♡2♡

50 0 0
                                    

Dorazila jsem domů. Jelikož jsem nevěděla co dělat tak jsem vzala skate a rozhodla se jít do skateparku. Na skatu už jezdím celkem dlouho a troufám bych si říct že jsem v tom i celkem dobrá.
Jelikož jsem tu už dlouho tka jsem se rozhodla jít domů.

Doma jsem si udělala něco k jídlu. Jelikož moje kuchařské dovednosti nejsou na nejlepší úrovni tak jsem se bála abych to tady nepodpálila ale naštěstí dobrý.

Jelikož jsem neměla nic v plánu rozhodla jsem se jít ještě ven, protože proč ne.
Šla jsem na můj fav spot. Je to nějaká random opuštěná budova a proste I love itttt.
Byla jsem tam celkem dlouho. Je to divný bejt sama na ransom opuštěným místě? Doufám že ne.

Když jsem šla domů tak jsme to vzala ještě oklikou, protože bylo hezky a domů jsem ještě nechtěla.
Když jsem se procházela tak jsme samozřejmě měla sluchátka a poslouchala songy. A jak jsme šla tak jsem si rovnou koupila něco abych doma měla nějaký jídlo.

Doma jsem si připravila nějaký random věci do školy.

No tedkon je už večer ale jelikož já nejsem schopna jít normalns spát tak jsem cumela do mobilu a když jsem ss koukla kolik je tak jsem se trochu zdesila. Je 5 ráno a vstavam za dvě hodiny. Upss. No snad to nějak zítra přežiju.

Ráno jsem se vzbudila a vydala jsem se do koupelny. No nebyl to hezký Pohled. Doslova jsem vypadala jako zombik.

No takže abych aspoň trochu fungovala tak jsem si udělala kafe.
Dneska jsme si teda dala korektor aby mi to zakrylo ty strašný kruhy pod očima.

No a vydala jsme se na metro. Do ty školy nechci.

Jsem před školou. Help. Me. Dpici jsou tu sami kkti. Jestli to tu preziju tal to bude celkem cool.

Pamatujete si jak jsem se hadala s tím typkem? Tak to bude asi moje denní rutina. Krása. Fakt debil. Extrémně namyšlený hnusný kkt. On má v hlavě místo mozku piliny asi. Zařekla jsem se k nenavideni Albrechta. Jeeej

No takže jak bych to shrnula? Albrecht je debil. Škola je na picu.

No a já jedu konečně domů. Myslela jsem si že dneska v té škole chcipnh normálně. Fakt hrůza

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Ahojkyyy Takže nová kapitola is here. Dekuju že čtěte a doufám že se líbí. Btw co říkáte na album? Za mega jeba. No nic toď vše. Papaaa 🫶🏻

MELANCHOLiE// Grey256 Kde žijí příběhy. Začni objevovat