1 . bölüm

102 4 4
                                    

Sabah kalktım karşımda Cansuyu buldum biz Cansuyla 12 yıldır arkadaşız ama o benim için bir tane ben ona birşey olmasına Kıyamam annelerimizde çok iyi arkadaş bide semihle dilayı unutmamak lazım semih bizden bir yaş büyük dilada iki yaş ama biz onlara direk adını söylüyoruz neyse Cansu beni kaldırdı ne gideceğimi kararlaştırıldı (kendisinin tarzı güzeldir) sonra odadan çıktı bende üstümü giyinip aşağıya indim beraber kahvaltı yaptık sonra dışarı çıktık o sırada murat ve burak karşımıza çıktı onlarda bize katıldı. Murat benim sevgilim burakta cansu nun sonra dila ve semihi gördük. Onları da aramıza aldık hep beraber çarşıya kadar yürüdük sonra dila arkadaşının yanına semihte celallerin yanına gitti. Biz murat ben cansu burak devam ettik bişeyler içtik o sırada muratla kavga ettik ayrıldık onun bi kızla knk olmasını istemiyorum ama o hyr ben onunla knk olucam dedi o zmaan beni unut dedim ve ayrıldık ben aglamaya başladım cansu beni teselli etmeye çalıştı. Burakta muratla konuşmuş cansu burağı ararken duydum murat hala beni sevdiğinden başka bir şey demiyormus offff ne yapcam ben şimdi bende inu çok seviyorum ama biraz akillansin istiyorum neyse sonra bizim eve gittik cansunun annesi gelmişti beraber akşam yemeği yedikten sonra onlar gitti bende uyudum.

MESAJLARLA GİZLİ TAKİPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin