Yazardan_
Chan Seungmin'i kalçalarından tutup duvar ile kendi arasına sıkıştırmıştı. Seungmin her ne kadar kaçmaya çalışsada boşunaydı. Chan onu gıcık edecek şeyler söylüyordu.
"Biliyor musun Seungmin? Sinirlenince çok tatlı ve seksi oluyorsun."
"Chan bıraksana beni bela mısın be adam?!"
"Kırıcısın bebeğim"
"Ben nerden senin bebeğin oluyorum yavşak!?"
Ve bir ses geldi.
"SEUNGMİİİN NEREDESİN TANRI AŞKINA?"
Gelen Jisung'un sesiydi. İşleri bitmişti ve gitmek için Seungmin'i arıyordu Chan sesi dinledi ve Seungmin'e döndü.
"Anlaşılan yine kaçıyorsun ha?"
"Kaçmıyorum, seni gebertmek için hazırlanıyorum diyelim hm?"
Chan sahte bir gülünseme ile "Ahaha çok tatlısın. "
Seungmin göz devirdi. Kafasını tekrar sesin geldiği yöne doğru çevirdiğinde Chan pürüzsüz cildine doyamadığını söyler gibi boynunu öptü ardından emdi.
Kafasını kaldırdığında ise suratına sert bir yumruk indi. Seungmin boynuna kadar kızarmış ve sinirli bir şekilde Chan'a bakıyordu.
Chan gülümsedi. Seungmin ise "Bidaha böyle birşey yaparsan neslini çürütürüm" deyip hızlı adımlarla koridorda ilerledi. Arkasındaki Chan ise ona aşk dolu gözlerle bakakaldı.
Seungmin hızlıca dışarıda, arabanın içinde onu bekleyen arkadaşlarına doğru yürüdü. Suratı ve boynu o anı düşündükçe daha kızarıyordu. Bu yüzden de belli oluyordu.
Hoş birşey yaşadığı٭
Jeongin seungmin'in suratını görür görmez kıkırdadı. "Hyung içeride ateşli bir şeyler mi oldu?"
"Jeongin bir sus zaten sinirliyim açtırma ağzımı"
"Tamam abi büyüksün"
Seungmin sabır çekti. Bunlar olurken yolun yarısına gelmişlerdi bile. Jisung merakına yenik düşüp sordu
"İçeride ne oldu mongmong bak çatlıyacağım meraktan"
"İyi peki sadece boynumu öptü"
"Ha bu kadar yani? " diye sordu Felix Chan'ın yavşak olduğunu oda biliyordu ve Chan öpüp geçmezdi. Seungmin "Emdi biraz... Ama izin vermedim fazlasına sağlam bir yumruk geçirdim suratının ortasına"
Jeongin, Felix ve Jisung buna kahkaha attı. Eve varmışlardı. Seungmin kendini içeriye attığı gibi gidip duşa girdi. Soğuk bir duş onu rahatlatabilirdi.
______________________🤍__________________
Kisa oldu cumki tanitimsi bisey yapmak istedim ve Chan c∞k yavsak olucak uc gundur su bolume ugrasiyorum ツ✌︎
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ENEMY MAFİAS/chanmin
Fanfic2 düşman ikiside mafya birbirlerinden nefret ediyorlar. Ama bu aşk yaşamalarına engel değil... ~ mpreg!