●1●

273 27 0
                                    

Alara Yılmaz

Akşam eve gelecek misin?

Barış Alper Yılmaz

Geç geleceğim
İşim var

Alara Yılmaz

Gelsen olmaz mı?
Uzun zamandır birlikte akşam yemeği yemiyoruz

Barış Alper Yılmaz

Alara işim var diyorum
Gelemem
Sen ye

Alara Yılmaz

Peki Barış
(Görüldü●15:43)

---

Telefonu kapatıp yatağımın üzerine fırlattım ve yatağın üzerine oturup düşünmeye başladım.

Barış neden bana böyle soğuktu?Yaklaşık bir haftadır bambaşka biri gibi davranıyor bana karşı.Neden eskisi gibi değildi?Eskiden benle birlikte olmak için can atardı.Bensiz bir günü geçmezdi.Şimdi ne değişmişti?Evlenmemiz mi sorun olmuştu?Ama evlenmek isteyen de oydu.Bende istiyordum ama teklifi eden oydu.Şimdi neden böyle davranıyor anlamıyorum.

---

Alara Yılmaz

Barış neredesin?
Hâlâ işin bitmedi mi?
(Gönderildi●01:12)

---

Saat bir olmuştu ama Barış hâlâ yoktu.Bu saate kadar neredeydi ve ne işi vardı?Bazen bu soğuk tavırları ve eve geç gelmeleri beni şüphelendiriyor.Acaba başkası mı var diye.Olabilir de.Neden olmasın ki?Barış yeterince başarılı,yakışıklı biri.Pesinde koşan çok onun.

Mesajımı daha görmemişti.Beyefendi ne yapıyorsa artık kafasını kaldırıp telefona bakamıyor bile.

---

Barış Alper Yılmaz

Bitmedi
Uyu sen
Beni beklemene gerek yok

Alara Yılmaz

Bu kadar uzun süren bir iş ve gecenin bir yarısı?Ne bu iş de bu kadar uzun sürdü?

Barış Alper Yılmaz

İş işte Alara
Soru sorup durma
Rahatsız etme beni
İşim bitince eve gelirim zaten

Alara Yılmaz

Gelmesen de olur
Neredeysen kalabilirsin orada
Hem orda daha mutlusundur

Barış Alper Yılmaz

Alara ne saçmalıyorsun?
Açık konuş

Alara Yılmaz

Aynen saçmalıyorum
Neyse görüşürüz

Barış Alper Yılmaz

Görüşürüz
"Mesaja'🤍'ifadesini bıraktınız"

---

Bıktım.Gercekten bıktım.Artık onu öperken,sarılırken bile korkar oldum.Rahatsız olacak diye yaklasamiyorum bile.Gerci ne hoş ki doğru dürüst bir araya bile gelemiyoruz.

Kafamı yastığa koyup dolan gözlerimi yumdum ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.

---

Sabah kulağıma gelen takırtıyla uyanmıştım.Sanırım Barış evdeydi.Şükür bitmiş işi de evine gelebilmiş.

Yataktan kalkıp sesin geldiği bölgeye doğru yani giyinme odasına doğru ilerledim.

Geldiğimde kapı açıktı ve formasını giyiyordu.

"Hoşgeldin"

Sessiz çıkan sesime,erkeksi ve insani etkileyen sesiyle yanıt vermişti.

"Hoşbuldum"

Hâlâ arkası dönüktü.

"Saat kaçta geldin eve?"

"3 gibiydi"

"Çok geç değil mi?O saatte kadar neredeydin?"

Bıkkınlıkla nefes verip bana dönmüştü.

"Alara ben sana hesap vermek zorunda mıyım?Bence birilerine hesap verme yaşını geçtim"

"Zorunda mıyım mı?Barış iyi misin sen ya?Karınım ben senin,karın!Ne demek hesap vermek zorunda mıyım?!Zorundasın,anladın mı?Zorundasın.Cunku ben senin karınım.Gecenin bir yarisi eve gel ben sana hesap sormıyım?Oldu canim baska emrin?!Ne yapmaya çalışıyorsun hiç bir fikrim yok ama beni kendinden soğutmaya başladığını bil!"

Demiş ve yatak odasına girmiştim.Gözlerim mi dolmuştu?Evet.Başka ne olacaktı ki?Yatağa kafamı koymuştum.Ağlamak istemiyordum o yüzden uykuma devam etmek için gözlerimi kapattım.

-☆☆☆-

Yeniden merhabalarrr

Yeni bir kurguda sizinle birlikte oldugum için mutluyum

Öncelikle hesabımda Keremle ilgili olan ficim devam ediyor daha tamamlayamadım ama bu fici yazmayı çok istiyordum o yüzden de hemen yayınladım

Umarım beğenirsiniz

Sizleri seviyoruumm

Pişmanlık | Barış Alper Yılmaz Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin