Sabah sabah ilk ders coğrafya dersidi. Sabah ilk ders olduğu için herkes (Bende dahil) susmaz bir şekilde konuşuyordu. Coğrafyacı bir kaç kere bağırmış fakat sesini bize duyuramayınca "Siz şimdi görürsünüz!" diye bağırarak sınıftan çıkmıştı. Mehsa ile birbirimize baka kalmıştık. Herkes kapıya odaklanmış müdürün gelmesini bekliyordu.
Coğrafyacı hızla sınıfa girdi. "Çağırdım zaten sinirliydi geliyor." diyince hızlıca telefonumu sakladım ve saçımı topladım. Şansa o gün üşendiğim için bol makyaj yapmamıştım ama öbür yandan Mehsanın suratından makyaj akıyordu. Etrafımdaki diğer kızların Mehsadan 10 kat daha fazla makyajı vardı. Silsen maymuna dönüşürlerdi. Üstümdeki mini eteği belimin aşağısına itip biraz uzattım. Maalüm okulda hem kıyafet kuralı hem saç kuralı hemde bol makyaj yapmama kuralı vardı.
Müdür Mehmet Ali bey sınıfa girdi. Herkes anında ayağa kalktı. Ben şahsen sınıfa ceza vereceğini düşünüyordum. Coğrafyacı zevkten uçuyor, sırıtıyordu. Mehmet hoca ağzını açtı, Mehsaya doğru "Bu gün sabah sabah abinden yeterince çektim. Sadece sessiz olun ve dersi dinleyin. Bir kulağım burada, bir daha olursa gerisini siz düşünün!" Sanırım konuşması bitmişti. Sınıftan tam çıkacakken, "Ha birde Şule o makyaj derhal çıksın!" diye bağırdı.
Mehmet hoca sınıftan çıkmıştı. Bütün herkes oturmuştu. Şule arkadaşları ile kahkaha atıyordu. "Herkesi fark etmedi de beni nasıl fark etti?" dedi gülerek. "En azından Almira'yı fark etmedi. Kızın yüzünden makyaj akıyor." dedi masalarının yanındaki Eren. Sen makyajdan ne anlarsın be otistik maymun. Tabii ki de öyle demedim. Mehsa benim için hemen ağzını açtı ama ben, "Amaan kanka boşver!" diye fısıldadım kinayeli bir şekilde.
Konuyu değiştirmek amacıyla, "Hem sen söylesene abin niye müdürün odasındaymış?" diye sordum. Mehsa düşünür gibi yaptı ama en sonunda, "Muhtemelen sevgilisi yüzündendir." dedi normal bir şekilde. "Niye?" dedim. "Onun sevgilisi çok anlayışlı bir kızdı?" Mehsa olayı anlamış gibi "Ha tabii sen geride kaldın!" dedi. Dedikodu modumuz tekrar açılmıştı. "Geçen ay sevgililer gününden sonraki gün ayrıldılar onlar." dedi şaşırmıştım açılan ağzımı elimle kapattım şakadan büyük bir olaymış gibi davrandım. "Nasıl yani?!" dedim heyecanlı bir şekilde "Çabuk bütün olayları anlatıyorsun!" dedim. "Benim sevmediğim bir kızdı. Çok pick me. Beni ilk gördüğünde abimi o kadar kıskandı ki! Kavga ederken abim zar zor açıkladı! Neyse abim sevgilisine yani Berraya sevgililer gününe çok güzel bir kolye aldı. Ama Berra bu kolyeyi beğenmedi ve ondan daha yakışıklı, zengin bir sevgili bulduğunu söyledi. Sadece abimin mutlu olabileceği birisini istiyorum. Fazla mı istiyorum?" Bana baktı, gözleri büyüdü. O bakışı biliyordum. "Aslında... Sen benim abimi üzmezdin di mi?" Dedi. Tahmin ettiğim başıma gelmişti. "Evette? Saçmalama ben kim senin abin kim Mehsa!"
"Peki öyle olsun." Etrafa bakındım sınıftakiler konuşup gülüşüyordu. Eren ve Şule yine flört ediyor, diğerleri ise buluşma ayarlıyordu."Bahse girerim 1 ayda abimi etkileyemezsin." Ses Mehsadan gelmişti. Mehsa beni çok iyi tanıyordu, bu dünyada sadece o beni kandırabilirdi. Ben bahislere karşı etkisiz elemandım. Bahis nerede ben orada! Annem beni zamanında gizli bahis sitelerinden az toplamadı. Abisi için üzülüyordu. Ben onun arkadaşıydım. Hem 1 ay boyunca beni oyalardı, "Bahsin kabul edildi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
1 Ayda 2 Erkek (Yarı Texting)
Teen Fiction"Bahse girerim 1 ayda abimi etkileyemezsin." "Bahisin kabul edildi."