Kedilere fısıldayan adam bir video attı.
_kedilerefisildayanadam_
Evet... Merhaba ben kedilere fısıldayan
adam yani bir diğer adımla Beomgyu. Bugün yanımda çok sevimli ama bir o kadarda çirkef bir kediyle yan yanayız...Ah! Hayır çirkef demek istemedim dur be! Heh tamam ehem pardon...(Kameraya yaklaşıp, bir elini ağzını kediden gizleyecek şekilde kapatıp, konuşmaya başlar.)
Kendisi çirkef ama kabullenmek istemiyor.
O bana bu hayatta kesinlikle yakın arkadaşım olan Yeonjun'u hatırlattığı için ona Hırslı diyeceğim. Umarım Yeonjun kadar hırslanıp, kafası düzleşmez. Ah... Hayır Yeonjun şaka yapıyorum.
Neyse Hırslı'yı tanıtarak başlayalım. Kendisi mahallemize yeni katılmış ve bir kaç tane yavrusu var. Anlayacağınız adı gibi bayağı hırslı...eheh şaka. Onları da bir gün başka videom da bahsedeceğim. Mahallede kendisini sevdiren bir kediymiş. Bakın ben sevebiliyorum. Ayrıca pati vermeyi biliyor. Onun önceden sahiplenilip, sahiplenilmediği hakkında bir bilgim maalesef ki yok. Olsun ben bu kediciğe de bakarım.
Ah... Video bayağı uzun oldu sıkmak istemem. Hırslıyla sizlere şimdilik hoşçakal diyelim. Yine bir video da görüşelim Hırslı.
Yeni kedi Hırslı'yı nasıl buldunuz 🐱🐈 #kedilerefisildayanadam #beomgyu #kedi #catlovers #animal #kittie #cat #hırslı
Beomfan: videolarını lütfen daha uzun çek
Hajun: ✨Hırslı bayağı hırslı✨
Yeonjun_: Sensin düz kafalı hödük
↪️ Kedilerefisildayanadam: yo sensinKaimi: @soobinsoo bak sana dediğim çocuk
↪️Soobinsoo: anaaa bizim mahallede ki çocuk
↪️Kaimi: gunaydin askom
↪️Beomfan: sizin mahalle nereydi?
↪️Kaimi: saturn de yavrum bilmezsin senMinju: of çok sevimliiii 💕💕💕💕✨✨✨🐈
Jiyeon: tipeee bakar mısın videoda iki tane sevimli bir şey var kafayı yiyeceğim
↪️Beomanti: afiyet olsun yerken mide ilacı da al
↪️Jiyeon: acilinden bi engel+5272 yorum
Kedilere fısıldayan adam video attı.
_kedilerefisildayanadam_
Evet... Merhaba ben kedilere fısıldayan adam yani bir diğer adımla Beomgyu. Bugün yanımda yine yeni bir kediyle karşı karşıyayım. Kendisi ben gitmeden yanıma geldi. Bir yarım saattir falan seviyorum sanırım.
İlk defa bu kadar uzun süre sevebildiğim bir sokak kedisi oldu. Kendisi bayağı bakımlı görünüyor. Onun sahipli bir kedi olduğunu düşündüğümden etrafa sordum soruşturdum ve bir adamın onunla ilgilendiğini söylediler.
Çokta önemli değil aslında tanıtacağım. Kendisini biraz yalaka bulduğumu söylemek isterim. Ama sevimli olduğunu da inkar etmemek lazım. Gördüğünüz üzere ayağında minik bir sargı bezi var. Küçük bir kaza geçirmiş minik dostumuz. Ama insanlardan da yardım alabilmeyi becerebilmesi çok hoş. Ona ben sarma diyorum. Ayağındaki sargı bezinden dolayı. Umarım sağlığına çabucak ulaşabilir.
Bu kediciği ben biraz daha sevip, oynayacağım o yüzden sarmayla size hoşçakal diyoruz.
"Mrr..."
Sarmayı nasıl buldunuz? Bayağı sevimli bir 🐱🐈 #kedilerefisildayanadam #beomgyu #kedi #catlovers #animal #kittie #cat #sarma
Beomfan: Ya kafayı yiyeceğim manyak sevimli bir kedi
Jyone: kedilere bu şekil sahip çıkan insanları çok seviyorum 💕
Kaimi: bu hesap sardi ln
Yeonjun_: bu kedi de seni dovmeliydi yazik oldu 😞
↪️kedilerefisildayanadam: sus cacikSanghouuu: kedi kedi kedi kedi kedi kedi kedi
Yunjinifer: @tyunking_ bu hobak değil mi?
+7538
🐱💕🐈
tyunking_:
Sen kim oluyorsun da benim kedime yalaka diyorsun.
🐱💕🐈
Yeni serimiz hayırlı olsun
Bu kurgu fikri keşfetimde handisgo adlı bir kullanıcı vardı oradan aklıma geldi ve bende dedim ki buna bir kurgu yazmalıyım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kedilere Fısıldayan Adam °Taegyu°
FanfictionBeomgyu mahallesinde ki kedileri tanıtıp, sosyal medyada paylaşırdı. Ünlü sayılabilecek derece de bi kitlesi bile vardı. Bir gün bir kediyi tanıtır ve kedinin sahibi ona bir mesaj atar. Tyunking: Sen kim oluyorsun da benim kedime yalaka diyorsun. #1...