Üst Üste Aynı Rüya!

31 4 3
                                    

Uzun yazmak istemiyorum. İki farklı rüya ama orta yönleri var. İlk rüyamı uzun uzun anlatamayacağım. Tek söyleye bileceğim rüyada 'kasten bilerek orucumu bozdum'. Bunu internetten araştırdım ve yorumu şuydu: Rüyada isteyerek ve bilerek oruç bozmak, rüya sahibinin gerçekten de Allah katında kabul olmayacak ve rüya sahibini günahkâr kılacak bir şey yapacağı anlamına gelir. 

İkinci rüyam ise bundan iki gün sonra gördüm. Onda ise orucumu tekrar bozdum ama 'istemeyerek bozdum' bunu da araştırdım ve şunlar yazıyordu:    Rüyasında yanlışlıkla ve hiçbir kasıt olmadan oruç bozarken görürse eğer kendine hayır getirecek bir olay yaşayacağına, hayırlı haberler alacağına, dileğinin ve isteklerinin yerine geleceğine delalet eder.  

Öncelikle neredeyse aynı iki rüya ve iki farklı anlam. Gördüğüm rüyalar güzel de olsa anlamı kötü. Sadece bun internette araştırıp size söylemiyorum. Kötü yada iyi rüyaları hissedebiliyorum. Sonuçta gördüğüm rüyayı hissetmem normal.. 

     Rüyada oruç bozmak günaha,biri hakkında gıybet yapacağına, kötü bir işin içine düşecek gibi anlamları var. Ne olursa olsun kötü bir şey yapmam asla. buna engel olabilirim. Bu benim hayatım ve insanların önünde iki yol vardır kaderimizi kendimiz seçiyoruz. Allah bizi hep doğru yolda tutsun.

Bide son olarak bir şey daha söyleyeceğim. Ben küçüklüğümden beri dua ederek uyurum. Nadiren dua etmem. Ama özellikle bu ramazan her dua ettiğimde esniyorum uykum geliyor. İstemsiz oluyor. Duam bittiğinde ne esneme kalıyor ne uyku sizce neden?

RÜYALARIM & YAŞADIKLARIM ☠ #Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin