IX

182 31 4
                                    

Kedilere fısıldayan adam video attı.

_Kedilerefisildayanadam_:

Merhabaa! Ben kedilere fısıldayan adam. Bir diğer adımla Beomgyu.

Bugün yanımda bir kedi var ve bu kedinin süper güçleri de var bence. Şuna bakar mısınız minik bir maskesi varmış gibi. Kara Kedimi buldum ben galiba. Sevimliliğe bakın cidden minik bir süper kahramanmış gibi davranıyor. Neyse durun tanıtıma geçeceğim.

Mahallenin minik koruyucusu. Kötülerin korkusu kedi yanımızda ben ona kara kedi diyeceğim çünkü mucize uğur böceği izlemeyi seviyorum. Bu kedicik demin miyavlayarak beni kurtardı. Yolda gidiyordum bir ses duydum hemen oraya döndüm bu kedi. Sonra önüme baktım kocaman bir taş nasıl görmem dedim. Sonra kahraman kediye teşekkür ettim. Duyduklarıma göre bu kedi birçok kişiyi de kurtarmış. Bu kedinin kurtarmış olduğu bir vatandaşımızla ve kedimizlede bir röportaj videosu yapmayı hedefliyorum.

Yine teşekkür ederim kara kedi. Hoşçakal bak gördün mü kahramanlığın adına videomuz biraz uzun oldu.

Yeni kedi Kara Kedi'yi nasıl buldunuz? 🐱🐈 #kedilerefisildayanadam #beomgyu #kedi #catlovers #animal #kittie #cat #catnoir #karakedi

Hiheklo: batman kedi gercek degil

Guluhgulu: hindi severim 🦃

Beomfan: ışıltılı... hafif... rüya gibi.. Adrian...koku...adrian...adrian...adrian...Adrian haha

Jiguli: 🦇🦇🦇

Kaimi: ben seni kara kediyle shipliyorum ama hangi kedi tahmin ett 😻😻😻😻
kedilerefisildayanadam: kai beni kediyle mi shipliyorsun
Kaimi: hayir ne alaka

Yeonjun_: ne kara kedisi salak batman kedi o
Kedilerefisildayanadam: sus Kara Kedi o

Taehyun (bey)- Beomgyu

Taehyun Beyciğim:
İyi günler Beomgyu Bey, çekimler için işe koyulacağız. Yarın müsait misiniz?

Beomgyu:
Bu gece nöbetim var. O yüzden yapabileceğimi pek sanmıyorum.

Taehyun Beyciğim:
Anlıyorum. Tamamdır o zaman yarından sonra müsait olabilirseniz lütfen haber edin.

Beomgyu:
Tabii ederim iyi günler.

😻💕🐈

Yoğun bir akşamdan sonra mola vermiştim. Kafeteryadan bir kahve aldım ve telefonumu kurcalayarak içmeye devam ettim.

Beomgyu'nun Instagram ana ekranı:

Sunshineoo:

Sunshineoo:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Kedilere Fısıldayan Adam °Taegyu°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin