10 gün sonra
-Jungwon'un Günlüğü-
Hey. Merhaba. Ölmedim... Aslında sanırım öldüm. Rüyada gibi hissediyorum çünkü. Asla içinde olmayı ummadığım, gerçekleşmese hayalini bile kuramayacağım bir rüyada gibiyim.
Neden böyle hissettiğimi hemen açıklayayım; şu an kafam Jay'in dizlerineyken bu satırları yazıyorum. Rüya gibi geliyor işte kulağa. Ama değil. Cidden öyle. Ve arkadaş sıfatıyla değil, flörtü olarak yapıyorum bunu.
Sana bunu da şöyle anlatayım günlük,
O gün Jake bana bildiği haberini verdiğinde heyecandan ne yapacağımı şaşırmıştım. Sonrasında Jay ile konuşmaya başladığımda ise hiçbir şey çaktırmamaya çalışıyordum. Ama konu birden buraya çekilince ben de ondan hoşlandığımı bizzat ona itiraf ettim. O da Jake hyung ona söylediğinden beri bunu düşündüğünü, kendisinin de benden hoşlandığını söyledi... Ben ona itiraf etmeyi bile düşünmezken birden bunların olması bana her şeyi unutturmuştu.
Şu an flört olmamızı bile mucize buluyorum. Çünkü her şey o kadar mükemmel ilerliyor ki kendi hızıma yetişemiyorum. Böyle olunca hissettiğim duygularla başa çıkmam daha da zorlaşıyor. Her konuştuğumda kalbim duracakmış gibi hissediyorum. Her iltifat aldığımda havale geçireceğimi düşünüyorum. Bende bıraktığı etkilerle kaç kere bayılacağımı düşündüğümü tahmin bile edemezsin. Abartı gibi görünebilir ama bunlar tamamen hissettiklerimin yarısı bile değil.
Sevgi işte. Gerçekten sevgi. Farklı bir sevgi. Bambaşka bir sevgi.
Hiç kimse gibi değil bana göre. Yaklaşımı, konuşması, bakışı, dokunuşu, her şeyi o kadar farklı ki. Ne zaman onu düşünsem başım dönüyor mutluluktan.
Eskiden bunları başka biri yazsaydı ve ben okusaydım iğrenirdim. Vıcık vıcık çünkü. Ama anladım ki içine bir kere girdin mi hiçbir şey umrunda olmuyor. Ha dünyanın en vıcık cümlesi olsun söylenen ha en sadesi. Sevgi bu işte. Gerçekten bu.
Yani sen 10 günde nasıl bu kadar uçtun da diyebilirsin ama deme. Ben zaten kendimi çoktan kaptırmışım. Sadece kendime gelmem cidden uzun sürmüş. Yine de önemli değil. Bundan sonra olan bütün zamanlarım onunla olsun yeter bana. Ne geçmiş ne de eski duyguların hiçbiri önemli değil onunlayken.
Sadece o olsun. Bana her şeyin en azı bile yeter.
•
2 buçuk ay sonra
"Ya vurmasana Allah Allah."
"Banane benimle kutlayacaksınız dedim. BİTTİ."-jake
"BİZ SENİ NEDEN ARAMIZA ALMAK ZORUNDAYIZ ACABA??"
"BEN OLMASAYDIM BOK YOLUNA GİDERDİNİZ ÇÜNKÜ."-jake
"Bi tık doğru ama bir tık olduğu için kes sesini."-jay
"Bıktım sizden. Eskiden birinden zorbalık görüyordum şimdi iki oldular."-jake
Göz devirip onu koltuktan kaldırmaya çalıştım.