. "saman jonka teitte vanhemmilleni." Kassu vastaa ja menee eräälle pöydälle jossa on kynttilä palamassa. "elä tee sitä kassu, se oli vahinko anna anteeksi..." Miro on pelokas ja rupee vähän itkemään.
"hyvästi Miro ja Eerik, kohta pääsette Jeren seuraan.." Kassu sanoo ja Eerikin silmät laajenevat. Kassu lyö kynttilän lattialle matolle ja matto rupee hiljattain vähäsen palamaan. Kassu kävelee portaikkoon ja kävelee raput alas. Eerik koittaa keksiä tietä jolla pääsisi pakoon kunnes muistaa puukon jonka otti mukaan.
Eerik rupeaa puukolla katkaisemaan köysiä joihin on sidottu. Tuli jatkaa leviämistä ja Miro katsoo kauhuissaan tuulta. "NOPEAA, EERIK!" Miro käskee ja Eerik koitaa parhaansa ja sää hänen kädessä olevat köydet katkaistua. hän katkaisee nopeaa jaloisaan olevat köydet. hän juoksee Miron luokse kunnes muistaa että Miro oli aloittanut kaiken ja kaikki on hänen syytään. "MITÄ SÄ ODOTAT, PÄÄSTÄ MUT POIS!" Miro karjuu ja eerik miettii hänen vieressään.
"sori Miro, mutta sä alotit tän kaiken ja aiheutit Jeren Kuoleman." Eerik juoksee portaisiin ja juoksee ne alas samaan aikaan kun tuli leviää Miroon ja Miro rupee karjumaan kivusta. kun Eerik menee alakertaan hän näkee että etu ovi on auki ja etu pihallaan kävelee Kassu pois päin.
Eerik rientää kuistille puukon kanssa. Kassu kuulee askeleet ja kääntyy. "miten... sä olet elossa!" Kassu on ihmeisään. Eerik näyttää puukkoa. "mä tiedän että Miro aloitti kaiken... mutta sä tapoit Jeren ja koitit tappaa mut vaikak ei tehty mitään.." Eerik sanoo vihaisena ja heittää puukon Kassua kohti ja osuu Rintaan.
Kassu lyyhistyy maahan. alkaa kuulumaan sireenien äänet. pihalle tulee kaski poliisi autoa ja yksi palomies auto. poliiseista huolimatta Eerik kävelee kassun luokse ja ottaa puukon. Poliisit ottaa pistoolit ja on valmiina ampumaan. "PUDOTA SE PUUKKO!" poliisit huutavat. eerik kuiten kääntää puukon itseään kohti ja puukottaa itseä kohti...
LOPPU
kiitos jos katsoit tähän meni paljon aikaa
YOU ARE READING
Omia keksimiä kauhu tarinoita
Horrornimestä näkee että mitä täältä tulee. täälä on omia keksimiä kauhu tarinoita. eli ei tarvii varotella jos et tykkää kauhusta :D