4.bölüm

38 3 4
                                    

cansu hepipmize sarılı ve olayı anlattı adam cansuya sizi tam 9 yıldır takip ediyorum ve artık birinizin ölüm zamanı geldi o da sen çıkçaksın herhalde demiş ve giderkende bize takipteyim hala dedi sonra biz dışarı kafa dağıtmaya çıktık o sırada bana özel numara mesaj attı. eve girin hemen bu sizin bir sınavınız girmesseniz çok kötü şeyler olucak dedi biz girmedik inadına sonra burağa mesaj attı girin bakın demiş biz yine girmedik sonra mesaj atmayı kesti sonra evlerimize gidip uyuduk hepimizin annesi uyandığımızda yoktu ve bir mesaj bırakılmıştı hepipmizi başucuna konulmuştu ben size demiştim şimdi annelerinizi boşuna aramayın çünkü yerin 7 kat debindeler yazmışyı bu kimdi? ne istiyodu bizden??? ne demek istiyodu??hemen annemi aradım cevap vermedi sonra arkadaşları aradık bizim bir gizli yerimiz vardır orayı kimse bilmiyor çünkü ormanın içinde bir ev oraya gittik ve eve girdiğimizde mesaj geldi o evin sahibi benim demişti bu adam ne diyodu sonra yatak odasından sesler geldi bunlar bizim annelerimizdi ama alamadık onları baygınlardı sonra bu adam gözümüzümn önünde hepsini öldürdü biz ağlamaya başladık ve adama doğru sinirli bi şekilde yakalştık sonra birden elektrikler kesildi bu seferde murat yoktu adamın peşinden koşmaya çaışyım ama yetişemedim ertesi gün cenazede adam bizi aradı bende burdayım dedi etarfa baktık  AMA HİÇ KİMSE YOTU SADECE AKRABALAR VARDI. offffffff bu ne eziyetli bi hayat neyse bir dahaki bölümde devamı gelcek .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 12, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MESAJLARLA GİZLİ TAKİPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin