Ben Ayaz ve Mami soygun yapacak cesaretimiz var mı ? içten içe onu düşünüyorduk ama hepimizde biliyorduk ki başka çaremiz kalmamıştı ve bir hafta zamanımız vardı şimdi her şeyi unutup nasıl kusursuz soygun yapacagız onu düşünmemiz lazımdı bu arada da üçümüzde işe gidemedigimiz için o pislik patron işten kovmuştu bizi artık tek gayemiz kusursuz arkadan iz bırakmadan soygun yapmaktı ilk önce mücevher dükkanına gidip gözlem yapmak lazımdı ben gittim bir kaç mücevher satın alacakmış gibi inceliyerek kameralara, kasaya, alarma dükkandaki güvenlik görevlisine kadar her şeyi incelemiştim ama dikkatimi çeken güvenlik görevlisinin konuşmasında yarın Red Otel de 321 nolu odada saat 21:00 de buluşacak olmasıydı yüz ifadesinden anlaşılan bir hayat kadını ile buluşacaktı bu işimize yarıyabilirdi ve eve gelip Ayaz ile Mami ye çok sıkı güvenlik önlemleri oldugunu girmenin neredeyse imkansız oldugunu söyledim Mami bagırarak bunun bir yolu olmalı mutlaka diyordu ve gün batımına gelmiştik dükkanı gözlemlemeye devam ediyorduk dükkanın anahtarı güvenlikçideydi en son o kilitleyip çıkmıştı dükkandan bu bizim için fırsat olabilirdi yarın güvenlik görevlisinin buluşacagı oteldeki hayat kadını bularak onla iş birligi yapıp dükkanın anahtarını alabilecegiz bir umutla yatmıstık planı anlatmıştım Ayaz ile Mami'ye plan güzeldi ve otele yoluna koyulmuştuk hayat kadınını odaya önceden gelecekti bu bize büyük bir şanstı böylece güvenlikçi gelmeden hayat kadınını ikna edebilecektik odanın önünde beklerken Gül isimli hayat kadını gelmişti hemen bizde arkasından odaya girdigimizde korku dolu gözlere çığlık atmaya kalkmıştı ağzını elimizle kapatarak ona zarar vermiyecegimizi bize yardım ederse 1000€ verecegimizi söyledik hayat kadını Gül için para önemliydi kabul etti ona güvenlikçiyin cebindeki anahtarı almasını istemiştik kabul etti biz paranın yarısını 500€ verdik diger yarısı iş bitince verecektik ve odadan çıktık 5 dk kalmıştı neredeyse güvenlikçinin gelmesine biz yan tarafta beklerken güvenlikci odaya girmişti artık her şey Gül'e kalmıştı aradan 10 dk geçmişti Gül odadan çıkmamıştı acaba ihanet mi etmişti bize kaygılanmaya başlamıştık ki Gül odadan çıkıp bize acele olmamızı söyledi duş alıyor şimdi 5 dkya çıkar diyerek bize anahtarı verdi Mami'nin önceden hazırladıgı özel hamur kaplara anahtarı bastırdık ve artık anahtarın kopyası bizdeydi Gül' e anahtarla beraber kalan 500€ nu vermiştik hızla otelden çıktık artık evde yarın ki büyük soygun için plan yapmamız lazımdı herkesin kahvesi önünde yapacagımız planları tartıstık çünkü bu önemliydi kusursuz olmalıydı her sey mücevver dükkanı her gün saat 20:00 de kapanıyordu bizim için en uygun zaman gece yarısı 03:00 deydi çünkü karakol o zaman bir gece kulübüne baskına gidiyordu sadece soygun 2 dk vaktimiz olacaktı bu vakit içerisinde çıkamazsak sifreli alarm çalacaktı ve bizim için büyük bir sorun olurdu şifresini bilemdigimiz için artık herkes bir köseye cekilmis soygun zamanını bekliyordu ki bir Mami'nin telefonu çaldı arıyan Ustura denile mafya bozuntusuydu 4 günümüzün kaldıgını getirmezsek ölecegimizi söylemişti Mami'ye artık hem korku hem heyecanla yapacaktık soygunu...
Değerli okuyucularım eğer bu hikayeyi okuduysanız iyi kötü yorumlarınız bekleyim oy vermeniz isterim ...