ASLAN ABİM ✨

96 5 35
                                    

☘️ 1 hafta sonra ...


Asiye ' nin anlatımıyla ;

Bugün tam 7 gün oldu sen gideli . Yedi kocaman gün. Yalan söylemicem hala iyi değilim abi. Bazen nefes alamıyormuşum gibi oluyor. Sanki böyle kocaman bir taş var kalbimin üzerinde ama ağlamamaya çalışıyorum. Hani çok ağlasam , yanlış yaparım gibi geliyor. O zman tutamam kendimi , düşerim gibi geliyor . Ama benim güçlü olmam lazım. Kardeşlerim için benim çok güçlü olmam lazım. Onlarda iyi değil abi. Ömer hala sana çarpıp kaçan pisliği bulmaya çalışıyor. Her gün karakola gidiyor. Olay nasıl oldu , seni bizden kim aldı , onu çözmeye taktı kafasını. Her yere ilan yapıştırdı. Belki biri çıkar da , o gece o kazayı gördüm der diye umutla bekliyor hâlâ. Dokunmuyoruz ona . E ona da bu iyi geliyor Demek ki . Belki böyle avutuyor kendini , bilmiyorum ki . ( Ağlar ) emel ' im daha iyi . Ağlamıyor artık . Ama bişey oldu ona . Hiç yanımızdan ayrılmıyor. Gözü hep üzerimizde. Anlıyorum onu bize de bir şey olacak diye korkuyor bebeğim benim. Belkide bir doktora flaan danışmamız gerekiyor bilmiyorum ki ...


∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆

Emel ;  abla nereye gittin

Asiye ; ekmek almaya gittim ablacım . Evde ekmek bitmişti

Emel ; tamm ama bende gelicektim

Asiye ;  bitanem bidahaki gittiğimde seni de götürürüm tamm mı

Emel ; tamm

Asiye ; hadi başla bakalım. ( Ömer gelir ) hoşgeldin Ömer

Ömer ; hoşbulduk

Asiye ; hadi gel otur


* Ömer asiye ve emel oturup yerler.

Asiye ; yumurta ve yoğurt bitmişti. Artık ekmekle süt yeriz

Ömer ; tamm fıstığım sıkıntı yok

Asiye ; ( bir tabak verir) al ablacım sen bunu ye. ( Başka bir tabak alir ) bunuda seninle paylaşırız Ömer .( Parayı uzatır )  Abimden kalan para bu kadar kaldı.

Ömer ; tamm .

Asiye ; Ömer bizim iş bulmamız lazım. Abimden kalan para çok az kaldı . Daha evin faturası falan var kömür odun felan almamız lazım

Ömer ; bugün giderim işe belki patron dan avans falan isterim .

Asiye ; peki bende okuldan sonra iş bulmaya giderim .  ( Gözleri dolarak ) Ben anlamıyorum abim bu kadar şeyin üstesinden nasıl kalkıyordu . Çok zor Ömer .

Ömer ; biliyorum güzelim ama maalesef ben o abime vurup kaçan pisliği arıyorum onu bulduğum zamanda geberticem onu

Asiye ; Ömer bak anlıyorum seni ama bizim önemli işlerimiz var . Küçücük kız kardeşimiz var ona bakmak zorundayız. Hayat devam ediyor Ömer. Ve birşeylerin üstesinden gelmek zorundayız. Biliyorum abimsiz çok zor ama buna mecburuz . Katlanmak zorundayız.

Ömer ; ( gözleri dolarak ) aslan abim benim. Her sabah burda otururdu , gülerdi , bizimle uğraşırdı. ( Ağlar ) onu çok özlüyorum asiye

Asiye ; ( ağlar ) bende ama ayakta kalmak zorundayız . ( Yanağından öper )

Emel ; abii ağlama lütfen. 

Ömer ; yok , yok ağlamıyorum fıstığım söz veriyorum aglamicam .

ASDOR' UN AŞK DOLU HAYATI 🌺Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin