Kasım, 16 Çarşamba...
Ne oluyor, neler oluyor bana?
Ben bilmiyorum, bilen varsa yardım etse?Kendimde değilim, yorgunluk bitkinlik var içimde. Peki sebebi ne?
Anlamıyorum... Anlayamıyorum.
Sürekli dalıp gitmem, durduk yere ağlamak istemem...
Hiç ağlamadımdan şimdi acısını mı çıkarıyor göz yaşlarım?
Yoksa...
Yoksa ne? Bende bilmiyorum.Bilmiyorum işte o kadar çalışmama rağmen, soruların cevabını bilmeme rağmen yanlış cevaplar yazmam sınavda...
Neden böyle yapıyorum?
Dalıyorum ve aklımda hiç bir şey geçmiyor...
Karşımda önemli bir sınav var, ben o sınav için aylarımı verdim ama tek cümle yazmıyorum!Hadi notlar önemli değil peki benden bir şeyler bekleyen ailem?
Onların yüzüne nasıl bakıcam?
Kafamdaki, ruhumdaki, bedenimdeki durgunluğun hüznün sebebi ne?Yok ki yardım edebilecek?
Sorunum sağlıklamı alakalı maneviyatla mı alakalı bilemiyorum...
Tek yapabildiğim biraz hüzün, biraz da göz yaşı ve alayla gülümseme...
Yok mu cidden yardım edebilecek?
Sadece doğru yolu göstere bilecek?
Ben kendimi, dertlerimi anlatmayı sevmem ki!
Hep dinleyen taraf oldum...
Peki şimdi neden anlatmaya ihtiyacım olduğunda dinleyenim yok?
Ben o kadar dinlemiş destek olmuşken sadece dinleyip 2 saniyede olsa, sevmesemde sarılacak kimsem yok mu?Ee? O zaman ben napacağım?
Hiç bir şey için yok olmam, ama sanırım delireceğim...Yazdıkça sıkışan kalbim, düzensizleşen soluğum ve buğulanan gözlerim...
Ah! Ekrana düşen o bir damlayı unutmamalıyım...
Artık susmalıyım! Ben hep sustum ki, şimdi de tek başıma halledeceğim her şeyi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RÜYALARIM & YAŞADIKLARIM ☠ #Wattys2015
Paranormal#96 30.12.2016 19.01🙅😱 #124 04.12.2016 02.19 #562 [Günlerdir bu sıralama aynı yazayım dedim] 03.12.2016 Rüyalarım ve yaşadıklarım.... Rahatlamak amaçlı yazıyorum sadece.