Part 28

733 101 30
                                    

Title-  Sawarna ko pta chala such

Raat ho chuki thi. Haseena apne room main silent bethi thi wo apni thoughts main hi lost thi. Karishma kay words un k mind main baar baar a rhy thy.

Jo khud ki raksha nhi kr skta wo hamara kia kry ga.

Jab karishma uska haath chorti hai wo scene us  k mind main a rhy thy.

Tbhi santu room main ati hai r haseena ko asy udas dekh kr usko bohat bura lgta h.

Santu - Dee...

Hm- Hummm (wo abhi bhi apni thoughts main lost thi)

Santu- kia soch rhi hain ap dee??

Hm- yhi k hum agar khud ki hifazat ni kr skty to dosro ki kia kry gy.

Santu sadly- dee.. aap pls udas na ho. Karishma de ne gusse main bol dea hoga.

Hm- hamara dil ghabraa raha hai. Hum zra tarrace pe hawa kha kr aty hain.

Yeh bol kr wo wahan se chali jati hai. Santu b udas ho jati hai.

Santu- mjhy kuch krna hoga. In dono ko aik krna hi hoga. Wo room se baahr ati hai. R sawarna ki dekhti hai jo tv longe main bethi thi. Wo sawarna ko dekhti hai r sochti hai

Kia me Sawarna anti se baat kru? Unko sub bttaa du? Wo zaroor smjhy gin.

Santu- Anti

Sawarna- ary santu ao beta betho.

Santu smile kr k beth jati hai.

Santu- uncle nazar nhi a rhy

Sawarna- wo kisi business meeting k kea Out of city gaye hain 1,2 din tak ajaye gy.

Santu- oh acha.

Aur sochne lg jati ha k wo bat kry ya naa

Sawarna- kuch kehna chahti ho??

Santu- apko kese ptaa?? 😳

Sawarna- Maa hu main. Maa ko sub pta hota h.

Santu- G anti me apse kuch baat krna chahti hu.

Sawarna- Kho na beta.

Santu- magar smjh main a rha hai k kese kru. Ap kahi meri baat ko naa smjhai to??

Sawarna- Tum bolo to beta kia baat hai

Santu- anti wo...

Actually me janti hu k haseene de karishma dee kyun itni btmeezi kr ti hain kyun asy baat kr ti hain.

Sawarna- Acha ? Jaldi btao naa beta.

Santu- phly wada keejye k ap naraz nhi hongi r meri baat ko aram se suny gin.

Sawarna- tum btao beta.

Santu- Karishma dee r hasena dee phly se hi aik dosry ko janti hain.

Sawarna- han wo to karishma ne btaya tha k haseena usko koi fine kia tha r uski insult hui thi

Santu- jhoot bola tha unho ne.

Sawarna- kia Jhoot?

Santu- han anti r haseena dee karishma dee ki teacher ban kr is ghar main phly b a chuki hain.

Sawarna- kia teacher? Yeh tum kia keh rhi ho.. mjhy kuch smjj nhi a rha h.

Santu - dekhye anti me apko sub btati hu.

Badlay ki aag 🔥🔥Where stories live. Discover now