Emilia ja Sara sai käynnistettyä koneelle darkwebin kun asento sovelluksen ja sen avulla sai sen. Emilia ja Sara on jo kauan koittanut kirjautua sinne sisälle ilman tuloksia, mutta nyt vihdoin se onnistui. "Jes, älä sitten kuitenkaan kerro sun vanhemmille!" Sara sanoi Emilialle. "En tietenkään, ei siinä nyt mitään järkeä olisi, jos kaiken vaivan jälkeen lopetan tämän." Emilia vastasi.
Sara nyökkäsi ja sitten meni Darkwebiin. Aluksi ei näkynyt mitään ihmeellistä kunnes siellä alkoi olla videoita. Tytöt selasi niitä hetken aikaa kunnes löytyi jokin kiinnostava. Sara laittoi "cowboy Kid" nimisen videon päälle. Aluksi videossa kaksi teini poikaa kuvasi erästä vanhaa varasto tilaa. Siellä oli paljon roskia ja muita turhia asioita. Pojat olivat videossa pelokkaita ja he olivat jonkun naisen vanhan pesukoneen takana. Pian kuului oven avaaminen ja pojat kuvasi kolmatta teini poikaa
Kolmannen teini pojan käsissä näkyi olevan jonkin lainen revolveri. Huomattavasti hän koitti etsiä näitä kahta poikaa. Yhtäkkiä kuitenkin kuvaaja poika rupesi itkemään hiljaa. Kolmas poika löysi heidät ja seuraava näky on se kun kamera heiluu edes takas ja kamera poika juoksee pois. Kolman poika ampuu toisen pojan ja rupeaa ampumaan myös kamera poikaa. Video loppuu kesken ja loppua ei tiedetty.
Sara oli vähän järkyttynyt näystä ja Emilia huomasi sen. "Älä rupea pelkäämään, ei nämä ole aitoja!" Emilia koitti rohkaista Sataa. "Okei..." Sara vastasi pienellä äänellä. Sara rupesi hitaasti scrollaamaan alas päin etsimään uusia videoita. Pian tuli vastaan "dont Click this." Niminen video. Sara painoi siitä. Koko videon ajan oli musta tausta ja taustalta kuului vanhan aikainen laulu. Koko videon ajan siinä luki tekstiä "you clicked this video, now i Have your location. I Warned you, but im coming for you :)"
"Hehhhehehhh, koittaa no toi oikeesti pelotella meitä?" Emilia naurahti ja ei uskonut. "Hehh... Vissiin..." Vastasi pienellä äänellä taas. Mennäänkö kauppaan mulla ois rahaa?" Emilia kysyi saralta. "Hyvä idea." Sara rauhottui ja ei pelännyt niin paljoa mitä äsken. Tytöt otti ulkovaatteensa ja meni ulos. Emilia varmisti että ovi olisi lukossa ja se oli
(Aika skip 30 min)Emilia ja Sara palasi kaupasta ja Emilia meni avaamaan avaimellaan ulko-ovea mutta kun hän työnsi avainta niin ovi avautui. "Eikö me laitettu tätä lukkoon?" Emilia kysyi. "Joo, Laitettiin?" Sara vastaa. "No varmana vahingossa jätettiin auki." Emilia tokaisi ja tytöt meni sisälle. He menivät ylä kertaan Emilian huoneeseen ja käynnisti läppärin. "Mä käyn nopeaa vessassa odota siinä!" Sanoi Emilia he lähti huoneessa.
Sara jäi katsomaan läppäriä vähän pelokkaana. Pian hän kuuli pientä ääntä Emilian vaatekaapista. Sara katsoi sitä kaappia pelokkaana. Kaapin ovi aukesi todella vähän raolleen. Sieltä ulos kurkisti naama joka oli kammottavan näköinen, epä mukavalta näyttävä hymy, silmät auki tosi isosti ja luonnottoman mustat hiukset. Sara ei voinut peloissaan tehdä mitään kun katsoi kaappia. Hän oli pelosta paikallaan kuin patsas.
Pian Emilia tuli pois vessasta takaisin sinne huoneeseen. Vaate huoneen ovi sulkeutui ja Emilia ei nähnyt sitä. "T- tuolla kaapissa on joku." Sara sanoi pelokkaana. "Älä jaksa, en mene tuohon!" Emilia vastasi. "Siellä on!" Sara sanoi. Emilia muuttui tylsistyneeksi ja meni sen vaate huoneen ovelle. "EI, ÄLÄ AVAA!" Sara huusi. Kun Emilia avasi oven sisällä ei ollut ketään. "Noniin, mennään jatkamaan videoitten katselua..." Emilia vastasi tylsistyneenä.
Kun Emilia meni läppärillä hän huomasi että hänelle oli tullut viesti whattsappissa läppärille. Hänelle lähetettiin kuva heidän talosta ulkopuolella. Emilia rupesi nyt pelkäämään myös. "Soitetaan sun vanhemmille!" Sara sanoi. "Joo.." Emilia vastasi ja otti puhelimensa taskusta. Heti kun Emilia oli soittamassa häneltä loppui akku. "Voi vittu... Mitä me tehdään?" Emilia kysyi
"En tiedä!" Sara vastasi. "Mä käyn tosi nopeaa hakemassa mun laturin.." Emilia sanoi. Sara ei kerennyt sanoa mitään kun Emilia lähti jo alakertaan. Emilia meni olo huoneeseen hakemaan laturia. Kun hän otti laturin pois pistorasiasta kaikki talon valot sammui. Emilia ei nähnyt mitään mutta kuuli kikattelua. Pian Emilia tunsi kun hänen olkapäähän joku laittoi käden. Emilia säikähti ja kääntyi ja näki sen miehen jonka Sara näki.
Mies hymyili ja vain piteli Emilia olkapäästä. Emilia koitti hysteerisesti päästä pois otteesta mutta ei päässyt. Mies otti taskustaan puukon ja viilsi Emilialta kurkun auki. Sara kuuli ylhäältä Emilian huudon ja otti taskulampun ja meni ulos huoneesta rappuihon. "Emilia.. missä sä oot?" Sara koitti etsiä Emiliaa. Sara meni olohuoneeseen ja valot meni päälle. Hän näki Emilian joka oli lattialla kuolleena ja hänen vieressä oli se mies. Sara lähti juoksemaan ulko-ovelle ja Mies lähti perään.
Sara meni eteiseen ja sulki väli oven. Mies avasi sen nopeasti ja sai viillettynä Saran selkään kaksi isoa viilto haavaa. Sara kivuissaan juoksi pihalle. Pihalla oli 27- lämpötila (tämä tarina sijoittuu talveen). Mies lähti Saran perään mutta Sara oli nopeampi ja kauempana kuin mies.
Sara juoksi Emilian naapurin luokse ovelle. Hän rupesi hysteerisesti pimpottamaan oveen. Kun mies huomasi että Sara meni sinne hän vain käveli viereiseen pimeään metsän varjoihin. Emilian naapurit avasi oven ja he tunsivat Saran Emilian kautta."Hei Sara, mitä asiaa?" Naapuri sanoi ja Sara juoksi sisälle. "Em- Emilian talossa on joku mies joka tappoi Emilian ja..." Sara ei kerinnyt sanoa loppuun kun naapuri meni puhelimelle ja soitti poliisit. Hetken päästä poliisit ja ambulanssi tuli talolle. Myös Emilian ja Saran perheet tuli paikalle. Emilia ja Sara vietiin sairaalalle. Saran haavat ei olleet kuollettavia mutta silti semi vakavia. Kuitenkin Emilia oli kuollut kun Mies viilsi kurkun auki. Talon läheltä metsästä löydettiin tiirikka jolla mies pääsi sisälle. Puukko oli ollut sen talon keittiö veitsi.
3 kk myöhemmin:
Sara on parantunut haavoista ja on kunnossa. Sara istui oman huoneen pöydällä. Sara katsoi omalta läppärillä YouTube kunnes hänelle tuli puhelimessa viesti. Tuntematon tyyppi laittoi hänelle viestin.
"Hi Sara, I'm sorry, I didn't do my duty. But I didn't get caught by the cops. However, I want to finish what I started 3 months ago. See you around :)LOPPU
Aijon tehdä joskus 2 osan tästä tarinasta mutta se on sitten omalla ajalla.
YOU ARE READING
Omia keksimiä kauhu tarinoita
Horrornimestä näkee että mitä täältä tulee. täälä on omia keksimiä kauhu tarinoita. eli ei tarvii varotella jos et tykkää kauhusta :D