25 bölüm..."Yemin Ederim o savaşı Kazanmadan gelmeyeceğiz"~<

147 9 3
                                    

Draken yaşlı gözleriyle Mikey'e bakti..

Draken:birde Emma öldü..

Nova:Ken-chin...

Draken Novanın konuşmasına izin vermeden onun suratına yumruk attı..sonra ordan gitti..

Nova ve Takemichi Mikey'in karşısında ayakta duruyorlardı şimdi..hastanenin içindeler

Nova Mikey'in yüzüne yaklaştı ve eğilerek elini Mikey'in yanağına koydu Mikey'in ölü gözlerine baktı..

Nova: Mikey...acını derinden anlıyorum...bunu saklıyorsun...her şeyi içine atma..dışına da at...korkma..Ben senin yaninda olacağım..

Takemichi: Mikey-kun...bugünkü savaş...ehm...

Nova: Mikey bu halde savaşa katılamaz.. Ken-chin de öyle...

Takemichi: Peki ya sen Nova-chan?..

Nova yere bakti savaşı da bırakmak istemiyordu Mikey'i de..

Mikey'in elini ellerinin arasına koydu ve elini öptü..

Mikey Novanın biraz elini sıktı...ona gitmesini söylermiş gibi..

Nova Mikey'e sarıldı ve yanağını öptü..

Nova:Yemin Ederim o savaşı Kazanmadan gelmeyeceğiz...

Mikey'in elini yavaşça bırakıp Takemichi ile çıkışa Chifuyu  kapıdaydı..Takemichiye Motora binmesi için işaret yaptı Nova ise yürüyerek gidecekti..

Takemichi ve Inupi vardılar Musashi Tapınağına..Nova ise oraya geldiğinde Üyeler ve Takemichi tartışıyorlardı

Nova elleri cebinde ortaya doğru adım atıyordu..

Merdivenleri çıktı ve üyelere döndü tatlı sakin tavırından sert bir tavır kalmıştı...

Nova: oi oi...dedikleri doğru...Hem başkan hem başkan yardımcısı katılmıyor...savaşın anlamı kalmıyor diye bişey yokki...biz hep Mikey'in ve Drakenin arkasınasaklanacağız...hep onlarmı bizim için bişey yapacak?...Hayır!...bizimde onlar için bişey yapmamız lazım...eğer "ben korkuyorum ben yapamam" diyen varsa bu savaş için...o zaman neden Toman üyesi oldu?..

Üyeler sessiz kaldı...

O an bir gülüşle duyuldu

Smiley: Oi oi..heheh...

Chifuyu: Smiley!

Mitsuya: Bu ikisini de alin yanınıza

Nova: Taka!

Novanın gözünde yaşlar vardı ağlamak isterdi ama güçlü kaldı Hakkai ve Souya ortaya çıktılar ikiside Takemichinin emrinde..

Nova Mitsuya ya yurudu ve ona bakti

Nova: Taka...

Mitsuya: Şşst ağlarsan gülünç duruma düşersin aptal..

Mitsuya sıcak gülümseme ile Novanın başını okşadı Nova ise gulumsedi Merdivenleri geri çıktı

Nova: Savaşmak isteyenler belli oldu! Geri kalanları kendilerine Toman üyesiyiz diye gezmeye devam edebilir...şimdi asıl soru şu...

Kimler savaşmak ister!?

Butun üyeler bağırmaya başladı Toman diye

Nova gülümsemeye başladı çok mutlu oldu..özellikle Mikey adına..

Mikey'i çok sevdiği için bu savaşa katılacak..

Devam edecek...

Evet arklar biliom biraz kısa oldu diğer savaş bölümü ile bu savaş bölümü birleştirip yazacağım diyetini sizi çok seviyorum öpüyorum dikkat edin

Saat: 08.40-09.20

Tokyo Revengers x OcHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin