Vikend uplynul hrozně rychle a najednou je zase pondělí a s ním škola. Moc se mi tam nechce ale nějak to zvládnu.
Dneska máme 6 hodin což není špatný.
První hodinu máme nějakou jakože tridnickou takže se tam neucime což jse supr.
(U-ucitelka, T-třída, M-Martin)
U: Dobrý den děti. Dnes vám řeknu pár změn v zasedacím pořádku.
T: Nee
U: Ale nebojte změn je velmi málo většina z vás se chová slušně. Takže první změna je Lusia. Lusio budeš tedka sedět tady ve předu abych na tebe viděla.
M: haha
U: No moc se nesmějí Martine. Další změna je právě Martin. Bude sedět tady ve předu vedle Lusie.
M: nee
U: Tak a to jsou vlastně všechny změny v zasedací pořádku. A ty Martine a Lusio se můžete posadit do předu. Nevím an co čekáte.Ta učitelka si ze mě dělá fakt srandu. Jak mám sakra vydržet sedět vedle Martina. Doslova je to můj nepřítel ale zároveň je strašně hezkej. Nesnáším tu učitelku.
U: No a když máme tyhle změny chci vám říct ještě jednu informaci. Brzo budete dělat projekty do občanské výchovy (p.a. Nevím jestli je nastřelil občanka tak kdyžtak srry 🥲).
Bude to do dvojice. A ty dovjie určím JÁ a neudělám žádné změny i když mě budete prosit.Další. Ona už neví co víc si vymyslet. Doufám že dostanu někoho normálního aspoň.
U: Takže budu určovat. První dvojice Martin a Lusia.
Děláte si ze mě SRANDU už. Ne mě se to jenom zda. Říkala dal dvojice které spolu budou.
No už je konečně přestávka. Musim to tedka všechno nějak pobrat. Já mám sedět v jedny lavici společně s Martinem a ještě k tomu ve předu. A aby toho nebylo málo s ním budu dělat projekt? Přísahám že mě ta učitelka nesnáší.
Pohled Martina:
Ok. Teď to musim všechno vstřebat. Budu sedět s Lus v jedny lavici. Já nevím jak an to mám reagovat. Však já ji asi miluju. MARTINE CO TO MELES SAKRA. Ne žádný milování. Ale je stranse hezkaa aaa. Co bduud dělat. Ještě k tomu ten projekt.A má dokonce udělaný nový vlasy. Strašně ji slusej. Černá a červená. Supr kombinace. A dokonce má i novej piercing v nose.
No musim s ní navázat nějakou konverzaci. Nebo nemusím. Nevím je mi to jedno.
M: ehm dala by jsi mi aspoň tvůj ig abychom se mohli domluvit na tom projektu?
L: No asi jo je to: lus.mallerov.x
M: ok dikyPohled Lus:
Už jsem dorazila domů ze školy. No dneska to bylo teda zajímavý. A ještě jsem musela dát ig Martinovi.Přišlo mi oznámení na ig. Asi Martin. Koukla jsem se.
Whothefuckis_grey Vás začal/a sledovat.
Whothefuckis_grey Vám chce poslat zprávu.
Co to je za ig. Koukla jsme se na fotky a zjistila tě je to fakt Martin. Nejakej slavnější je normálně. Nevěděla jsme že dělá hudbu
Rozklikla jsem zprávu a podívala jsem se co píše.whothefuckis_grey:
Ahoj to jsem já Martinlus.mallerov.x:
Ahojwhothefuckis_grey:
Chtěl bych se domluvit na ten projekt. Jak bys to chtěla udělat? Nebo jakože spíš u koho chapeslus.mallerov.x:
Emm no já ještě nevím tak čas ještě máme nechala bych to na někdy jindywhothefuckis_grey:
Dobře tak zatím ahojjDala jsem jen zobrazeno. Sama to nemám ráda a vlastně ani nevím proč jsme neodepsala zpátky.
Jsme strašně zmatená tím co k němu cítím. Já vím. Za prvý známe se chvíli. Za druhý ani se pořádně vlastně neznáme. Za třetí zkoro se nesnasime. Za čtvrtý už nevím ale je prostě smash. Já fakt nevím.♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Ahoojj. Tady máte další kapitoluuu. Doufám že se líbí. Paa 🫶🏻
~Ann 🎧💿🧷