🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂
رابعا/ حافظي علي قرة عينيك
🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂
في بنات كثيره زيها زي الاولاد في انها بتبقى عماله تبص على اللي رايح واللي جاي شكله حلو طويل عنده عضلات ولا لا وده طبعا غلط لان ربنا قال لنا نغض البصر لان مع كل نظره هنبصها على حد هتخليني ناقص بشكل ملامحه من غير ما نقص وفي ناس بتوصل معاها لدرجه انها تحب انا مش مع الفكره دي بس في ناس بتقول كده طب انت ليه تسمحي نفسك انك تبصي وتعجبي على واحد مش من الأشخاص المحلله ليكي ده غير ان انت لما هتيجي تتجوزي هتتجوزي واحد بيعمل حاجه زيك يعني هيبقى هو كمان بيبص ويعجب بشكل واحده وملامحها وتفاصيل جسمها وممكن في لحظه يقارنها بيكي من غير ما يقصد عشان هي احلى منك في الشكل وطبعا في بنات بتبقى برده بتلبس متعري ومحدد للجسم فطبيعي بيبص على تفاصيل جسمها طب ليه ليه وانت في ايديك انك تغضي البصر وتبقي فتاه صالحه ناضجه ربنا يرزقك بواحد شبهك صالح وناضج ومطيع ربنا ومطيع اهله ويكون بيتقي ربنا فيك.............
🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂
عارفه ان اللي هقوله ده دلوقتي ممكن يزعل ناس كثير وممكن ناس كثير ما تتقبلوش بس هو ده اللي ربنا قال عليه ...................
هو ان البنت لما بتيجي تتجوز في بنات كتير بتقعد تقول انا مش هغسل الهدوم انا مش هنضف وراه انا ما كنتش الخدامه بتاعته انا بس مراته جوزها لما يجي من الشغل يبقى محتاج انه حد يقلعه او تعملي له مساج وساعات بتوصل لدرجه انك تعملي له رجله
لانها بتبقى ملتهبه ووارمه وتعبانه قوي ان هو واقف كثير على رجله لو شغلنته تدل على كده طبعا عارفه ان في دلوقتي بنات بقول لك انا هعمل له رجله ازاي يعني وصلت للدرجه دي ايه الظل والاهانه دي اقول لك لا لا ده لازول ولا ده اهانه دي بالعكس انت كده مطيعه لجوزك انت كده له قد ايه انت بتحبيه..........
طب لو سالتك سؤال تاني قلت لك انت ممكن تعملي لي الحركه دي مع والدك تقولي لي اه طبعا ده هو بس يأمر هو شاور لي بس وانا اعمل له اللي هو عايزه طب لو قلت لك انت هنا مش هتحسي بذل هنا
هتقولي لي لا طبعا ذل ايه واهانه ايه ده بابا هو اللي جايبني وبعدين هنا ما فيش ده ابويا يعني...............
هاقول لك انك لما بتتجوزي بيكون جوزك ده في ما ثبت اخوك وابوكي وجوزك بابنك وكل حاجه ليه ما تعملوش كده برده ليه يعني انا مش عارفه اقول ايه بس هو ده الصح هو ده اللي المفروض تعمليه لجوزك
......
________________يتبع____________
أنت تقرأ
كُوْنِيْ اَمِيْرّة
ChickLitهذة القصه سوف تساعدك جدا لكي تتقربي من الله لتعلمي اشياء أكثر عن الانوثه في الدين الاسلامي ........ أنه دليلك لتكوني أميرة