end or beginning, just a word

63 24 1
                                    

2 gün sonra

Sunoo ile olan konuşmamız pek iyiye gitmedi ve ortaya oldukça kötü konuşmalar çıktığı için fazla uzatmadan ayrılmıştık.

En başından beri ayrılıktan ve uzaklaşmaktan nefret etsem de, bu seferkinin bana iyi geleceğine dair bir his vardı içimde. Ki öyle de oldu.

İlk başlarda kendimi çok suçlu hissetsem de Jay sayesinde bu iki günün üstesinden gelebildim. O çok iyi bir arkadaş. Ne olursa olsun yanımda olduğu için her şekilde minnettarım.

Bundan sonrasında onunla ne yaşayacağımı bilmesem de ona yakın olmak için her şeyi yapacakmışım gibi hissediyorum. Belki ona karşı ne hissettiğimi söyleyemem ama yine de onun kadar iyi bir arkadaş olmaya çalışacağıma dair kendime söz verdim.

Şimdi ise öylece oturmuş hala olanları düşünüyordum. Üzgün değildim. Ama tamamen mutlu da değildim. Ne olacağını düşünüyordum. Ne yapacağımı.

Bunca zaman onsuz yapamayacağımı düşündüğüm insanı elimin tersiyle itebildiğim için kendimle gurur duyuyordum. Bu cümle uzaktan beni kötü biriymişim gibi lanse edebilir ama ben buyum. Bir süredir yapmak istediğim şeyi gerçekleştirdim ve içimdeki o ağır yük kalktığı için çok mutluyum.

Ayrıca artık duygularımı bir sürü şey düşünerek değil de direkt olarak rahat bir şekilde yaşayabileceğim için de çok heyecanlıyım.

Tabii Jake hyung pek benim gibi düşünmüyor. Jay'e açılmamı istiyor. Çok aceleci davranıyor. Çünkü ona göre bütün amacım zaten başından beri buydu.

Tamam belki yüzlerce kez bir anda ona ondan hoşlandığımı kendi kendime yazıp yazıp silmiş olabilirim. Ama yine de bunu gerçekten yapmayı düşünmüyordum. Sonuçta benden hoşlanmıyordu. Bende en azından arkadaşlığımızı tehlikeye atacak bir davranışta bulunmak istemiyordum. Ve sevgilimden yeni ayrıldığım için bunu ona söylesem bile nasıl tepki verir kestiremiyordum.

Jake-Jungwon

ne.zaman.açılacaksın

AÇILMAYACAĞIM AMK

bir dur ayrıca

yeni oldu her şey

ben yeni meni anlamam

10 yıldır bu anı bekliyorum

abartma hyung

HEM SANANE SAL BENİ

sus

açıl dedim

hayır

öyle mi

evet

peki
görüldü

aslında biliyor musun Jungwon

Jay'den hoşlandığını ona zaten 2 gün önce söylemiştim

tam sizin ayrıldığınız günün sabahı

içime doğmuş heralde

nokta atışı yapmışım

canım ben
görüldü

ÖLME

ne.



ne. dürüst tepkim

bölümü bilerek kısa bıraktım🙊

diğer bölümde aşırı bir zaman atlaması olacak ama UMARIM DÜZGÜN YAZABİLİYORUMDUR.

veumarımışıkhızıylagittiğimiçin
kötüolmuyordur

four shot bir fic olduğu için mecbur

different | jaywonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin