Dojela jsem na místo srazu kde už všichni byli takže se kalsicky čekalo jenom na mě upss.
(A-Anita, K-Klárka, P-Petr, M-Marek)
L: Tak jsem tady lidi
A: No konečně
K: už jsem myslela že nedorazis
P: Jezisi co melete všichni jste čekali že přijde na čas? Lus? Haha
L: Ty jo haha PetřeJakoby nás humor je celkem divnej takže pokud nepochopite tak sorráč.
L: hej ale vy jste mě jakože nehorazne zradili
M: coo a to jako proooc
L: jste si nikdo nevzal skate jakoo
K: jeziiis mě to vůbec nenapadlo
A: same
P: ajo já mám vlastně skate ups
L: tyvogo Petře ty dneska válíš
P: hele nech si kecy já nepřišel pozdě
L: njn už mlčímJak už jste si asi všimli tak s Petrem se bavím asi nejvíc ale je to logicky zanm se s ním nejdyl a proste si nejvíc rozumíme. Ale ostatní mám taky strašně moc ráda přísahám.
A: No a co vlastně chceme dělat když jsme se zase po 100 letech setkali
M: No napadlo mě že když už tady máme oslavenkyni tak bychom mohli zajít na partynu
K: No a na jakou? Do klubu úplně nechci
M: klídek mám kámoše co dneska pořádá a jsem zvanej tak co zajít tam?
P: Já jsem pro
L: Ještě aby jsi ty nebyl pro
K: a chceme jít rovnou nebo ještě ne
A: Já nevím jak vy ale já bych tam šla třeba až dyl a tedkon bychom si ještě popovídali než zas budem zlitý
L: hah jsem prooo ale jedině když mi někdo koupí krejzíka
K: ti jich koupím klidně 5
L: oki jsem pro
L: Ne dělám si prdel nebo jak chcete kazdej mi můžete dát jeden třeba nezlobil bych see
P: Ty jednou dostaneš infarkt z těch energiťáků
L: a ty z chlastuNoo asi se nemusím moc vyjadřovat k naší komunikaci. Ale já su spokojená protože mám 5 krejzíků. Jasně že je včelky nevypijiu teď to by byla škoda.
Takže jsem si tak tři čtvrtě hodiny povídali a dělali total kraviny a pak jsme se rozhodli jít na tu partynu.
A říkáte si že nám je takhle málo a pijeme? Ups asi trosku zkažený děti srry not srry.No takže jsme se vydali na tu party akorát našemu chytřejší Markovi došlo až teď že je to na druhý straně Prahy. Ale nevadi proste jsme nasedli na tramvaj a jeli jsme.
Tak a jsme tu. Je to nějaký barák ty jo ma nějaký hustý kámoše Marek. Vešli jsme dovnitř kde už to smrdelo chlastem a dalšíma vecma. No a tak jsme šli pro pití. Marek nám všem něco random podal a šli jsme se bavit. Nebo jako nějak vlastně extra ne. Prostě jsme tam staly občas dělali nějaký kraviny a zase mluvili. Anita už bohužel musela jít domů takže mínus jeden člověk No. Po chvilce šla potom Klárka na lov chlapců No jo no celá ona. Pak se někam vytratil i Marek. Tak jsme tam byli spolu s Petrem a řešili totální picoviny protože už jsme v sobě něco málo měli.
A vlastně už jsem se zmínila že nemám ráda místnosti a hodně lidma? Možná to tak nevypadá ale jsem celkem introvert teda když jsem s partou tak moc ne ale jinak jo. Ale je mi to celkem jedno protože když jsme nalita tak už jsem taky v poho.Šla jsem nám ještě pro pití No a do koho jsem nenarazila...
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
No takže další kapitola heree. Do koho asi mohla tak narazit? Kdo uhadne dostane zlatého bludišťáka. Papa 🫶🏻
~Ann 🎧💿🧷