sıcak bir soğukluk

105 1 2
                                    

Güneş ışıkları kelebeklere eşlik ederek gelinciklerin arasında dans ediyor.

Kızın siyah saçları esmer teniyle bütünleşmişti.Erkegin elinden tutarak karşısına geçti."Burası büyüleyici "dedi. " Bizde büyüleyiciydik" Erkek kızı kendine çekerek bedenlerinin arasında ki mesafeyi kapattı.Gözlerinin içine bakarak "Ta ki sen büyüyü bozana dek "dedi. Kız buz parçası gibi soğudu.Kısa bir şaşkınlıktan sonra kendini bir anda geri çekip göğsünün içinden , üzerinde büyük bir özenle işlenmiş yılan deseni olan bir hançer çıkardı"Demek biliyorsun" Biraz önce ki o sıcak sesi şimdi ise buzdağından bile soğuktu.Kızın bu hareketlerine karşı erkekte bir an bile irkilme olmadı, yüzü ve bedeni mermer gibi sertti.Donuk ve hissiz.Kız konuşmasına devam etti.

"Demek artık dudaklarımızdan cümleler degil bedenlerimizden kan dökülecek." dedi ve hançeri savurup üzerine atladı.Erkek çevik bir hareketle hançeri geri savurdu.

Kızın üzerine yırtıcı bir hayvan gibi atlayıp kollarından tutup yere yatırdıktan sonra üzerine çıktı.Göz göze geldilerinde, duyduklar tek şey nefes alış-verişleriydi.Dudaklarını kızın boyunda gezdirmeye başladı.Kız yavaş yavaş vücudunun da verdigi sıcaklıkla gevşemeye başlayıp hançeri bırakıp ona sarılarak ve dudaklarıyla karşılık vermeye başladı.Dudaklarını kızın dudaklarına kitlermişcesine bastırdı.Küçük ama derin bir inilti duyuldu.

Ayağa kalktıgında kızın göğsünden başlayan kan vücuttun kıvrımlarını takip ederek toprağa süzüldü.Kan ne kadar sıcak olsada ölümün soğukluğu daha ağırdı.

Bayan ZAR Bay TAVLAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin