30.Bölüm..Karanlık odadaki tutku sesleri

108 4 2
                                    

(30.Bölüm adına hep yeni bölüm hemde özel smut bir bolum yazmak istedim mangadan hatırladığım kadar yazacağım > w < ve okurken daha iyi düşünmeniz için fotolar koyacağım...iyi okumalar!)

Takemichi geri döndüğünde 2 sene zaman atlamıştı...

Mikey ve Nova gene arkadaşları ile beraber değildi ve Toman dagilaligi 2 yıl olmuştu...

Şimdi Nova ve Mikey e bakalım...

Mikey'in sarı saçları biraz uzamıştı...Novaninkisi de...

Şimdi Nova sessizce oturup yağan yağmura ve gök gürültüsüne bakıyor...önceden çok korkardı gök gürültüsünden ama Shinichiro nun dedikleri Hep aklındaydı...

(Anılar..)

Nova 6 yaşındayken Shinichiro nun odasında şiddetli bir kış yagmuru yağıyor..

Shinichiro gülüyor Nova Shinichiro ya sımsıkı sarılıp ağlıyor...Mikey ise Novaya endişe ile bakıyor..

Shinichiro: hadi ama Nova...korkma...alt tarafı bir şimşek...

Mikey: hadi ama Nova..korkma..

Nova: Çok korkuyorum!..çok korkunç bir ses cikiyor!

Shinichiro: ona gök gürültüsü deniyor aptal...

Mikey: aptal deme ona

Nova: ühüüğh!

Shinichiro: aha bi fikrim var..

Shinichiro Novayı kucaklayıp cama koyuyor ve yağmuru gösteriyor..

Shinichiro yavaşça ona gülümsüyor ve başını okşuyor

Shinichiro: bak şimdi Nova...gök gürültüsü olurken dışarıya bak..ve izle...ve Sadece düşün..."gök gürültüsü bana zarar vermez..çunku ben güçlüyüm.."

Nova yavaşça göz yaşlarını silip camdan gök gürültüsüne bakıp gok gürültüsü olunca hızla gozlerini kapatıyor ve mirildaniyor..

Nova:gök gürültüsü bana zarar veremez..çunku ben güçlüyüm!...

Ve Nova rahatladı...Shinichiro nun kucağında uyudu...ve sonra Mikey ile beraber uyudu...

(Günümüz.)

Nova ic çekiyor ve mırıldanıyor..

Nova: Gök gürültüsü bana zarar veremez...çünkü ben güçlüyüm...

Yavaşça gözlerini kapatıp koltuğa yaslanıyor...

Tokyo Revengers x OcHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin