"Eveet yakışıklı beyefendi adın ne bakalım?" gururla gülümsedi annesine bakarak. Sonra bana doğru döndü ve neşeyle adını söyledi.
"Eunho, Yang Eunho! Senin adın ne doktor amca?" Bana yöneltmişti soruyu. Bende onunla aynı ses tonuyla cevap verdim.
"Beomgyu, Choi Beomgyu!"
"Beomgyu doktor amca! Ah, öyle diyebilir miyim ki?"
"Tabii diyebilirsin Eunho."
"Ah, tamam...Beomgyu doktor amca, kalbim nasıl atıyor?" tatlı tatlı konuşuyordu ufaklık. Dayanamayıp, yanağından hafifçe canını yakmayacak şekilde makas aldım.
"Güm güm diye hızlı hızlı atıyor duymak ister misin?" sesimi çocuklaştırarak dedim. Gözleri parladı aniden istediğini anlamıştım direk. Annesine bir bakış attı istekli bir biçimde aşırı sevimliydi.
Masamdan bir tane peçete aldım ve kulaklık kısmını iyi bir şekilde temizledim. Ardından Eunho'nun kulağına nazik bir şekilde taktım.
"Nasıl atıyor kalbin Eunho?"
"Hızlı hızlı atıyor, güm güm diye!" Şaşırarak söylemişti. Bu çocuklar niye bu kadar sevimli olmak zorundalardı.
Steteskopun, kulaklık kısmını Eunho'nun kulağından çıkardım ve bir kenara koydum. Sonra temizlerdim. Eunho'yu iyi bir muayene ettikten sonra annesine talimatları ve reçeteyi verdim. Eunho'ya da gülümseyerek veda ettim ve böylelikle hastane mesaimi bitirmiş bulundum.
Üstümü değiştirip, hastaneden çıktım ve Taehyun Beyle tekrardan sözleşme imzalamak adına yine aynı kafeye doğru yolumu tuttum.
Kapıdan içeriye girdim ve gözlerimi gezdirdim. Onu gördükten sonra gülümseyerek yanına gittim.
"Umarım çok beklemedim."dedim muhsipce.
"Yok sorun değil buyrun oturun." Kafasını kaldırıp, bana seslendi.
Sandalyeyi çekip, oturdum. Sonra bana yine bir soru yöneltti.
"Aç mısınız?"
"Yok aç değilim, yine bir kahve alabilirim."
Garsona siparişi verdi ve çantasından bir dosya çıkardı.
"Vaktimiz bir tık kısıtlı olacağı için direk sadede geçeceğim. Elimizden geldiğince size uyum sağlayabileceğimizi düşünüyoruz. Zaten çok fazla da uzun sürmez kısa bir işbirliği dahilinde ilerleyecek her şey. Yüzünüz ve vücudunuz modelliğe uygun. Kişilik karakteriniz de gördüğüm üzere güzel görünüyor. Gerisi de zaten sizin fikrinize kalmış bir durum. İmzalamak istemezsiniz de anlayışla karşılayacağız."
Çok hevesliymişim gibi görünmek istemediğim için biraz bekledim ve düşünür gibi yaptım.
"Tamam olur. Burayı imzalıyorum galiba."
Kafasını salladı ve ben imzalarken beni incelediğini hissettim. Sözleşmeyi imzalayıp, ona uzattım. Biraz kağıdı inceledikten sonra çantasına geri koydu. Ve bana doğru döndü.
"Aramıza hoş geldiniz Beomgyu Bey."
😻💕🐈
Bir bolumun daha sonuna geldik
Diger bolumde Beomgyu video atsin artik bence sonrada modellik yapmaya gideriz bi biz
Ustun shop yetenegimle (!) bir (1) sey hazirladim max yetenegim ona yetti yarın ya da haftaya goruruz ustun yetenegimi
A buaradaaaaa
Tesekkur ederiiiim 😭😭😭😭 böyle bir gorunce sok oldum cok mutlu olduum
Ayrica teaserlari izlediniz miii manyak guzeelll 🤧😭🤧😭🤧
Neyseeee yarin gorusuruuuz 🤍💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kedilere Fısıldayan Adam °Taegyu°
Fiksi PenggemarBeomgyu mahallesinde ki kedileri tanıtıp, sosyal medyada paylaşırdı. Ünlü sayılabilecek derece de bi kitlesi bile vardı. Bir gün bir kediyi tanıtır ve kedinin sahibi ona bir mesaj atar. Tyunking: Sen kim oluyorsun da benim kedime yalaka diyorsun. #1...