Doğum günü Bölüm 4

529 27 5
                                    

Arkadaşlar sizden çok özür dileriz biraz geç yayınlamak zorunda kaldık bazı işler yüzünden inşallah bizi unutmamışsınızdır bu arada Sizden ricamız var arkadaşlar biraz da voteleyip yorum atarsanız çok mutlu oluruz iyi okumalar . :)

Onlardan ayrıldıktan sonra cafeye gittim , cafe çok yoğundu. Özgür denen çocukta ortalarda yoktu hemen önlüğümü giyip işe koyuldum.

- CEMRE'NİN AĞZINDAN -

Okul çıkışı Alara'yla birlikte bara kafamızı dağıtmaya gittik. Bu arada bende elimde telefonla Aybike'nin profilinde geziniyordum. Birden dikkatimi doğum tarihi yarının tarihiydi bence Aybike 'ye sürpriz doğum günü partisi yapmalıydık hemen Alara'yı dürtüp '' Yarın Aybike'nin doğum günüymüş bir sürpriz parti yapmaya ne dersin ?'' dedim , Alara da '' Tabiki de olur o zaman şimdi hediye almaya gitmeliyiz ve akşama kadar organizasyonu tamamlamalıyız '' dedi . Hemen arabaya atlayıp alışveriş merkezine gittik .

 Aybike'ye düz ince askılı ve eteği bol su yeşili tarzında elbise aldık , ona çok yakışacağından eminim ne hediye alacağımızı bulamadığımız için pasta yaptırmaya karar verdik. Elbiselerimizi aldıktan sonra - black bar- gittik yarın akşam saat 8-12 arası barı kapattırdık ve daha sonra pastaneye gidip büyük bir pasta sipariş verdik çünkü partimiz kalabalık olacaktı. Alara beni eve bıraktıktan sonra oda eve gitti. Yarın Aybike için yapacağımız partiyi düşünerek uykuya daldım .

- AYBİKE'NİN AĞZINDAN-

Uykudan uyandım günlük işlerimi yaptım bugün benim doğum günümdü ve kutlayabilecek arkadaşım yoktu bu aklıma gelince biraz üzüldüm. Ayakkabılarımı giyip evden çıktım . Bugün erken kalktığım için okula yürüyerek gidebilirdim . O özgür gerizekalısının yüzünü tekrardan görecektim . Üniversitenin önüne geldim kapıda beni ellerinde hediye paketiyle bekleyen Alara ve Cemre'yi gördüm .

 Hemen yanlarına gittim birden ikisi de üstüme atlayarak '' Doğum günün kutlu olsun Aybike '' diyerek dediler ve ellerinde ki bana uzatarak '' Akşam saat 8 de hazır ol bebek bize evin adresini mesaj at seni kapıdan alıcaz ve kutunun içindekini akşam üzerinde görmek istiyoruz .'' diyerek ikisi de yanağıma öpücük kondurarak koşarak gittiler. İki sorunum var en önemlisi cafeden izin almak cafeden izin alırsam ailemden izin alma sorunum ortadan kalkar . Offfff böyle şeylerde hep beni buluyor zaten. Sinirli sinirli merdivenlerden çıkarken özgür denen pislik ve çetesini konuşurlarken kulak misafiri oldum .

Özgür arkadaşlarına '' Gençler akşama babamın barında doğum günü partisi varmış bizde birlikte gidelim ne dersiniz hem eğlenmiş oluruz '' dedi ve arkadaşları da '' Bence de çok güzel olur hem kafamızı dağıtırız.'' diyerek karşılık verdiler. Bu konuştukları doğum günü partisi ile benim doğum günü partimle bir alakası olduğunu sanmıyorum sonuçta doğum günü partimi bir bara kutlayacak değiller ya . Hızlı hızlı yürüyerek sınıfa çıktım ve yorucu bir ders gününün sonunda aklıma cafeden nasıl izin alacağım geldi .

Son dersten çıktıktan sonra hemen üniversite den çıktım . Bugün sabah hariç alara ve cemreyi hiç görmedim . Galiba benim doğum günü partim için hazırlık yapmak için ektiler . Bir otobüse bindim ve cafenin yakınında indim. Hemen cafeye gittim Kerem bey tezgahın arkasında oturuyordu. Beni görünce ayağa kalktı '' Aaa Aybike geldin mi ? Bende seni bekliyordum bugün cafeyi 6'da kapatacağımızı haber verecektim .''dedi.

Bir anda şaşırdım daha sonradan Kerem Bey'inde doğum günü partisinde çalışacağını öğrendim ve bu doğum günü partisi özgür'ün bahsettiği doğum günü partisi olacağını fark ettim .Cafe çok kalabalık değildi saat 6 ya kadar çalıştıktan sonra hemen eve gittim . Annem televizyon izliyordu yanına doğru yürümeye başladım ve yanına oturdum söze '' Annecim......'' diyerek benim için hazırladıkları doğum günü partisini anlattım annem de yeni arkadaşlarımla kaynaşmam için izin verdi '' Tek şartla 12 ' ye kadar eve geliceksin '' diyerek konuşmasını bitirdi . Hemen odama çıktım çantamda ki paketin içinde ki elbise çok güzeldi alara ve cemre ' nin zevkleri bana yakındı doğru düzgün tanımamalarına rağmen harika bir elbise almışlar . şuan bu elbiseyi görmem bile beni mutlu etmişti .

 Altına ne ayakkabı giyeceğimi karar verirken birden gözüme annemin zorla aldırdığı topuklu ayakkabılar takıldı. Onları hiç severek almamıştım fakat bu elbisenin altına güzel gideceklerine eminim . İlk defa beğenmediğim bir ayakkabıyı giyeceğim benim için güzel ve değişik bir doğum günü kutlaması olacak bu ya . siyah topuklu ayakkabılarda ne güzel durdu öyle tek sorun saçlarımdı ne yapsam diye düşünürken maşamı makyaj setimin yanında gördüm . Resmen herşey benim için hazırlanmış gibiydi hiç beklemeden saçlarımı yapmaya başladım.

Saçlarım çabucak şekil aldı zaten kendisinden dalgalı bir saçlarım var makyaj olarak sade bir makyaj seçtim bu güzel elbiseye karşılık sade bir makyaj ve ardından siyah topuklu ayakkabı harika durdu . Aynadan kendime bakmaya doymazken saate baktım '' Aman tanrım.'' çıktı ağzımdan geç kalmak üzereyim doğum günü kızının geç kalmasını istemezler herhalde . Telefonumu elime alıp hemen Alara ' ya adresi mi mesaj attım . 10 dk sürmeden kapının önüne geldiler çantamı alıp evden çıktım .

 Gözlerine inanamadılar beni öyle görünce çok tatlı olduğumu herkesin bana aşık olacaklarını söylüyorlardı biraz fazla mı abartıyorlardı? yoksa gerçekten güzel miydim ?  Amannn bugün benim doğum günüm hiç birşey moralimi bozamazdı bir sürü arkadaşlarım olacak . Kendi kendime konuşurken birden bir ses geldi ''Geldik canım inebilirsin .'' Bu alara'nın sesiydi cemre kapıda bizi bekliyordu '' Hoşgeldiniz kızlar biraz geç kalmadınız mı ?'' diyerek alara bana baktı ve '' Bizim süslü kızımız biraz fazla süslenmişte bekletti beni '' diyerek kahkaha attı ben de '' Fazla süslenmedim ya ama '' dedikten sonra birden nereye geldiğimizi bakayım derken tam kafamı kaldırdım ve bir barın önündeyiz barın ismi sizce ne olsa beğenirsiniz tabiki de - black bar- şaşkınlıktan  dilim tutuldu resmen dona kaldım kapının önünde alara ve cemre çoktan içeri girmişler ve içeriden bana seslenmişlerdi '' Hadi Aybike'' . ''Tamam geliyorum '' diyerek içeri girdim .

Aklıma özgür'ün bahsettiği doğum gününü benim doğum günüm mü yoksa ? diye düşünürken alara beni düşüncelerimden kurtardı . Barın içerisi loş ışıklıydı sigara ve alkol kokuyordu . Her yerde doğum günün kutlu olsun Aybike gibi yazılar kalpli,pastalı ve benim güzel resimlerim ile süsler asılıydı. Bir bar bu kadar mı güzel dururdu ya gerçekten çok güzel olmuş hele o değişen ışıklar parlayan yıldızlar bir harikaydı . Alara ve Cemre ' ye dönerek '' Teşekkür ederim canlarım çok güzel olmuş  ilk defa bir bara girdim ve benim doğum günü kutlanıyor sizler bir harikasınız dostum '' diyerek sıkı sıkı sarıldım . Birden gözüm kapının olduğu tarafa takıldı birde ne göreyim Özgür ve arkadaşlarını içeri girerken gördüm . İşte şimdi sıçtığımın resmiydi özgürle göz göze geldik ve etrafa bir kez baktıktan sonra bana dönüp anlamamış gözlerle baktı .

Bunun burada ne işi var ? offf ya diye düşünürken arkadaşlarıyla bizim bulunduğumuz masanın çaprazındaki masaya oturdular . Masadakilerle güzel muhabbet kurduk ve Cemre sahneye çıkarak konuşmaya başladı '' Burada bulunduğunuz için teşekkür ederim arkadaşlar güzel bir sürprize imza attınız evett sıra geldi doğum günü kızına hadiii doğum günü kızııı DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN seni sahneye bekliyoruz.'' der demez arkadan bir el beni sahneye doğru sürükledi .

 Herkes '' Doğum günün kutlu olsun Aybike'' diye bağırırken en sevdiğim müzik kısık sesle çalmaya başladı. Bu müzikte nereden çıktı tesadüf olamaz bence diye düşünürken herkes susmuş benim ne diyeceğimi beklerken hemen toparlanıp konuşmaya başladım '' Merhaba arkadaşlar ben ilk başta bana bu sürprizi hazırlayan ALara ve Cemre ye çook teşekkür ederim iyi ki varsınız '' diye konuşmamı bitirirken pasta geldi birden alara '' Üflemeden dilek tut '' dedi sahneden indim ve kocaman bir pastayla karşı karşıya geldim herkes etrafıma toplandı Özgürde yanımda duruyordu Alaranın dilek tut demesiyle gözlerimi kapadım dileğimi tuttum ve mumları üflemek için tam eğildiğimde arkadan bir el kafamı pastanın içine gömdü.

Çok kötü bir durumdaydım hemen kafamı kaldırdım kimin yaptığına bakmak için gözlerimi sildim ve özgür pisliği kulağıma eğilip '' İşte şimdi ödeştik varoş gülü '' dedi . ben ona yapacağımı biliyorum herkes bize bakıyordu bir kız çok dikkatli bakıyordu bu kızı bir yerden hatırlıyordum galiba her neyse boş verelim kızı da özgüre yapmam gereken bir şey vardı kafanı tam çevirmişken elimi pastanın içine sokup bir pasta aldıktan sonra bana bakacakken suratına fırlattım '' Pek ödeştiğimizi sanmıyorum zengin garson .'' diyerek etrafıma baktım . 

Zengin GarsonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin