Zil sesiyle gözümü ovuşturdum . Zil sesini bir kere daha duyduğumda telefon değilde kapının zil sesi olduğunu anlayınca kapıya koştum.
Kapıyı açtığım gibi hareketsiz kaldım."Ben geldim" diyip sarıldı
Harun muydu bu sarılan? ne işi vardı? tedavi bitmiş miydi ?"Sevinmedin mi?"
Kendime geldiğim de Harun bana sarılmış bense kollarım yanda sessizce duruyorum.
"Manyak mısın?" diyip sarıldım
"Sadece bir an görünce şaşırdım "İçerden annem " Haruuun hani akşam gelcektin"
Harun benden ayrılıp "teyzee " diyerek ona sarıldı. Bende teyzemi öpüp kapıyı kapattım.Hira"Hadi herkes salona "
Hepimiz salona geçerken Harun ile Hira da selamlaştı.
Ben hemen Harun'un yanına oturdum onlar da karşımıza geçti.
" Herkes gelceğini biliyordu ve benden sakladılar mı ?"
Teyzem " Biraz öyle oldu ama biz akşam bekliyorduk lakin sabah gelmesi bizede süpriz oldu"
Harun omuzuma kolunu atarak konuştu.
"Düşündüm de sadece Belis'e sürpriz yapmak adaletli olmaz bu nedenle sabah geldim "
Annem " Gerçekten harika bir sürpriz oldu canım "
"Kuzenimin adaleti karşısında gözlerim yaşardı " dedim
"Valla anayasa gibiyim büyük küçük demez herkese eşit davranırım"
Hepimiz gülerken annem" Harika" diyip mutfağa doğru ilerlerken arkasında teyzem de gitti.
Onların gözden kaybolmasıyla yastığı yüzüne fırlattım"BİR de espri yapıyor "
bir yanda ona vurmaya başlamıştım. .
" Ne esprisi ya ciddiyim ben "
ciddi kelimesin söylerken bari gülemeseydi.
Yastığı kenara bırakıp kollarımı birleştirerek oturdum.
"Ya kalp krizinden gitseydim?"
Harun bu sefer belimde tutup yanına çekti ne kadar zayıflasa da gücü yerindeydi.
"Sen beni gömmeden bir yere gitmesin"
diyip yanağıma kocaman bir öpücük bıraktı.
"Sus Allah korusun "
" Hadi açım kahvaltı yapalım "
"Tamam"
Sessizce duran Hiray'i da alıp mutfağa geçerken babamın olmadığını farkettim.
" Anne babam nerde?"
" Bugün 12 de gelecek öğlen"
Annemle babam konuştuğuna göre herhangi bir sorun yoktur diyip Harun gelmesinin keyfini çıkartarak kahvaltıma geri döndüm .
Kahvaltımız harika geçmişti.Harun teyzemin arabasını aldı.Önce Hiray'i eve bıraktık sonra ikimizde Eminönü'ne indik.
İlk durağımız tabi ki balık ekmek oldu
Harun " Abi iki tane çek bize "
"Çok fazla zayıfladın "dedim
"Yani "diyip yüzüme anlamsızca bakınca
"Biraz fazla yemelisin bence "
Burnumu sıkarak " Tombik olursam evde kalırım ve sana eşlik etmek istemiyorum "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bayan ZAR Bay TAVLA
Mystery / ThrillerŞuanda nerdemiyim Bir MEZAR da ve DOĞUM GÜNÜMÜ kutluyorum