Etkisinden Kurtulamadığım..!

111 5 5
                                    

Bu rüyalar öldürecek benii. İbadetim doğru değilmiş ve gösteriş amaçlı yapıyormuşum. ne yapacağımı bilmiyorum. Bazen bir şey oluyor şeytan içime girmş gibi oluyor davranışlarıma inanamıyorum. Sonraki gün bir başkası oluyorum ne yapacağımı bilmiyorum deliriyorum sanırım, bir gözüm sürekli kapanıp duruyor. Sürekli tek göz çiziyorum yardım edin bana,

İstemsiz oluyor.sinir krizi geçirecek gibi oluyorum bazen yatınca ölüyorum aslında of bilmiyorum sürekli rüyamda bir şeyler görüyorum ve hepsinin de bir mesajı var. Yüzümde bir yara var iyileşiyor ve farklı şekiller oluyor saçma belki güleceksiniz ama ilk şekli güneş ikincisi ay-yıldız üçüncüsü bugün oldu ve "G" harfi vardı cidden kafayı yedim Yüzümdeki yaranın anlamını galiba bilyorum. Ama ya rüyalar?? İbadetim gerçekçi değilmiş ???? !!!! Ne demek şmdi bu3 gün önce gördüğüm rüyanın etkisindeyim saçmaydı. Evleniyordum ağlıyordum ama istekli evleniyordum ailem yoktu sanırım ölmüşlerdi iki tanıdığımz vardı nikah şahidi olarak ve ben regl dönemimdeydim. Bakın zeten regl dönemindeyim ondan etkilenmişsindir demeyin alakası yok.... Ben oturmuş ağlıyordum gelinlik kirlenmden yer kirlenmişti sürekli evlendiğim adamdan özür diliyordum en sonunda beni sakinlştirdi evlendik falan. Ben yine ağlyrdm uyanıyordm yüzümü. Bir dergiyle kapatıyordum dergi küçüktü yüzümü kapatmamıştıEğilip yanağımdan öptü, o an yarı uyanıktım annem kaldırıyordu beni ama hem uyanık hem de rüya görüyordum  adam bana 'ağlama' dedi bir şeyler daha dedi hatırlamıyorum hatırlamakta istemiyorum o öptüğünde cidden öpüyor sandım aslında iyi biriydi ama değildi şeytanın beden almış haliydi bunu hissede bilyordum belki kendim abartıyrm kim bilir ama rüyada adet olduğnu görmek iyi değildir ben rüya yorumlarına bakıp da demiyorum gerçekten iyi değildir.Bana akıl fikir ver ne yapacağımı bilmiyorum rüyanın etkisindeyim ben küçükken de evlendiğmi görmüştüm bunda bir şey yok ama o gün gördüğüm başkaydı o günde farklı davranıyordum ben... Ben eski ben değilim bir şeyler oluyor anlamıyorum akıl verin bana lütfen boş ver demeyin rüyalar bana yol gösterdi hep...

RÜYALARIM & YAŞADIKLARIM ☠ #Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin