Title: Haseena kidnapped Karishma
Raat kay 4 bajj rahy thy, hassena ki aankh khuli, wo naked this just blanket wrap tha us ki upper body pay. Haseena apne left side me dekha to karishma usko hug kr k leti hui thi. Wo b naked thi. Haseena ne karishma kay hug ko peechy kia aur apne pass dekha to uski shirt zameen pe giri hui thi. Haseena ne jaldi se apni shirt pehni aur karishma ko dekha jo kaafi gehri neend main thi. Haseena washroom gai aur uska door andar se band krlia.
Haseena ne apne aap ko mirror main dekha, uski ankho main ansu agaye aur agly hi lamby uski aankhain laal ho gaye. Hm- Sirf apni santu ka badla lene kay lia humain us karishma ko apne aap dena para. Us bloody... 😡😡 Gusse se haseena ne wall aik punch mara. Bss kuch time aur phir karishma singh hogi aur hamara badla hoga. 😡😡 Intezaar rahy ga humain us lamhy ka..
Almost 3 weeks passed....
Karishma was totally in love with haseena. Haseena roz ati thi as usual and almost roz hi karishma aur haseena apas main physical hoty thy. Haseena ne in 2 weeks main karishma ka trust gain kr lia tha. One evening, haseena karishma ko study krwa rhi thi. Hassena- yeh maths ka sum kr kay dikhaiye. Ks- Mood nhi hai hamara.. hm- ku bhay ku mood nhi hai apka.
Ks- aaj 2 din ho gaye hain hum ne 🫣🫣 apas main nhi kia
Hm- no karishma aaj nhi hamara mood agy hi kharaab hai pls
Ks- ku jaan ku khrab hai.
Hm- in mind- ku k tum hamary samne fit and fine bethi ho 😡
Ks- Bolo naa
Hm- nhi bss wo asy hi
Ks - pls na chalo naa bss 1 ghanta till you cumm 🫣🫣
Hm- 🤨🤨 bolaa naa nhi to nhi
Ks- plsss
Hm- mtlb ap nhi mano gi?
Ks- nahi
Hm- uthye 🤨🤨
Ks happily stood - Chalo naa ao krty hain
Hm- Kaan pakar kr murga ban jaiye
Ks- han????
Hm- humne bola kaan pakar kr murga ban jaiye
Ks- par ku?? 😕
Hm- ku k hum bol rahy hain
Ks- nahi na pls sorry 😕
Hm- no sorry murga chalye wrna acha nhi hoga
Ks- ary hum dono to ab lovers ban chuky hain naaa to yeh teacher wali punishment ku??
Hm- ku k aap aur hum is time teacher student hain samjhi ap?
Ks- par...
Hm- karishmaa murgaa 😡😡 wrna hum bohat mary gy.
Ks- haseena 🥺
Hm- acha aik deal krty hain.
Ks- kesi deal?
Hm- Aap jitni dyr punishment main rahy gi utni dayr hi hum aap kay saath bed main time spend kry gy
YOU ARE READING
Badlay ki aag 🔥🔥
FanfictionHaseena ko lena hai badla karishma singh se magar kyun? Kia badly ki aag pyaar main badal paye gi?