26 Bölüm

29 13 35
                                    

Karşılaşma : Hisler gerçek gülüşler sahte
~~~
Uyandığımda boynumun tutulduğunu hissettim . "Ah , bu çok acı verici"  öyle olmalı sen senelerdir neredesin ya iç ses

Seneler olmadı .

Cevapların kısa ?

Sana ne ki ?

Soruya soruyla karşılık verme !

Emir verme !

Salak şey

Aa sensin salak aptala bak gelmiş bana ne diyor sen kimsin kızım sen ?

Çingeneyiz kızımmm

Oh oh ah ah çingeneyiz kızımm

Ha şöyle, kendini bi sal ya .

/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/

Emir kahvaltı hazırladığı zamanlar ondan öğrendiğim bir tarif vardı . Zaten tek bildiğim tarif .  Pan kek , ona yapacaktım .

Çoktandır uyanmış ve yatağımda iç sesimle oyalanmıştım.

Emir'in uyanmadığını görünce hemen hazırlıklara başlamıştım .

Ve şu an tavayı yaktığım ana şahitsiniz " Aaa ehe ehemmm elimmmm"

"Asil Asil iyi misin ?"
"Mal mükemmelim ben ."
//:///////:::/:/://///

Bugün de böyle garip bir gündü . Arel'i özledim sanırım tekrar konuşmalıydım ...

Arel'in ağzından
...
Günlerdir Asil ile konuşmamıştık . O günler bana yıllar gibi gelmişti .  Aramalıydım ya da yüz yüze konuşmalıydım . Böyle olmazdı ,  zaten Arda'da 7 /24 "Asiiy nerdesin ya ?" Diye bağırıp duyuyordu .

Susturamıyordu Feraye. Babası da söylenip duruyordu zaten . "Asil de Asil aaa neymiş bu kız böyle gidin başımdan" diye mızmızlanıp duruyordu .

Hepsi senin suçun kızı öylece izledin .

Sus iç ses susss. Ses etme .

Gidip kızdan özür dileyene kadar peşini bırakmam ! Sadece şimdilik gidiyorum . Haberin olsun yani .

İyi git .

...

3 saat geçmişti aradan . 3 saat düşünmüştüm onu . 3 saat kalbimde yer almıştı o . Onun 3 saat boyunca kulak ağrısı olmuştur . Çınlaması olmuştur herhalde . Çok özledim onu . Bana bakan gözleri .

Gala'ya geldiğinde giydiği o dekolteli elbisesi. O an sanki benim için daha güzel gelmişti gözüme . Kalbimde aldığı yeri bir görse neler demezdi bana . Çok seviyorum onu o kadar çok ki , onu sevdiğim için çok şanslı çünkü o kadar güzel seviyorum ki bütün hücrelerimle birlikte.

Dans ederken bana bakan okyanus gözleri , gülünce güneş gibi parlayan gamzeleri .

Onun için parçalara bölünürüm onun için her şeyi yaparım . Her şeyi göze alırım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 03 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İnsafsız.(ARA VERİLDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin