Giremiyorlar

7 0 0
                                    

O gece herşey çok güzel di çok eğlenmiştik ama her güzelin bir sonu vardır derler ya bunun da bir sonu olucak dı.Ama kötü bir son kim tahmin edebilirdiki.

Abim,ben,ablam,kardeşim,teyzemin kızı yeşim hep beraber amcamın yanına uğramıştık ordan sonra da yeşim bizde kalıcağı için bize gidicekdik.

Amcamların evine geldik sonra bir konu yüzünden amcam ikiz abimlerden Naci abim birden kavga etmeye başladılar amcam abime vurmaya kalktı neyse biz onları sakinleştirmiştik ama amcam birden sustu gözleri kızarmaya başlamıştı.

Ve işte yine o kötü şey olucakdı cinler amcamı en savunmasız anında yakalayacaklardı ve Amcam'a Abim'i kötületeceklerdi ve olan olucakdı.

Bizde bunu fark ettik ve abimi bize götürüyoruz diye en büyük amcam"ın evine bırakmıştık en azından amcam rahatsızlandığın da bizde olduğunu sandığı için direk bize gelcek di ve bizde zaman kazanmış olucaktık.

Amcam gece rahatsızlanmış ve yalın ayak evden çıkmışdı.Yengem babamı arayıp olanları ona anlatti yanına yaklaşamıyoruz arkasından takip ediyoruz size gelebilir haberiniz olsun dedi kapattı telefonu.

Amcam da en büyük amcamın evinin önüne kadar gelmiş ve burda değil diyip doğru bizim eve doğru yönelmişdi.

Bizim evimizle en buyuk amcamlarının evinin uzaklıgı 15 dakika falan.Son anda babamın aklına gelen fikir abimi kurtardı belki de.Babam da çok kuvvetli bir hocanın numarası vardı onu arayip ne yapmamız gerektiğini sordu hoca da hemen çocuğu camiye sokin Cinler camiye giremezler dedi.Bizde bizim evin çaprazındaki caminin bahçesine soktuk abimi sonra eve geldik hiç bir şeyden haberimiz yokmuş gibi uyuyor numarası yaptık.Amcam bizim kapının önüne geldi tam kapıyı açıcaktı bize doğru baktı burda da değil dedi.

Direk bizin evin çaprazındaki caminin kapısına gitti ve işte o an,Abim amcama amcam da abime bakıyordu sanki öz yeğeni değil düşmanı gibi bakıyordu ve birden amcam dediki:

-BİZ BURAYA GİREMEYİZ.

Korkunç ve unutulmazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin