İkinci bölümde tanışacaklar, o bölüm de bugün gelir. Uygulamanın mantığını az çok anlatmak için yazdım bu bölümü.
Asker beyi kurguya dahil ettiğim zaman bu bölümdeki mesajlar gibi bazı mesajları kurguya ekleyeyim mi? Yoksa asker beyden mi devam edelim?
İtalik ve ortada yazılmış olan yazılar Ege'nin düşünceleri.
Son olarak bir konuya daha değineceğim, bu konuşmaların çoğu gerçekten yazılmış mesajlar. Fake hesap açmıştım bi' ara ona gelen mesajlar. Garip olanları buraya ekledim diyelim.
Her neyse iyi okumalar dilerim.
⭒
|Denizegecelik adlı isimle uygulamaya katıldınız.Anonim72638: mrb
Siz: merhaba
Uygulamaya kayıt yapar yapmaz gelen mesaj ile güldüm. Arkadaşım ile sıkıldığımızdan ikimizde birer hesap açarak bir anonim uygulamasına giriş yapıvermiştik. Birkaç hikâye atarak daha fazla mesajın gelmesini sağlayacaktım. Garip bir uygulamaydı, salak çoktu.
Derin bir nefes alarak galerimde gezindim, buradan kendime bir av bulmadan dönmeyecektim.
Yüklediğim anda birkaç mesaj daha gelmişti, hikâyeye atılan alevleri, kalpleri ve yazılan selamları es geçtim. Eğlenebileceğim bir şeyler arıyordum. Belki daha açık bir fotoğraf işe yarardı.
Anonim97368: Aşkım yerim senin amını
Siz: Amım yok
Anonim97368: Niye
Siz: Erkeğim ben, erkek
Birde bunlarla uğraşıyordum ya. Biyografimde de yazıyordu her şey. Bunlar neyi anlamıyordu?
Anonim236730: Hacı mısın bacı mı çözemedim ya
Ne diyordu bu?
Siz: Ne?
Anonim236730: Erkek misin kadın mısın çözemedim ya
Siz: Erkeğim
Fem giyiniyorum sadeceAnonim236730: Anladım
Hafif verici bir tipim var diyorsun yaniSiz: Ben neden bahsettiğini anlayamıyorum
Anonim236730: Sevişen bir tarzın var yani diyorum
Doğru muSiz: Değil
↬Anonim236730 engellendi.Hepsi manyak bunların.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Connect | Gay
Teen FictionAnonim uygulamasında tanışan üniversite öğrencisi ve sekse düşkün bir asker. - 10.03.2024'