"Neler oluyor ne bu tantana!" İnsanların kulaklarını delen o ses. Cehennem lordunun sesinden başka ses değildi. Lord çok konuşkan biri değil. Onun sesini duymak çok zordur. Ama sesi çıktığında öyle bir çıkarki, tüm cehennem zebanileri, iblisleri ve cinleri küçük dillerini yutarlar.
Cehennemde büyük bir kaos hakimiyet sürüyordu. Ve bu kaosun tek sebebi cehennem lordunun asırlardır önünü almaya çalıtığı bir törendi. Taç giydirme töreni. Herkes biliyordu Lord Taehyung törenin artık gerçekleşeceğini öğrendiğinde tüm cehennemde büyük bir kargaşa oluşacaktı. Özellikle de bu törenin karşısını almak için görevlendirilen iblisleri azap dolu günler bekliyordu.
"Lordum affınıza sığınarak konuşuyorum. Kaos içerisindeyiz tüm evren bize oyun oynamış durumda. Tüm cehennem bu kaosla çalkalanıyor." Lord Taehyung pek de merhametli biri değildi. Zaten ondanda bu beklenirdi. Çattığı kaşları herkesin içine korku tohumları serpiyordu. Karşısındakı bu iblis çok konuşuyordu. Kaosa neyin sebep olduğunu söylememesi onu çileden çıkarıyordu. Hiç sevmezdi boş konuşanları lafı uzatanları. Birşey olmuşsa onu direkt olarak söyleyecekler.
"Kes sesini Yeonjun! Biraz daha gereksiz birşeyler söylersen ruh avcısının bir diğer hediyesi sen olacaksın! Şimdi Namjoon bana ne olduğunu söyle. Bu kaosa sebep nedir!" Yeonjun beyaza dönmüş teni ve korkudan kocaman açtığı gözleri ile az önce duyduklarını hazmetmeye çalışıyordu. Şeytanın daha öncesinde ruh avcısına hediye verdiğini biliyordu ama ona ruh verdiğini bilmiyordu. Üstelik kendisi şeytanın gözdesiydi onu nasıl herkesin içerisinde aşağılardı.
"Lordum buz diyarı kralı herkese haber salmış. Yarın akşam buz diyarı sarayında son meleğe yani meleklerin tanrıçasına taç giydirme töreni düzenleniyor. Buz kralı Seokjin sizin bizzat bu törende iştirak etmenizi istiyorlar efendim." Duyduğu kelimeleri hazmetmeye çalıştı şeytan. O kaybedemezdi bu ateş oyununu asla kaybedemezdi. Kimse onun itibarını zedeliyemezdi. Lord Taehyung içinde yanan öfke ateşini bir ejderha gibi vücudundan dışarı saldı. Tüm cehennem halkı korkuyla başlarını eğdiler. Lord Taehyung ateşle yanan vücudu ile cehennemde parlıyordu. Herkes bir kez daha şahit olmuştu onun hükumdarlığına. Tüm cehennemi sıcak tutan ve ateşle kavuran onun elleri ve ya güçleri değildi ta kendisiydi. Normalde kalın olan sesi dahada kalınlaşmış ve gürleşmişti şeytanın.
"Siz iblisler beceriksizler! Hiçbir halt edemediniz! Size verilen tek görev bu törenin olmasına mani olmaktı. Ne işe yarıyorsunuz! Siz herkesin aklına girebiliyorken buz kralını nasıl zaptedemediniz! O tacın gücünü biliyor musunuz siz! O tac cennette yaratılan son melek için tanrı tarafından armağan edildi o iki nesne birleştiğinde ne cennette nede cehennemde kimse onu yok edemez! Sizi aptallar!"
Her kes duydukları karşısında şaşkındı. Şimdiye kadar kimse lordun o meleğe karşı olan düşmanlığını anlayamamıştı. Ama şimdi tüm cehennem halkı gerçekleri biliyordu. Artık lordları emretmese bile hepsi meleğin peşine düşecekti bunu en iyi Lord Taehyung biliyordu. Ama bu istediği birşey değildi. Çünkü bu gerçeği ondan ve buz diyarı kralından başka kimse bilmiyordu şimdide cehennem halkı biliyor. Taehyung olacakları söylemişti söylemesine ama bazı gerçekleride gizli tutmuştu. Şeytanın her zaman bir planı olur.
"Hayır hiçbiriniz o meleğe yaklaşmayacaksınız. Herşeyi ben halledeceğim. Herkes kendi işine dönsün. Ve siz iblisler bunun bir cezası olacak hepiniz için özelliklede sen Yeonjun! Şimdi kaybolun hepiniz!" İblisler, zebaniler ve cinler teker teker kaybolurken şeytan da insani vücuduna geri döndü. İlk yaratıldığında olduğu gibi çırılçıplaktı. Vücudunu kaplayan cehennem ateşi tüm kiyafetlerini küle çevirmişti.
Şeytan iblislerin getirdiği kiyafetleri üzerine geçirecekken aniden parlayan ışıkla gözlerini kapatdı. Bu beyaz ışıktı cehennemde olmayan ışık. Bir meleğin geldiğinin göstergesiydi bu ışık. Şeytan gözlerini açıp önünde beliren meleğe baktığında gözleri kamaşmıştı adeta onunda kendisine daha doğrusu çıplak vücuduna baktığını gördü. Bu görüntü sırıtmasına neden oldu. Şeytan o kadar pürüssüzdüki sadece cehennem değil cennet melekleride ona tapacak gibi oluyordu. Bu düşünceler daha çok gururlanmasını sağlamıştı kırmızı gözlü şeytanın.
"Kimsin sen ve burada ne işin var?" Şeytanın aniden çıkan sesi ve sorduğu sorular meleğin korkarak yerinden sıçramasına sebep oldu. Melek şeytanı ilk kez görüyordu ve sesini de ilk kez duyuyordu. Aniden duyduğu ses irkilmesine neden oldu. Şeytan meleğin tepkisine karşı gülmek istesede kendini tutdu. "B-beni kral Seokjin gönderdi. S-sizi yarınki törene bizzat davet etmemi istediler kendileri." Melek titreğen sesine lanet etdi. Şeytan biliyordu kral Seokjin onun damarına basmak için bizzat melek yollamıştı.
"Çekilebilirsin!" Şeytanın sözleri meleğin kaşlarını çatmasına neden oldu. Kimse kendisi ile bu tonda konuşamazdı. Karşısındaki şeytan olsa bile. Onun yerinde dikilip durması şeytanın sinirlerine dokundu ve "Kaybol!" diye kükredi. Bu kükreme az önce önünde kekeleyen meleğin umurunda olmadı. Daha çok parlamasına sebep oldu. "Haddini bil şeytan! Burada kalmak gibi bir düşüncem yok zaten. Ama unutmaki karşındaki bir iblis ve ya zebani değil karşındakı seninle aynı tabakada bir melek!" Meleğin öfkeli sesi ile bağırarak söyledikleri tüm sarayda yankılandı. İblisler ve zebaniler ona onu yok edecek gibi bakıyordular.
"Asıl sen haddini bil melek! Kimse lordumuzla böyle konuşmaya cüret edemez!" İblis Yeonjunun kükreyerek söyledikleri meleğin daha çok öfkelenmesine neden oldu. Tek bakışı karşısındakı kendisine hadsizce bağıran iblisin kendi kendisini boğmasına neden oldu. Melekler sihir kullanmaz melekler güç kullanmaz melekler sadece bakar ve istediği olur. Şeytan karşısındakı bu tiyatroya göz devirdi. "Bu kadar yeter. Bence gitseniz iyi olacak" şeytanın sessizce söyledikleri ile melek gözlerini iblisden çekip kendisine dikti. "Kalmak gibi bir niyetim yok zaten" söyleyip kayboldu melek ortadan.
***
İlk bölümle karşınızdayım. Bu hikaye bir fotoğraftan esinlenerek yazdığım bir hikaye. 2 bölüm sonra karakter tanıtımı yapılacak. Yazım yanlışlarımı görmezden gelin lütfen. Dilinize pek fazla hakim olamadığım için biraz zorlandım. Ama arkadaşımın yardımı ile türkçe yazmayı geliştirmeye çalışıyorum. Sizlerde bana yardım ederseniz mutlu olurum. Yalnış yazdığım cümleyi ve ya kelimeyi yorum olarak anlatabilirsiniz. Şimdiden yardımcı olacak herkese teşekkürler.
Umarım hikaye ilginizi çeker ve hoşunuza gider.
Sizi morluyorum💜💜
Solein....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Devil And Angel / VMin
Fantasy❥VMİN Tanrı o gün karar vermişti herşeye. Evrene sekiz tane melek verecekti. En sonuncu meleğe evrenin tacını armağan edecek. O tacı giyen sekizinci, sonuncu melek evrene hakim olacaktı.