Meil on kõigil olnud rohkemal või vähemal määral raske lapsepõlv. Mõned sattusid päris pisikesena õnnetusse, teised sündisid intellektipuudega või neid kuritarvitati väikese lapsena. Paljud hakkasid juba nooruspõlves lävima halva seltskonnaga ning ei puudu ka neid, kellel oli näiliselt ilus elu, kuid kes pidid siiski tundma end üksildase ja teistest eraldatuna. See ei olegi tähtis, mida me lapsepõlves kogesime, sest lõpuks taandub kõik vaid meie omaksvõetud uskumustele, mis on hoolimata meie erinevatest kogemustest üllatavalt sarnased.
Peagi jõuame me kõik välja uskumusteni: "Elu on kannatus." "Ainult tugevamad jäävad ellu." "Ma pean kõiges parim olema, et mind hinnataks." "Võistlemine tekitab adrenaliini ja adrenaliin on nii äge, mistõttu on võistlemine minu elu mõte."
Need on vaid vähesed neist uskumustest, mille oleme endale külge saanud. Mõned on head ja innustavad meid tegudele. Teised jälle võtavad energiat ja väsitavad, viies meid lõpuks kurnatuse ja masenduseni.
Kuid need kõik on siiski vaid uskumused, millel pole muud tähtsust kui võtmeroll meie elu kujundamisel.
Me kõik teame väljendeid "Igal reeglil on erandid." ja "Ilma halvata ei tule head." Aga kas me taipame, kui suur osa on neil ütlustel meie praeguse elukeskkonna loomisel? Kui me teaks, kas valiksime neid?
Uskumused ei ole tegelik Tõde, kuigi me oleme neile just sellise osa oma elus andnud. Kui laseme uskumustel oma elu juhtida, andes neile "teadmise" pealkirja, võime lõpuks sattuda ummikseisu. Sest kui keegi teine usub sellele risti vastupidist ning tänu sellele kogeb ka midagi kardinaalselt teistsugust, siis järelikult ei saa kumbki neist olla Tõde.
Sest Tõde on muutumatu. See on alati olemas ja kindel. Me võime sellele toetuda ning seda usaldada, teades, et järgmisel päeval on See samasugune kui eile.
Ning see teadmine annab meile vabaduse.
Uskumused muutuvad. Mis eile oli tõde, on homme vale. Mida eile pidasime heaks, peame homme halvaks. Praegusel ajal muutuvad uskumused ultrahelikiirusel ning me ei suuda sellel kõigel silma peal hoida.
Kuid me ei peagi. Kui teame, et meie tänane uskumus võib homme olla vale, võime vahepealse tasandi vahele jätta ja otse uskmatuse tasandile hüpata.
ESTÁS LEYENDO
Armastuse maagia
No FicciónSee raamat ei kuulu ilukirjanduse alla. Tegemist on raamatuga, mis räägib armastusest minu silmis. Loodan, et meeldib.